Fiat tipo 1.6 cuka
ja mam OHC, da se to nak vycistit treba?
potenciometr nejde vyčistit, je to zalitý v tom plastu, a není tam ani pořádně co čistit, tam jsou odporové dráhy po kterých jezdí kontakt podle natočení klapky, a to se prostě časem vydře a už tam přestane být kontakt... nejhorší je že ono to ani dost dobře nejde vyměnit, pak se blbě dolaďuje aby to sedělo
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no to vypadá na vydřenej potenciometr, měl jsme to taky, takové hluché místo v plynu kolem cca 2200 až 2500ot. a když jsem držel pedál v tom hluchym místě, tak auto poskakovalo, kuckalo a ani to nejelo....vyměnil jsem to a je vše padáda auto jede i když šlápnu málo na plyn
Můžu se zeptat, jestli takovýhle potenciometr má i 1.4 karburátor? Taky mi to něco podobnýho dělá, ale ten motor řekl bych má skutečně málo elektroniky.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já si myslím, že karburátor nemá potenciometr i když se mohu mýlit, pokud si dobře pamatuju, tak tam je veden benzín přes plovákovou komoru a tenkou trubičkou s jehlou do hlavní sací trubky a podtlak proudícího vzduchu strhává s sebou kapičky benzínu, ktreré se tim smíchají s benzínem....nikdy jsem karbec moc nezkoumal...ale je možné, že tam je taky nebo něco podobného co ho nahrazuje
Já si právě myslim že u tohohle motoru je klasický karbec, všechno mechanické. Jenom jsem se ptal, jestli zas třeba FIAT nevymýšlel nějakou vyfikundaci. Snad ne, nemám tď čas to prolejzat a zjišťovat. Ale to už zabíháme od tématu, omlouvám se.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.