motor 2.0 dvouvacka
takže jsi ztvořil 2.0 s jednobodovým vstřikem co ? co ti všechno chybí na to 2.0 sání ?vse jsem nechal z 1.6 DOHC jenom morot jsem dal 2,0 DOHC a jedeto perfektne tahato o 100procent lip nes 1.6 DOHC
zahadu jsem vyresil z volnobehem u tahla plinu strikovani je sroubek na klapku povolil jsemho a jeto vpohode
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to že tahá o 100% líp než 1.6 je tim, že to je 2.0 s jinou kompresí a zdvihem
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9699
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
asi myslí tento šroubek, je to ten co je pod přívodní a zpětnou trubkou vedení paliva, je to v podstatě doraz na vracení klapky
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9699
dik, som si myslel, že je to ono , len som nebol si isty a nechcel som ist na to naslepo, nema už nejak vysoké otáčky - okolo 1000/min, ale chcelo by to ešte trochu znížiť na tých okolo 900. Tie otáčky vadili technikovi na STK .
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na toho ctirboda mi chybi cidlo nasavaneho vzduchu teplotni cidlo
u klapky jedna krabicka myslim ze toje potenciometr a jeste naky veci casem to budu davat dokupi zatim jsem spokojenej stim jednobodem
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jeto normalni nebo ne
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
asi myslí tento šroubek, je to ten co je pod přívodní a zpětnou trubkou vedení paliva, je to v podstatě doraz na vracení klapky
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9699
Bacha na to,není to šroubek volnoběhu a není to jen doraz klapky.S tím šroubkem se ladí klapka a s klapkou se také mění poloha snímače škrtící klapky co je zabudovanej uvnitř stříkačky.Není radno s ním točit.
Ale nadruhou stranu mě sice auto chytalo na drc,ale chcípalo když sem vyhodil kvalt,trochu sem ten šroubek přitáhl a 1)auto už nechcípá,2)a přestalo cukat při rozjezdu. (z toho plyne,že cukání nemusí znamenat vždy špatný potenciometr) Jinak ted mi studené auto sice startuje cca o 2 otočky motoru dýl,ale za to jede plynule. Teplé chytá stále na drc.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.