vynechává motor

Více
6 roků 14 hodin zpět #1 od tipo160
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Zdravím fiataci mám problém u mého tipa 1,4 karb. mě začal za jízdy v malých otáčkách škubat motor uplně to cukne a pak zase jede dobře. výměnil jsem svíčky.dal jinej palec,vyčistil víčko rozdělovače a nic. Ted to ještě začalo chcípat na volnoběh u teplýho motoru. Vždycky to tak divně flusne do výfuku a motor chcípne. už mě to pekně vytáčí každý den s tím něco dělám. taky zkouším dělat jiný předstih. ve vodě není mastnota tak to snad těsnění není. už to trvá asi měsíc a žádná změna. díky za nějakou radu? Jsem uplně na dně s tipakem.

tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
6 roků 10 hodin zpět #2 od cembrit
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
začni tim že zkontroluješ přirubu karburátoru jestli těsní jestli se za celou dobu neměnila je víc něž jistý že to tamtudy tahá vzduch a další věc je ta že bys měl zkouknout ventil odpojovače volnoběhu letama se zasere a přstane otvírat :-)

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
6 roků 3 hodin zpět #3 od alain
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Přesně to co píše cembrit plus rozpůlit karbec a vyčistit trysky,popřípadě kup opravnou sadu a všechno vyměn,už jsem to nedávno všechno měnil a motor jede jak pila.Ale před tím koupeno kabely na svíčky sada,svíčky,hlava rozdělovače,palec,a na konec to bylo něco v karbecu.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #4 od tipo160
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Tak jsem to dneska rozdělal příruba je dobra trochu ztvrdlá guma ale jinak dobrý. sesadil a nastartoval a zase to stejný když to jde na automatickej sytič tak dobrý ale jak to pak odpojí když se to ohřeje na těch 45-50stupnu otáčky poklesnou a už to vynechává. jde to špatně a chcípá to. musí se to držet v otáčkách. ohřeju to na provozní teplotu a pak už to tolik nechcípá. nastavil jsem vyšší volnoběh a zatím jezdím tak. tak neví co stím? Zkusit zapal.cívku ,kabely , svíčky a nebo je poravdu těsnění pod hlavou spálený. motor má už 195tis.km. :( :(

tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #5 od tipo160
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Dneska jsem taky zjistil že tam mám karburator Weber 21/24 co to je? Nikde jsem to na tipu neviděl?

tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #6 od alain
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Rozpul ten karbec a mrkni na trysky.Ty jsi to sunda asil jen z paroží,ale on se dá ještě rozpůlit a tam se ucpávájí trysky.Zkus voln.ventil jestli ti cvaká a jestli není ucpaný.Pokud jsi někde z okolí tak se můžeš stavit,ale jen o víkendu jsem doma.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět - 5 roků 11 měsíců zpět #7 od tipo160
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Karbec jsem rozdělal uplně celej. trysky vše profouknuto a zkontrolováno. kde bych sehnal opravnou sadu na tento karbec?
A odpojovač běhu naprázdno ten se snad už sehnat nedá!:(

tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex
Last edit: 5 roků 11 měsíců zpět by tipo160. Důvod: Připsání odpojovače.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #8 od jarinelli
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
No a nemohlo by to souviset se vzduchem a s ucpaným vzduchovým filtrem ? Dneska jsem ho vyměňoval a tak mě to napadlo. Jinak se číhněte, co soudruzi v EU vyrábějí a nestydí se to prodat. Nový šunt ALCO v porovnání se starým filtrem z Polska.



1,4 ie, r.v.92
Přílohy:

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #9 od alain
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Tady jezdím sem tam nakupovat pokud to nemají někde poblíž.

www.pop-art.cz/AhxPagPrdDet.aspx?PrdRc=11013

Jsou tam všechny trysky,všechny těsnění,nějaké membrány,těsnící O kroužky.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #10 od jumbo
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

jarinelli napsal: No a nemohlo by to souviset se vzduchem a s ucpaným vzduchovým filtrem ? Dneska jsem ho vyměňoval a tak mě to napadlo. Jinak se číhněte, co soudruzi v EU vyrábějí a nestydí se to prodat. Nový šunt ALCO v porovnání se starým filtrem z Polska.




Jojó, pořád se něco děje, a furt ve střehu!!!!!!!!! :ohmy:

Fiat Tempra ( Enzo )1,8 DOHC I-E Cat. 77kW r.v. 1992.Typ 159 A 4.046 KAT. Auta jsou na ježdění, ne na spravování!
FIAT TI ZMĚNÍ ŽIVOT.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #11 od tipo160
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Jo super POP ART už jsem tam objednal opravnou sadu a ještě zapalovací cívku. tak uvidíme jak dopadne výměna v karburátoru a následně cívky. :unsure:

tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #12 od tipo160
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
dobrý večer chci se zeptat kde bych sehnal do karburátoru elektrický odpojovací ventil volnoběhu? už jsem vše vyměnil a stále to chcípá. :( :(

tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #13 od tipo160
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
zdravím už nevím co s tím je,ted jsem zjistil že to chcípá vždy mezi 60stupni a 90stupni teploty když je na 90 tak to jede v poho. to je záhada nemáte s tím někdo zkušenosti?

tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #14 od cembrit
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
S ventilem je problem sehnat se dá jen přes poláky už sem tu jednou dával tušim odkaz a jinak ten ventil neřeš já sem ho uřízl tak aby byl pořád otevřenej a po prdeli funguje to bez problémů hlavně z něj neztrat tu otryskovanou špičku jinač si v řiti tu už nikde neseženeš jinač jestli chceš vědět že dělá brikule ten ventil tak z něj sundej tu mosaznou koncovku v který sou díky a šoupni to tam zpátky když ti motor i přesto nepoběží tak máš problém ješte nějkde jinde :-)

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 10 měsíců zpět - 5 roků 10 měsíců zpět #15 od tipo160
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Tak jsem dneska vyndal tu mosaznou koncovku ventilu odpojovače. nechal jsem tam jem ten mosazný čep na konci je kulička. No a výsledek chytá to suprově ale ten volnoběh je jako u závodního auta na rallye!asi tam jde moc benzínu když tam není ta tryska na konci. jede to dost dobře uvidím jestli to bude zase chcípat když to vystydne. co jěště ten termoventil muže taky nefungovat?

tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex
Last edit: 5 roků 10 měsíců zpět by tipo160. Důvod: dopsat

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Vygenerováno za 0.472 sekund
Powered by Kunena fórum