fiat tipo 1.4 skube velka spotreba

Více
16 roků 8 měsíců zpět #1 od JARDAS
cau kamos ma tipo 1.4 jednobod.Skube a ma velkou spotrebu asi tak 20l na 100km.Poreboval bisem radu
auto startuje skvele volnobezne otacky ma vpohode na neutral jde doplnejch.
Skvaltem to je horsi pomalu se stim neda jet

vymenili jsme labdasondu,benzinove cerpadlo.svicky zapolovaci kabely a vycko rozdelovace.

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #2 od Dresik
a termostat a čidla?

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #3 od michal_tipar
termostat nemá na funkci vliv (ani živočicháře) čidlo teploty kapaliny, čidlo polohy kliky - snímač otáček a obligátní potenciometr škrtící klapky, od toho bych začal především
Ste zbytečně vyměnily půl motoru za spoustu prachů a výsledek žádný, vás bych nechtěl mít za mechaniky... :lol:
Ale zase nové díly dýl vydrží...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #4 od hovi
regulační ventil co udržuje tlak ke vstřiku , nebo vsřik - skus si někde pujčit vsřikovací jednotku a jen jí tam zapojit, co to bude dělat . Podle mě poští ten regulašní ventil moc velký tlak a tim to i víc žere a motor se pak při zátěži dusí, že je tam moc benzínzu

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #5 od Dresik
Ten termostat sem myslel hlavně kvůli té spotřebě! Jinak tím poťákem klapky bych taky začal..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #6 od petr1978
No z popisu jsem pochopil, že se to dusí při sešlápnutí plynu.
Nejprve bych šel do potenciometru a zkontroloval kostry motoru.
Potenciometr je jak koukám bolístka Bosch systémů :(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #7 od JARDAS
kostry jsme vsechny ocistily
skusim ten potenciometr

je stejna ridici jednotka z 1.6 OHC

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #8 od michal_tipar

No z popisu jsem pochopil, že se to dusí při sešlápnutí plynu.
Nejprve bych šel do potenciometru a zkontroloval kostry motoru.
Potenciometr je jak koukám bolístka Bosch systémů :(

Já bych neřekl že Bosch systémů ale přimo tohodle modelu na Fáčku je stejný jen jinak konstrukčně udělaný a tam tenhle problém není. Že by soudruzi z Bosche udělali někde chybu???

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #9 od Vali
No tak prvně měřit potom měnit, to za prvé :lol:

Jinak z toho co píšeš bych především šel prvně po čidle nasávaného vzduchu - po výměně lambdasondy jsem se prakticky nemohl rozjet za 1. Jen s velmi vytočeným motorem. Poté co jsem dal jiné čidlo vzduchu, nestačil jsem se divit. Prostě když to bylo rozdrbané komplet, tak to ukrutně žralo, ale jelo, jak jsem začal opravovat a vyměňovat - tak se mi zdálo, že je to čím dál horší.

Krom toho tohle čidlo spolu s čidlem tepoty vody má největší vliv na spotřebu - takže určitě zkontrolovat tyto 2 čidla. Troufám si říct, že ikdyž jsem měl nové čidlo vody a lambdu a špatné čidlo vzduchu spotřeba byla min. o 2 litry vyšší.

Další věc je, že může být opravdu špatný regulátor tlaku paliva, ale nemyslím si, že proupouští moc velký tlak - to by jelo dobře a žralo. Ba naopak když jsem byl v servise a bavil jsem se s borcem, ten mi říkal, že když regec dává menší tlak paliva (můj případ, auto po výměně celé vstřikovací jednotky jelo líp), víc tomu šlapeš , auto nejede , ale přesto více žere. Když by byl tlak zvýčený, tolik tomu šlapat nemusíš, ale asi by spotřeba taky nebyla optimální. Zjistit se to dá, jestli ti propouští regulátor tlaku paliva, tlak jaký má (za předpokladu, že čerpadlo je v pořádku) poměrně snadno, pomocí přemostění přívodní palivové hadičky před vstřikem, ale pochybuju, že máš tento jednoduchý přístroj doma (já taky ne) ale v servise by to neměl být problém.

Co se týče potenciometru - tak tam si myslím, že především vliv na cukání a propady v plynovém pedálu - asi více než spotřeba, ikdyž na toto taky může mít vliv.To se dá zjistiti jedině na osciloskopu, jak na tom poťák je.

No pak spousta další věcí co mě napadá - ucpanej katík, díra ve výfucku - tzn., ztráta výkonu a a větší spotřeba. No a potom ještě nemilá věc přeskočenej rozvod o zub. Protože 20l/100 to je opravdu šílenost.

Jo a ještě v prdel.. vstřikovací jehla - vstřik. Ale to měl Criton a tomu to sice žralo jak blázen, bo mu tam benzín tekl jak z kohoutku, ale taky i jelo.

Jak vidíš je toho moc a než měnit, chce to prvně, co je dostupné změřit a kontrolovat co se dá, pak případně zajet na měření osciloskopem a emise společně se sledováním vstřikování u někoho schopného, což je většinou problém. Tak držím palec, já si hrál rok, než jsem tak nějak se dostal na rozumnou spotřebu a ješta jsou tam nějaké mouchy
:cry: :cry:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #10 od JARDAS
diky za radu

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #11 od Charles

Jo a ještě v prdel.. vstřikovací jehla - vstřik. Ale to měl Criton a tomu to sice žralo jak blázen, bo mu tam benzín tekl jak z kohoutku, ale taky i jelo. :cry: :cry:


No tomu to jelo opravdu závrtaně, nikdo Critonovi ani mě nevěří :cry: , že to auto jelo plně naložený (5 lidí, byl jsem jeden z nich) na trojku 150km/h a šlo by asi ještě vejš, jenže potom mu prasknul palec v rozdělovači a bylo hotovo.....ale tento ukrutný výkon byl kompenzován spotřebou, jedna cesta cca 25km ho stála 500Kč :oops:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #12 od JARDAS
tak uz jsme to vyresily sehnaly jsme jinej motor daly jsme tam 16DOHC
a je to uz kamos jezdy

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #13 od bery1970

Jo a ještě v prdel.. vstřikovací jehla - vstřik. Ale to měl Criton a tomu to sice žralo jak blázen, bo mu tam benzín tekl jak z kohoutku, ale taky i jelo. :cry: :cry:


No tomu to jelo opravdu závrtaně, nikdo Critonovi ani mě nevěří :cry: , že to auto jelo plně naložený (5 lidí, byl jsem jeden z nich) na trojku 150km/h a šlo by asi ještě vejš, jenže potom mu prasknul palec v rozdělovači a bylo hotovo.....ale tento ukrutný výkon byl kompenzován spotřebou, jedna cesta cca 25km ho stála 500Kč :oops:


to je skoro 70litrů na 100km 8O .levnější by bylo pronajmout si svatebního lincolna
:)

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.467 sekund
Powered by Kunena fórum