Tipo 1.6ie nema vykon, cuka(VYRESENO)

Více
16 roků 6 měsíců zpět #1 od shortycz
Dobry den, uz se to tu hodnekrat resilo,ale porad sem to nevyresil.
Pri otackach +- 2700ot.min auto zacne cukat a vubec netahne,spis se dusi,kdyz chci trochu pridat plyn.Vymenil sem komplet vstrikovani + POTENCIOMETR i se sanim a auto to dela furt.Uz fakt nevim cim by to mohlo byt.Svicky sou OK.Je to 1.6 dvouvacka.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #2 od Ram512
Skus se mrknout na čerpadlo paliva filtr na palivo , nestíhá ti možná dávat palivo

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #3 od shortycz
Sem lama, kde ten palivovy filtr najdu? Ale kdyz uz to tocim nad 3000 tak auto uz vali hezky, tak myslim ze tam benzin uz jde. Nejhorsi to je v tech otackach kolem 2500-2700.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #4 od Ram512
tak skus mrknout na zapalování (kable, rozdělovač ,svíčky)

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #5 od shortycz
a kde ten palivovy filtr najdu pls? Je prave divny ze to cuka pouze tech otackach, sedi na to naky problem? Ale je pravda ze mam svicky trochu v oleji,ale to by to cukalo nepravidelne i v jinych otackach ne?Ja tomu moc nerozumim,ale to cukani me sere.Vsichni rikali ze to je potenciometr, tak sem sehnal komplet vstrikovani i se sanim a potenciometrem z fungujiciho auta a problem trva dal.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #6 od Ram512
filtr by měl být na podvozku u zadního levého kola

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 6 měsíců zpět #7 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Tipo 1.6ie nema vykon, cuka(VYRESENO)
Zdarec Shorty,a věříš tomu že ten potenciometr byl dobrý jak si to celé měnil?Je divné že to dělá jen v těch otáčkách 2700.Vše nasvědčuje tomu že by to mohl dělat on.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #8 od shortycz

Zdarec Shorty,a věříš tomu že ten potenciometr byl dobrý jak si to celé měnil?Je divné že to dělá jen v těch otáčkách 2700.Vše nasvědčuje tomu že by to mohl dělat on.

Mno prave ze to bylo z funkcniho auta a tam to nedalalo, to jelo krasne.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #9 od Jenda
zkus ten palivovej filtr.Jinak jak to běží na volnoběh? Pravidelně? Nehoupou otáčky? Jaká je poslední naměřená spotřeba? Co předstih? U tohohle motoru jde udělat samodiagnostika! To znamená,že si ji uděláš doma. :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #10 od gabisto
...kde najdem na 1,4 karbec palivovy filter? :roll: Tiez mam podobny problem...

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 6 měsíců zpět #11 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Tipo 1.6ie nema vykon, cuka(VYRESENO)
Měl by být na levo před zadním kolem.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #12 od Charles

filtr by měl být na podvozku u zadního levého kola


Jen malá oprava palivový filtr na 1.6 je u zadního PRAVÉHO kola...
jinak Jenda, Augustin a další z klubu mohou povídat, řešil jsem problémy dlouhou dobu, ale teď je to už asi v cajku...dělalo mi to něco podobného, při těchto otáčkách auto nejelo a dusilo se.
Nemáš v plynu hluché místo ??? Já ho tam měl, zkus to bez rychlosti, hrozně pomalu přidávat plyn a sledovat otáčkoměr, když jsem se dostal do toho hluchého místa, tak auto jen jakoby drželo otáčky a nic více, a začalo přidávat až jsem toto místo přelezl :arrow: to dělá potenciometr
Dál zjisti, zda ti ukazuje ekonoměr jak má, já jsem si myslel že mi funguje a sice přeblikával na power, ale vždy při otáčkách větších jak 2500ot. a bylo jedno zda jedu z kopce a nemám nohu vůbec na plynu nebo ho mám na podlaze :arrow: čidlo teploty nasávaného vzduchu
Jak dobře ti jde auto za plynem, reaguje hned na sešlápnutí plynu nebo chvíli mu trvá než se rozhoupe ? když to trvá :arrow: špatnej předstih
Dál se mrkni na kostry kolem motoru, já jsem tomu nevěřil, ale jak jsem je očistil, motor hned měl lepší a pravidelnější chod ;)

Je toho dost na co mrknout, ale jako první si udělej to vyblikání chybového registru, sám jsem tu uploadnul video (z Jendovo tipa) jak to blikání vypadá...není to nic složitého a hodně to řekne :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #13 od drto

...kde najdem na 1,4 karbec palivovy filter? :roll: Tiez mam podobny problem...


1,4 karbec ma palivovy filter v motorovej casti ked stojis spredu pred autom tak na lavej strane uplne vzadu. taky plastovy valcek a idu do neho zvrchu a zo spodu hadicky s plaivom :wink:
tu je aj foto:
Soubor přílohy:


a vyzera takto:
Soubor přílohy:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #14 od gabisto
Drto, aj som si myslel :wink: ... Vdaka za ochotu... BTW: Co stoji novy?

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #15 od drto

Drto, aj som si myslel :wink: ... Vdaka za ochotu... BTW: Co stoji novy?


ja som ho kupil za 55,- Sk :wink:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.500 sekund
Powered by Kunena fórum