aka teplota a ake otacky?
16 roků 9 měsíců zpět #16
od zula
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Odpověděl zula pro téma Re: aka teplota a ake otacky?
jo juknu na to díkes
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #17
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: aka teplota a ake otacky?
Já jsem takhle našel zpuchřelou hadičku co jde z termostau do expanzky a tim mi utíkala pára aztrácela se voda....po výměně se to začalo ještě lépe a dříve zahřívat
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #18
od JARDAS
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Odpověděl JARDAS pro téma Re: aka teplota a ake otacky?
cau ja mam taky zvisene otacky asi tak 1400 otacek a asi tak po 8 km to spadne na 1000 otacek
je to normalni?
mam 1.6 DOHC
je to normalni?
mam 1.6 DOHC
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #19
od Charles
a na kolik stupňu se ti to hřeje nebo případně kolik čárek (máš určitě digitál) .....otáčky by měli být při motoru teplym na provozní teplotu 90°C asi 850 až 900 a pokud máš vyšší je tam někde zrada ...potom se zeptám, zda máš volnoběh stejnoměrnej nebo jestli je kolísavej :
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: aka teplota a ake otacky?
cau ja mam taky zvisene otacky asi tak 1400 otacek a asi tak po 8 km to spadne na 1000 otacek
je to normalni?
mam 1.6 DOHC
a na kolik stupňu se ti to hřeje nebo případně kolik čárek (máš určitě digitál) .....otáčky by měli být při motoru teplym na provozní teplotu 90°C asi 850 až 900 a pokud máš vyšší je tam někde zrada ...potom se zeptám, zda máš volnoběh stejnoměrnej nebo jestli je kolísavej :
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #20
od JARDAS
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Odpověděl JARDAS pro téma Re: aka teplota a ake otacky?
ohreje se to pamalu na 90 asi tak jedna carka od 90
mam digi palubku cidla mam v pohode skousel jsem vyblikavat chybu a
zadnou to nenaslo a otacky jsou jak kdy nekdy 1000 nekdy1100
mam digi palubku cidla mam v pohode skousel jsem vyblikavat chybu a
zadnou to nenaslo a otacky jsou jak kdy nekdy 1000 nekdy1100
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #21
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: aka teplota a ake otacky?
no takže se to hřeje na 80°, každá čárka u dgt je 10°....proto máš tak vysokoje volnoběh, páč to není správně ohřátý, hledej hadice, jestli někde nemáš dirku jako já ( o pár příspěvků výše), potom ti uniká tlak z chladícího systému a nehřeje se to jak by mělo, případně termostat otevírá moc brzo
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #22
od JARDAS
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Odpověděl JARDAS pro téma Re: aka teplota a ake otacky?
diky ale asi to bude ten termstat protoze kdys mam ohraty auto a povolim vicko nadobky tak ten tlak ujde
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.367 sekund