tipo 1,6 dohc vynehava
fiat tipo 1.6 DGT 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1.6 DGT 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1.6 DGT 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1.6 DGT 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1.6 DGT 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale pokud to střílí a jde nepravidelně, tak podle mě to je nějaký problém s ventily. Možná jen špatné vůle, kdy to nezavírá včas a pak část směsi unikne do výfuku, kde shoří. Nebo tu je možnost, že je nějaký ventil ohnutý a tak nedostatečně uzavírá. Každopádně vůle se dají změřit bez problémů a nic to enstojí, pak maximálně výměna podložek, ale to taky není velká položka, jedna podložka se pohybuje kolem 40Kč.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1.6 DGT 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ja som myslel najprv tiez ze ojnica ma volu ale ked dam dole filter ide to zo sania tak posud sam a kolko stoja tie ventily ak tak..
fiat tipo 1.6 DGT 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jeden ventil stojí myslím kolem 250Kč. Ale to máš potom nové těsnění pod hlavu cca 1000Kč, pak když bych měl hlavu dole, tak bych dal nová gufera ventilů to je cca 200Kč za všech 8 a asi bych vyměnil i těsnění pod domky vaček 250Kč/kus, a pro jistotu i gufera na vačkách to je tak 150kč/kus.
Pak by byla jistota, že nikde nic nepoteče a nebude to žrát olej přes ventily.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1.6 DGT 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud budeš mít ten samej motor, tak přehod hlavu, stejně ji musíš sundat. Ventily se vetšinou ohnou víc kusů, protože motor vždycky při poruše udělá několik otoček, takže stihne jich ohnout několik. Navíc nové ventily se musí zabrousit, aby těsnili v sedle. Pokud ti to udělalo znenadání a není přeskočený rozvodový řemen, tak může být klidně nějakej ventil podpálenej (měl malou vůli).fuu no boha..a ventily sa mi preco ohli ze by mi skocil ten rozv.remen??..lebo inak sa to nema ako nie?...a oprava ventilov je draha?...ak sa to da vobec opravit..hm to ma mrzi ale tak co us lebo mozem zohnat 2 motor 1,6karburator ale spravim si tento radsej...a keby b bol ohnuty iba 1 ventil treba menit vsetky ci staci len ten co je poskodeny dakujem
P.S.: zrovna minulý týden jsem kupoval výfukové ventily za super cenu - 108Kč/kus
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.