motor 2.0 dvouvacka

Více
16 roků 7 měsíců zpět #16 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka

vse jsem nechal z 1.6 DOHC jenom morot jsem dal 2,0 DOHC a jedeto perfektne tahato o 100procent lip nes 1.6 DOHC

zahadu jsem vyresil z volnobehem u tahla plinu strikovani je sroubek na klapku povolil jsemho a jeto vpohode

takže jsi ztvořil 2.0 s jednobodovým vstřikem co ? co ti všechno chybí na to 2.0 sání ?

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #17 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka
Aha tak to jsem si vysvetlil spatne slova "mam 2,0 dvouvacku ma to bit ctirbot dal jsem tam jednobod z 1.6 DOHC".Sory ma chyba.Priste je treba cisti mezi radky a dole v popisu jake ma kdo auto.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #18 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka
No podle mě to je krok zpět a ne dopředu, protože 1.6 má nevýhodu v tom, že cesta směsi od stříkačky přes parohy je dost dlouhá a dochází tam ke ztrátám :?
to že tahá o 100% líp než 1.6 je tim, že to je 2.0 s jinou kompresí a zdvihem

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #19 od MAXO1973
Odpověděl MAXO1973 pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka
Ktorý šroubek - skús to nejako nafotiť, mam tiež trochu problem s voľnobehom....

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #20 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka
asi myslí tento šroubek, je to ten co je pod přívodní a zpětnou trubkou vedení paliva, je to v podstatě doraz na vracení klapky
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9699

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #21 od MAXO1973
Odpověděl MAXO1973 pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka

asi myslí tento šroubek, je to ten co je pod přívodní a zpětnou trubkou vedení paliva, je to v podstatě doraz na vracení klapky
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9699


dik, som si myslel, že je to ono :D , len som nebol si isty a nechcel som ist na to naslepo, nema už nejak vysoké otáčky - okolo 1000/min, ale chcelo by to ešte trochu znížiť na tých okolo 900. Tie otáčky vadili technikovi na STK :( .

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #22 od JARDAS
Odpověděl JARDAS pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka
presne tak stvoril jsem 2,0 s jednobodovim strikem

na toho ctirboda mi chybi cidlo nasavaneho vzduchu teplotni cidlo
u klapky jedna krabicka myslim ze toje potenciometr a jeste naky veci casem to budu davat dokupi zatim jsem spokojenej stim jednobodem

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #23 od JARDAS
Odpověděl JARDAS pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka
dneska jsem skousel potrebu a zere mito 9,5l na 100km s teskou nohou
jeto normalni nebo ne

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #24 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka

asi myslí tento šroubek, je to ten co je pod přívodní a zpětnou trubkou vedení paliva, je to v podstatě doraz na vracení klapky
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9699


Bacha na to,není to šroubek volnoběhu a není to jen doraz klapky.S tím šroubkem se ladí klapka a s klapkou se také mění poloha snímače škrtící klapky co je zabudovanej uvnitř stříkačky.Není radno s ním točit.

Ale nadruhou stranu mě sice auto chytalo na drc,ale chcípalo když sem vyhodil kvalt,trochu sem ten šroubek přitáhl a 1)auto už nechcípá,2)a přestalo cukat při rozjezdu. (z toho plyne,že cukání nemusí znamenat vždy špatný potenciometr) Jinak ted mi studené auto sice startuje cca o 2 otočky motoru dýl,ale za to jede plynule. :wink: Teplé chytá stále na drc.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #25 od JARDAS
Odpověděl JARDAS pro téma Re: motor 2.0 dvouvacka
takhle nak chyta i me auto zastudena chytne asi na tri otacky za tepla hyta snat na pul otacky hlavne ze to pomohlo

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.397 sekund
Powered by Kunena fórum