motor 2.0 dvouvacka
auto jede skvele ale ma velky volnobech 2000 otacek
u 1,6 DOHC je vhlavje u sani je vodni kanalek na cidlo teploty sani u 2,0 kanalek v hlavje neni muze to bit tim
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mam 2,0 dvouvacku ma to bit ctirbot dal jsem tam jednobod z 1.6 DOHC
auto jede skvele ale ma velky volnobech 2000 otacek
u 1,6 DOHC je vhlavje u sani je vodni kanalek na cidlo teploty sani u 2,0 kanalek v hlavje neni muze to bit tim
1.6DOHC je taky vicebod..
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A ja zil dodnes v omylu ze 1.6 dohc 66kw je dvouvackovy motor ze vstrikovanim SPI.Budu muset rici kolegovi za ten motor co tam ma vlastne nema...
Radek
Ups, chyba.. Mas pravdu je to SPI
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale ano je. to akorát pavelm plácá nesmysly.A ja zil dodnes v omylu ze 1.6 dohc 66kw je dvouvackovy motor ze vstrikovanim SPI.Budu muset rici kolegovi za ten motor co tam ma vlastne nema...
Radek
jediný 1.6 4body se dávali do temper a to až poslední modely. do tipa se nikdys 1.6 4bod nedával. a jak už jsem někde hodněkrát zmiňoval 2.0 a 1.6 ají hlavy stejný až na ten kanálek na vodu. ale myslim že 1.6 dohc má stejně sací potrubí vyhřejvaný ještě hadicí ne ? mě by spíš zajímalo použití 4bodu z 2.0 na 1.6 motoru.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Podle mě to má tak velkej volnoběh proto, že vstřik je jinak nastaven jinak pro 1.6 od ŘJ než pro 2.0 a tak to dává více paliva
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já si nejsem jistej, ale 2.0 a 1.6 DOHC maj sací parohy (a výfukové svody) stejné, a jsou vyhřívané vodou z hlavy...v sacích parohách je čidlo teploty nas. vzduchu (pod lankem plynu) a čidlo teploty vody (zespoda)...jinak to je vstřikování GM SPI a ten vstřik je sice jednobod, ale nastavenej tak, aby rovnoměrně rozstřikoval na celou škrtící klapku
Podle mě to má tak velkej volnoběh proto, že vstřik je jinak nastaven jinak pro 1.6 od ŘJ než pro 2.0 a tak to dává více paliva
8O 8O charlee ty ses dneska taky praštil do hlavy ? podvej se ke mě do galerie a potom si oprav to že 1.6 a 2.0 maj stejný sací parohy ...
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
v pohodě , ale když mi tu tu začnou tvrdit už 2 lidi tak jsem fakt nevěděl jeslti je zatmění slunce bo cosorry no, stane se....tak hlava stejná je, no omlouvám se, mýlit se je přece lidské
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
obcas to ma i 1500 otacek na volnobech da se ten volnobech nak viresit?
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
sani z 1,6 DOHC jsem tam dal protoze sani se ctirbodem nemam kompletni
obcas to ma i 1500 otacek na volnobech da se ten volnobech nak viresit?
No myslím si, že za to může jinej podtlak v sání, protože 2.0 udělá větší podtlak a jinak se to vyhodnotí a ten vstřik není dělanej na tuhle ŘJ a tak ti tam pouští víc benzínu, aby to chodilo bys to musel více předělat a to je podle mě pěkná blbost...stejně nevim co to je za nápad dát na motor co je dělanej na MPI vstřikování z SPI, to si jen pohoršíš
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jakpak autor predelal vstrikovaci mapy v jednotce.Osobne by mne to zajimalo.Jinak si myslim ze to nemuze nic moc jet.
Jeste jeden dotaz nakonec.Pokud je tam jednotka z DOHC tak tam by mel fungovat blikaci kod nepletuli se.Nehlasi to co mu chybi?
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zahadu jsem vyresil z volnobehem u tahla plinu strikovani je sroubek na klapku povolil jsemho a jeto vpohode
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.