1.7d kolik vám jede nejvíc po rovině?
Naftovej filtr je novej,sejto v nádrži je vyčištěný,a pořád to není co bejvalo.
Musím tomu šlapat až na podlahu aby to šlo na těch 110km/h
Motor chytá perfekně,startér je repasovanej,žhavičky nové.
Je možné,že by se nějak hnulo nárazem (bouračka na předek) čerpadlo?
Nebo,že by se něco stalo z vejfukem?
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinač když je to teplé tak to běží pravidelně.
že by mi přeskočil řemen? CH vilku jsem s tím jezdil než jsem přišel na to že je volnej.
Mohl přezkočit při nárazu? Před tím byl naplej sem ho par tejdnů před nehodou kontroloval.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Je to normální?
Je možný že přeskočil řemen třeba jen o zub třeba na čerpadle?
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já tak okolo 155km, ale k tomu startování, řemen jsem zatím nekontroloval, ale dělá mi to samé. start-3 válce-po vytažení sytiče se to chytne, po schládnutí to ještě chvíli chytá normálně ale jak už to stojí chvilku dýl tak zas nic (ještě musím hodit čučku na žhavení)No,ještě je tu jedna info,po bouračce se mi povolila kladka napínání rozvodáku,tak jsem ho napnul a když je to studený tak se to hádá,řekl bych jako na tři válce a když vytáhnu předvstřik tak to hádání přestane.
Jinač když je to teplé tak to běží pravidelně.
že by mi přeskočil řemen? CH vilku jsem s tím jezdil než jsem přišel na to že je volnej.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pokud sis napínal řemen tak jak píšeš tak sis musel zkontrolovat nastavení kol nééé?(chlape kdyš už sis dal tu práci oddeklovat rozvodák.....tak snad aut.zkontroluji při dopnutí řem.i nastavení všech koleček???)No,ještě je tu jedna info,po bouračce se mi povolila kladka napínání rozvodáku,tak jsem ho napnul a když je to studený tak se to hádá,řekl bych jako na tři válce a když vytáhnu předvstřik tak to hádání přestane.
Jinač když je to teplé tak to běží pravidelně.
že by mi přeskočil řemen? CH vilku jsem s tím jezdil než jsem přišel na to že je volnej.
Mohl přezkočit při nárazu? Před tím byl naplej sem ho par tejdnů před nehodou kontroloval.
ale jak popisuješ(za studena,a potom při přesuvníku....).tak kape,nebo některý ze vstřiků nemá dobré tlaky(vstříkne naftu při nižším tlaku,coš je špatně)..
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zkoušel jsem přidat i na naftě,žádná změna.
Jde do otáček,ale nechce se mu. je to jak přiškrcený.
Vzduchovej filtr,naftovej filtr maj najeto cca 4000Km
Sejto v nádrži je uplně čistý,sem to dělal před týdnem.
Táhne to tak do 2500 otáček a pak oněco poleví,jako kdyby ho něco drželo.
Netáhne odspoda až nahoru rovnoměrně.
Kolegáčci prosím poradte.Začínám bejt v koncích.
Ten vstřik,jak to poznám? Jak vypadá dobrej a špatnej?
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.