VELKÝ TLAK V NÁDRŽI
16 roků 6 měsíců zpět #1
od Zerzan
FIAT TEMPRA 1.8 iE SLX 77 kW rv.94 95 000 km.
VELKÝ TLAK V NÁDRŽI vytvořil uživatel Zerzan
Ahoj. Chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví, zda je normální, aby byl v nádrži velkej tlak. Když chci natankovat a otevřu po jízdě nádrž, tak vyfoukne tolik vzduchu, že se mi to vůbec nezdá. Když pomalu otvírám víčko tak to syčí minimálně 5s.
FIAT TEMPRA 1.8 iE SLX 77 kW rv.94 95 000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #2
od Předseda
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Odpověděl Předseda pro téma Re: VELKÝ TLAK V NÁDRŽI
To je spíš podtlak než přetlak, ne? Mně to dělá taky, když je nádrž už úplně prázdná a tak nějak jsem si na to zvyk. Ale že by mi to někdy syčelo 5 sekund, to zas ne. Jen to při otvírání tak jako bafne.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #3
od Zerzan
FIAT TEMPRA 1.8 iE SLX 77 kW rv.94 95 000 km.
Odpověděl Zerzan pro téma Re: VELKÝ TLAK V NÁDRŽI
No, možná je to i podtlak, to je fakt, ale doopravdy to syčí dost dlouho. Nezdá se, že by to něčemu vadilo, ale je to zajímavý.
FIAT TEMPRA 1.8 iE SLX 77 kW rv.94 95 000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #4
od jirkaR
no je tam taková hadička u toho hrdla nemáš jí ucpanou kdysi mi to dělalo taky ale pak to zmizelo nevím jestli je to na 100 ono ale podívej se tam
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: VELKÝ TLAK V NÁDRŽI
No, možná je to i podtlak, to je fakt, ale doopravdy to syčí dost dlouho. Nezdá se, že by to něčemu vadilo, ale je to zajímavý.
no je tam taková hadička u toho hrdla nemáš jí ucpanou kdysi mi to dělalo taky ale pak to zmizelo nevím jestli je to na 100 ono ale podívej se tam
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #5
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: VELKÝ TLAK V NÁDRŽI
No mě se to taky stává a hlavně přes léto, loni jsem skoro víčko nemohl urvat jak to bylo přísátý, jsem si s tim hrál jako debil asi 5 minut u stojanu, nakonec jsem použil hrubší sílu v podobě sikovek a povolil to
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #6
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: VELKÝ TLAK V NÁDRŽI
Nikdy jsem neměl takový potíže, fakt. 8O
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.330 sekund