Když nastartuju motor jde škubavě

Více
17 roků 3 týdnů zpět #1 od michal
když nastartuju za studena, tak motor jde škubavě jako na 3-4 válce a trochu bíle zakouří :?: ale asi po cca 10 vteřinách to přestane a jde normálně 8O , 1.9 ds bez turba naj. 252000, co by to mohlo být :idea:

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #2 od paldous
no nejjednoduchsi je skontrolovat zhavice, pak vstriky, pak tlaky atd...neni toho moc proc to jede jen na tri valce,jo a jeste otazka: dela to i kdyz je teplej anebo jen za studena?

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #3 od michal
jenom za studena, chytne na první škrt.

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #4 od Dan
Před Temprou jsem měl Uno D a to mělo mechanický předsuvník. Máš ho tam také? Jestli jo tak koukni jestli ti funguje. Jinak žhavičky by to mohli být také.

FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #5 od skypan
pravděpodobně ti netěsní jednen ze vstřiků( kape-kdyš ho vindáš vyzkoušíš na pumpě kape-netěsní)to by bylo první co bych zkusil,pak přeměřil tlaky na válcích(pokud motor moc nefouka na měrce oleje), dolů hlavu a přelapovat ventily, měl by se ten se problem odstranit.kouknul bych jestly máš dotažené všechny žavičky(žavicí svíce).

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #6 od Toncek
spíš jestly žhavijou všechny žhaviče,a změřit tlaky pokud žhavijou,apak bych až zdělaval hlavu

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #7 od skypan
Odpověděl skypan pro téma motor jde škubavě
víc hlav víc ví :idea:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #8 od michal
:idea: Předsuvník - to by mohlo bej ono, mě totiž nejde vytáhnou, táhlo je nějaký takový zaseklí, mám ho zkusit otevřít přímo na čerpadle? a po jaký době ho mám zase zavřít? 8O

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #9 od majster
najprv zmeraj zhavice po jednom, ak budu rovnake, potom hladaj dalej.
zhavice zmeras jednoduchou ziarovkovou skusackou, ktoru pripojis na + baterky a vzdy na jeden zhavic, na kazdom by sa malo rozsvietit s rovnakou intenzitou. lepsie je dat tam ziarovku vacsieho vykonu, 21w a viac, lepsie vidis zmenu intenzity.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #10 od skypan
nejdřív se vrátím k těm žavičkám po vyndání všech žaviček zjistíš která je špatá,je černá očouzena suchá nebo vlchka,dobrý budou cihlově až do černa(podle bohatosti směsi) vypálené.zkusíš je,šroub dáš na + u aku.a drátkem propojíš tělo žavičky s mínusem asi na vteřinu,dvě max,lechce se jí dotkneš a musí být horká potom je v pořádku(jesti je jenom vlažná po delší době brzo odejde-vyhodit)
k tomupřesuvníku záleží na tom jestli máš aut. nebo ruč.alejá kddyš se koupil Tempru tak mě přesovík taky př nechodil páš na čerpadle hned u páčky je trubička která bránila plnému rozpětí páčky (zkus to rukou jde to)tu trubyčku lehce poohni aby páčka šla až na doraz(pokud máš ruční sitič a vytáhneš ho motor bby měl mít tak1200 ot.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 týdnů zpět #11 od petr1978
Bych to tak viděl, že má jenom vodu v naftě. Jinak by to nekouřilo na bílo za studena.
Ale každopádně není od věci čas od času zkontrolovat všechno co popisujete :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 týdnů zpět #12 od michal
no možná to bude naftou, předevčírem sem bral u "OMV" a šlapeto něak líp 8) a to ráno je větší zima. Palivovej filtr byl měněnej před měsícem resp.mám měněný všechny filtry,olej.... :wink:. Je možný se něak tý vody zbavit :?:

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 týdnů zpět #13 od scherer012

no možná to bude naftou, předevčírem sem bral u "OMV" a šlapeto něak líp 8) a to ráno je větší zima. Palivovej filtr byl měněnej před měsícem resp.mám měněný všechny filtry,olej.... :wink:. Je možný se něak tý vody zbavit :?:


dať do nádrže nejaké aditívum, ktoré na seba naviaže vodu a potom sa to odparí ,alebo to vo valci spáli...........

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 týdnů zpět #14 od petr1978
Zkus se zeptat na benzince, možná ti poradí :)
Taky jsem slyšel o nějakém Voflobinu, ale tím názvem si nejsem jistý.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 týdnů zpět #15 od scherer012
.........velfobin........ale ten bol do benzínu,
možno je aj do nafty......., na benzínke budú určite vedieť.......... :roll:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.535 sekund
Powered by Kunena fórum