motor 2.0 dvouvacka

Více
16 roků 7 měsíců zpět #1 od JARDAS
motor 2.0 dvouvacka vytvořil uživatel JARDAS
mam 2,0 dvouvacku ma to bit ctirbot dal jsem tam jednobod z 1.6 DOHC
auto jede skvele ale ma velky volnobech 2000 otacek
u 1,6 DOHC je vhlavje u sani je vodni kanalek na cidlo teploty sani u 2,0 kanalek v hlavje neni muze to bit tim

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #2 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka
To jako ze jsi vymenil komplet celou elektriku a namontoval tam jednobod?Odkudpak jsi vzal vstrikovaci trysku?Ze to nekdo predela na karburator to pochopim,ale degradovat 4-bod na jednobod to teda nechapu.Jakpak mas nastaveny tlak cerpadla?Co se tyka teplotniho cidla brani ti neco pouzit puvodni ktere jsi tam stejne musel nechat?
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #3 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka

mam 2,0 dvouvacku ma to bit ctirbot dal jsem tam jednobod z 1.6 DOHC
auto jede skvele ale ma velky volnobech 2000 otacek
u 1,6 DOHC je vhlavje u sani je vodni kanalek na cidlo teploty sani u 2,0 kanalek v hlavje neni muze to bit tim


1.6DOHC je taky vicebod..

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #4 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka
A ja zil dodnes v omylu ze 1.6 dohc 66kw je dvouvackovy motor ze vstrikovanim SPI.Budu muset rici kolegovi za ten motor co tam ma vlastne nema...
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #5 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka

A ja zil dodnes v omylu ze 1.6 dohc 66kw je dvouvackovy motor ze vstrikovanim SPI.Budu muset rici kolegovi za ten motor co tam ma vlastne nema...
Radek


Ups, chyba.. Mas pravdu je to SPI :oops:

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #6 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka

A ja zil dodnes v omylu ze 1.6 dohc 66kw je dvouvackovy motor ze vstrikovanim SPI.Budu muset rici kolegovi za ten motor co tam ma vlastne nema...
Radek

ale ano je. to akorát pavelm plácá nesmysly.

jediný 1.6 4body se dávali do temper a to až poslední modely. do tipa se nikdys 1.6 4bod nedával. a jak už jsem někde hodněkrát zmiňoval 2.0 a 1.6 ají hlavy stejný až na ten kanálek na vodu. ale myslim že 1.6 dohc má stejně sací potrubí vyhřejvaný ještě hadicí ne ? mě by spíš zajímalo použití 4bodu z 2.0 na 1.6 motoru.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka
Já si nejsem jistej, ale 2.0 a 1.6 DOHC maj sací parohy jiné, a u 1.6 jsou vyhřívané vodou z hlavy ...v sacích parohách je čidlo teploty nas. vzduchu (pod lankem plynu) a čidlo teploty vody (zespoda)...jinak to je vstřikování GM SPI a ten vstřik je sice jednobod, ale nastavenej tak, aby rovnoměrně rozstřikoval na celou škrtící klapku ;)
Podle mě to má tak velkej volnoběh proto, že vstřik je jinak nastaven jinak pro 1.6 od ŘJ než pro 2.0 a tak to dává více paliva :idea:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #8 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka

Já si nejsem jistej, ale 2.0 a 1.6 DOHC maj sací parohy (a výfukové svody) stejné, a jsou vyhřívané vodou z hlavy...v sacích parohách je čidlo teploty nas. vzduchu (pod lankem plynu) a čidlo teploty vody (zespoda)...jinak to je vstřikování GM SPI a ten vstřik je sice jednobod, ale nastavenej tak, aby rovnoměrně rozstřikoval na celou škrtící klapku ;)
Podle mě to má tak velkej volnoběh proto, že vstřik je jinak nastaven jinak pro 1.6 od ŘJ než pro 2.0 a tak to dává více paliva :idea:


8O 8O charlee ty ses dneska taky praštil do hlavy ? podvej se ke mě do galerie a potom si oprav to že 1.6 a 2.0 maj stejný sací parohy ...

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #9 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka
sorry no, stane se....tak hlava stejná je, no omlouvám se, mýlit se je přece lidské :oops: :oops: :oops:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #10 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka

sorry no, stane se....tak hlava stejná je, no omlouvám se, mýlit se je přece lidské :oops: :oops: :oops:

v pohodě , ale když mi tu tu začnou tvrdit už 2 lidi tak jsem fakt nevěděl jeslti je zatmění slunce bo co :-D

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #11 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka
Já tak nějak nevim na co jsem myslel, když jsem to psal, ale asi to bude tim, že jsem měl před očima svůj motor a tak se to nějak samo vymyslelo :oops: hlavně to bylo asi 3 minuty po probuzení :roll:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #12 od JARDAS
Odpověděl JARDAS pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka
sani z 1,6 DOHC jsem tam dal protoze sani se ctirbodem nemam kompletni

obcas to ma i 1500 otacek na volnobech da se ten volnobech nak viresit?

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #13 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka

sani z 1,6 DOHC jsem tam dal protoze sani se ctirbodem nemam kompletni

obcas to ma i 1500 otacek na volnobech da se ten volnobech nak viresit?


No myslím si, že za to může jinej podtlak v sání, protože 2.0 udělá větší podtlak a jinak se to vyhodnotí a ten vstřik není dělanej na tuhle ŘJ a tak ti tam pouští víc benzínu, aby to chodilo bys to musel více předělat a to je podle mě pěkná blbost...stejně nevim co to je za nápad dát na motor co je dělanej na MPI vstřikování z SPI, to si jen pohoršíš

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #14 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka
Mozna mi neco unika,ale nedokazu si predstavit jak by dokazal autor prispevku donutit jednotku vicebodu aby fungovala na jednobod.Teda dokazu,ale bud by to byla elektrikarska -z prominutim-prasarna nebo sofistikovana uprava 4 vystupu na jeden.Predpokladal jsem,ze vramci predelani vymenil i jednotku s patricnou upravou kabelaze.
Jakpak autor predelal vstrikovaci mapy v jednotce.Osobne by mne to zajimalo.Jinak si myslim ze to nemuze nic moc jet.
Jeste jeden dotaz nakonec.Pokud je tam jednotka z DOHC tak tam by mel fungovat blikaci kod nepletuli se.Nehlasi to co mu chybi?
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #15 od JARDAS
Odpověděl JARDAS pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka
vse jsem nechal z 1.6 DOHC jenom morot jsem dal 2,0 DOHC a jedeto perfektne tahato o 100procent lip nes 1.6 DOHC

zahadu jsem vyresil z volnobehem u tahla plinu strikovani je sroubek na klapku povolil jsemho a jeto vpohode

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.502 sekund
Powered by Kunena fórum