tipo 1.4
- petricek.007
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 27
jo a esi to je ohc nebo jak?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takze na to jedine na co se ptas.Ne primy vstrik to zcela urcite neni.Ale nejsem schopen ani rict jestli je to vubec vstrik.Chybi ti bud cislo motoru nebo oznaceni auta.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- petricek.007
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 27
Zkus specifikovat co chces vedet.
Takze na to jedine na co se ptas.Ne primy vstrik to zcela urcite neni.Ale nejsem schopen ani rict jestli je to vubec vstrik.Chybi ti bud cislo motoru nebo oznaceni auta.
Radek
přímý to enní to sem taky zjistil aniž bych to věděl ale stříkačka nebo akrburátor to se asi dovím až v papírech!ohc?co tomu autu nejvíc chybí?výrobní vady?naco si dát pozor?hlavně u 1.4 co na motoru odchází atd.....prostě mám to jenom na 2roky na stk a nechcu do toho moc vrážet!!potom vám to nabídnu na ND
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ohc -ano jiny se nedelal
Výrobni vady-co k tomu rict,treba dle roku nepozinkovana karoserie,ale todle spise neni vada ale je to dano dobou.
Na co si dat pozor-na servisy a elektriku
Co odchazi-jako na kazdem motoru tohoto veku i kdyz po mechanicke strance pri dobrem zachazeni nic.Nejcasteji snimac otacek.
Pokud do toho nechces vrazet tak jsi si mel koupit novejsi auto.V tomto veku stim spise pocitej.Vse zalezi na predchozim majiteli a jestli se choval tvym zpusobem tz.nechci do toho moc vrazet.Kazde auto at uz nove nebo stare potrebuje zakladni udrzbu,pokud ji nema tak se z neho vzapeti stane vrak a postrach nasledujiciho majitele.Todle by tu i par majitelu mohlo i potvrdit co vse se da koupit po cuneti.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- petricek.007
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 27
Tak proc se ptas kdyz to vis.
Ohc -ano jiny se nedelal
Výrobni vady-co k tomu rict,treba dle roku nepozinkovana karoserie,ale todle spise neni vada ale je to dano dobou.
Na co si dat pozor-na servisy a elektriku
Co odchazi-jako na kazdem motoru tohoto veku i kdyz po mechanicke strance pri dobrem zachazeni nic.Nejcasteji snimac otacek.
Pokud do toho nechces vrazet tak jsi si mel koupit novejsi auto.V tomto veku stim spise pocitej.Vse zalezi na predchozim majiteli a jestli se choval tvym zpusobem tz.nechci do toho moc vrazet.Kazde auto at uz nove nebo stare potrebuje zakladni udrzbu,pokud ji nema tak se z neho vzapeti stane vrak a postrach nasledujiciho majitele.Todle by tu i par majitelu mohlo i potvrdit co vse se da koupit po cuneti.
Radek
dik ale nebudu si kupovat auto na které nemám to si rači koupím vrak a poznámosti mám stk a jezdím defakto levně
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=5540
1.4 Tempra,r.v.91,182km/h,102 000(13.5.2008),el.okna,central na dál.ovládání,alarm,nastavitelný volant,mlhovky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- petricek.007
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 27
Pokud chceš jezdit levně, tak si nekupuj auto které ti bude žrát min 8litrů já osobně bych si koupil auto na plyn.,...do svého už je to zbytečné dávat..
tak dkyž sem to kupil za přepis tak mě to nezabije
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
U Tipa/Tempry, ale ono obecně u všech starších aut platí že slouží podle toho jak se o ně člověk stará...
Já už mám druhý tipo a nemůžu si na něj stěžovat... První jsem měl jako student a tak nebyli finance - podle toho taky dopadlo... Tohle druhý už je jiná... Nikde mě nikdy nenechalo a to s ním jezdim každej den a už sme spolu projeli několik dovolenejch a velkou část Čr.
Ovšem podle toho taky vypadá učet za úpravy a opravy
Auto jako takový bylo levný ( 20 000 Kč), super stav a předchozí majitel pašák, dodnes spolu mluvíme a vubec je to fajn člověk....
Když počítam i ten servis po tom co mi ho ukradli nějaký smažky a následně ho našla PČR ( za což jsem jim dodnes vděčnej) tak jsem do toho mýho mazla dal už přibližně 3 a půlkrát tolik co stálo ( cca 70 000 Kč) a nikdy jsem nelitoval těch peněz....
Zatim se tu mějte, musim mazat - dopíšu doma když si vzpomenu...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- petricek.007
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 27
Mno, pokud máš k tomu autu vztah typu - nechci do toho dávat peníze, tak se modli aby mělo předchozí servis v tom nejlepším pořádku, jinak se ti rozsype...
U Tipa/Tempry, ale ono obecně u všech starších aut platí že slouží podle toho jak se o ně člověk stará...
Já už mám druhý tipo a nemůžu si na něj stěžovat... První jsem měl jako student a tak nebyli finance - podle toho taky dopadlo... Tohle druhý už je jiná... Nikde mě nikdy nenechalo a to s ním jezdim každej den a už sme spolu projeli několik dovolenejch a velkou část Čr.
Ovšem podle toho taky vypadá učet za úpravy a opravy
Auto jako takový bylo levný ( 20 000 Kč), super stav a předchozí majitel pašák, dodnes spolu mluvíme a vubec je to fajn člověk....
Když počítam i ten servis po tom co mi ho ukradli nějaký smažky a následně ho našla PČR ( za což jsem jim dodnes vděčnej) tak jsem do toho mýho mazla dal už přibližně 3 a půlkrát tolik co stálo ( cca 70 000 Kč) a nikdy jsem nelitoval těch peněz....
Zatim se tu mějte, musim mazat - dopíšu doma když si vzpomenu...
tak já sem ten první typ student a nemá prachy!časem možná pořídím něco lepšího třeba tipo v lepším stavu protože posilovač nemá kde co
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No dobře, mám:
Nemá cenu apelovat na ohleduplnost k ostatním, takže to vezmu přes dotyčnou osobu. Jestlis to auto koupil za převod, bude zralé na vrakárnu. Abys s ním mohl jezdit tak, aby ses v první zatáčce nezabil, udělej, probůh, aspoň přední brzdy. Tolik to zas nestojí. Auto nemusí jezdit, ale MUSÍ brzdit.
Pneumatiky sjeté na vlákno nahraď pneumatikami s vzorkem aspoň 5 mm, měl bys je sehnat ve sběrném dvoře á 100 Kč. Do píchlé slušné pneumatiky lze za malý peníz vložit duši, není třeba ji navěky nahradit odporně sjetou rezervou.
A vůbec, jestli jsi chudý student, měl sis koupit Uno 45 s motorem FIRE 999 ccm a karburátorem, to je snad nejméně nákladné auto, které znám - měl jsem ho 2x.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo rozprodej na díly hned ať se zachrání co nejvíc věcí , kdejakej strejra ti tu 120 taky vrazí za děkuju a až se naučíš jezdit bez instruktora kup si něco lepšího.
čest.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- petricek.007
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 27
Já nemám slov...
No dobře, mám:
Nemá cenu apelovat na ohleduplnost k ostatním, takže to vezmu přes dotyčnou osobu. Jestlis to auto koupil za převod, bude zralé na vrakárnu. Abys s ním mohl jezdit tak, aby ses v první zatáčce nezabil, udělej, probůh, aspoň přední brzdy. Tolik to zas nestojí. Auto nemusí jezdit, ale MUSÍ brzdit.
Pneumatiky sjeté na vlákno nahraď pneumatikami s vzorkem aspoň 5 mm, měl bys je sehnat ve sběrném dvoře á 100 Kč. Do píchlé slušné pneumatiky lze za malý peníz vložit duši, není třeba ji navěky nahradit odporně sjetou rezervou.
A vůbec, jestli jsi chudý student, měl sis koupit Uno 45 s motorem FIRE 999 ccm a karburátorem, to je snad nejméně nákladné auto, které znám - měl jsem ho 2x.
tak uno sjem chtěl a měl jsem a ještě mám nabídku uno logo 1.0 fire(jednobod) ale chcce zato 15000 a to je docela dost na mě
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak uno sjem chtěl a měl jsem a ještě mám nabídku uno logo 1.0 fire(jednobod) ale chcce zato 15000 a to je docela dost na mě
Jestli to není shnilé, má to STK atd., vyplatí se to i za tuhle cenu - i když 15 je dnes už za Uno poměrně dost. Spočítej si jenom rozdíl v pojistce, k tomu ve spotřebě (pokud je 1,0 Fire v pořádku, nespotřebuje víc než 6,5 l/100 km, ani kdyby hrom bil) a v ceně náhradních dílů, které jsou u Una v porovnání s Tipem za polovic. Pochopitelně se do Una taky vejde polovic toho, co do Tipa, ale to by tě snad nemuselo bolet.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.