Rozvody+naft čerpadlo 1.7D

Více
16 roků 8 měsíců zpět #1 od tomakecTD
Zdarec lidi,zitra vezu do servisu mou 1.7D s těmito vadami:Špatně nasazený rozvoďák a nové čerpadlo není nastavené.Kolik to seřízení rozvodů a toho čerpadla může tak dohromady stát? mám celkem málo dukatu tak mam strach aby to nebylo nějak moc :roll: kdyztak mi napiste tipy kolik za to díky :wink:

tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #2 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma rozvoďák a čerpadlo
já jsem dal za seřízení čerpadla okolo 1200kč a min. 500 si vezmou za ten rozvod. zkus to nastavit sám, někde na foru jsou rady jak na to

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #3 od Marco Bartoli
Ty si ten rozvoďák nasadil špatně? Ty si satan! :D
Sis tam udělal značky ne?

Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #4 od tomakecTD
jj udelal a na znackach to taky je ale znacku sem udelal na vrchnim kole a na cerpadle,a na to spodni kolo sem se vykaslal a to se taky pootocilo to sou prej pisty nebo co.....

tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #5 od tomakecTD
:wink: tak je to vservisu uvidime jak to pujde ve tredu :D

tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #6 od scherer012
rysky sú urobené od výrobcu- stačilo ich nastaviť :?
ale piesty sa samovoľne nepootočili- to vyžaduje aj trošička sily :roll:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #7 od Palinko46
nemate niekto foto ako vyzeraju tie rysky?

FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #8 od skypan
Odpověděl skypan pro téma rozvody+naftové čerpadlo
no že rozvody se špatně nasataví,to se prostě může stát :) ,ale na všech kolečách(týkajísích se rozvodů)jsou na boku drážky a motor nastavit(kliku)je základ(těžko se protočí)ale vodítko je:na frémě převodovky je okénko a tudy je vidět setrvák,v okénku je taky drážka a na setrváku taky ,ale musí se najít(pootáčením motoru,nebo než sundám starý rozvodák,tak si motor předem nastavím na značky,viz na setrváku drážku poti drážse v okénku) to je zakl.nastavení kliky,pak ve předdu to musí zhruba sedět na ostatních značkách(tím i zjistím kde se nachází ostatní značky(v plechovém krytu rozvodáku otvor do kosodélníku u kolečka vačky a kolečka čerpadla to bude podobné) ,člověk není znalec ,ale musí umět poradit),pak se sundá starý rozvodák a aniž pohnu jediným kolečkem tak nasadím nový,zapoměl sem před sundáním rozvodáku,ale po nastavení motoru na značky povolit kladku(je exsentrická-a tím i vl.napínací).
druhý způsob:pokud se mi nechce hledat značky tak jak se motor zastaví tak ho nechám(opět pravidlo,nesmí se mi ani jedno kolečko pří nasazování pohnout)no anež sunrám starý rozv. oznaačím znadelně kolečka o místa za ním,aby to sedělo proti sobě-kolečko(označené)-značka,no a sundám starý a nasadím nový....
pozor při napínání rozvodáku(exentickou kladkou)napínat tak,že na nejdelším místě proti nejdál(proti sobě kolečkám)se měří průhyb řemene,musí bít asi 2-4mm prohnout(pokud si to ještě dobře pamatuji )
no a závěrem mnoho uspěchů a nepospíchat na to :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #9 od Kounect
Skypan : Good :-)

Jinak se ještě říká, aby člověk nemusel mít v očích pravítko, protože to dělá až praxe ( podej mi 17tku, ne ten, ten... :lol: ), tak o tloušťku toho řemene.
Platí samozřejmě pro všechny řemeny objektivně, takže včetně klíňáku ( kterej je mnohem tlustější ). I přes to, že je poměrně tlustej je nastavení na prohyb o jeho tloušťku jedním z nejpřesnějších...v tom okamžiku je jistota, že to ani neprokluzuje, ani neničí ložiska.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #10 od Palinko46
mne to nastavovali rozvodovy a je to zle klepu ventily a nema to tah

FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #11 od skypan
Odpověděl skypan pro téma rozvody+naft.čerpadlo 1.7d

mne to nastavovali rozvodovy a je to zle klepu ventily a nema to tah

jo tak to máš (klika-vačka)o jeden zub,kdyby to bylo o dva,tak to protočíš už jen jednou :!: apak by sis udělal rozborku a zborku palice s ohnutejma ventilama :twisted:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #12 od Palinko46
tak už je to ok...tentoraz pre zmenu to rano naštartujem len s predvstrekom nezaleži či je teplo alebo zima.s predvstrekom to ide ani nedymi iba trošička ale ked to po minute stiahnem myslim predvstrek tak to ma nepravidelny chod a dymi to ako šialene do modro čierna a ten smrad.....ked sa to zahreje tak je to ok ale to asi až po 5 KM jazde...neviete čo s tym je?mam podozrenie na koncovky vstrekov čo vy na to?

FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #13 od skypan
Odpověděl skypan pro téma rozvody+naft.čerpadlo 1.7D
ne.doladit čerpadlo :!:
dělá se to tak:(po domácku-v garáži)povolíš na přírubě vstřik.čerp.(tuším tři šrouby do trojůhelníku)jen lehce je dotáhneš(stačí jen jeden,na nejlépe přístuúpném místě),aby se to nehlo,při nastartování,uděláš si na viditelném místě značky(příruba čerp,a blok),natočíš to,(motor),povolíš šroub a můžeš natáčet(nejde to lehce,páč to drží i trubyčky,ale pomůžeš si nějakou pákou,vhodně šprajclou) :idea:
obecně je dáno:natáčení k motoru(zmenšuješ předstih-tvrdší chod poslechem)a od motoru zvětšuješ předstih-měkší chod)
doufám že si to pamatuji zprávně :idea: kdyštak mě opravte :D

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #14 od Palinko46
no mohlo to byt aj to lebo aj s čerpadlom sa hybalo smerom od motora asi 3 cm od povodneho stavu ako bolo predtym. :?

FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #15 od Palinko46
tak a dnes po malom nahanani a vytačani motora to začalo klepat opät.....ale je to iny klepot ako predtym ostrejši hlučnejši.a po pridani plynu pomaly padaju otačky....ma to aj trošku slabši tah....rozvodovy som menil pred dvoma mesiacmi :( všetko bolo OK.... mohol sa uvolnit remen a preskočit o ten 1 zub alebo povolit ventil neviem poradte zajtra ma čaka dlhšia cesta :?

FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.519 sekund
Powered by Kunena fórum