1.7d kolik vám jede nejvíc po rovině?

Více
17 roků 2 dní zpět #1 od Jenda
Mě se zdá,že to není co to bejvalo.Před bouračkou sem s toho dostal 140km/h a ted sotva 110.

Naftovej filtr je novej,sejto v nádrži je vyčištěný,a pořád to není co bejvalo.

Musím tomu šlapat až na podlahu aby to šlo na těch 110km/h

Motor chytá perfekně,startér je repasovanej,žhavičky nové.

Je možné,že by se nějak hnulo nárazem (bouračka na předek) čerpadlo?

Nebo,že by se něco stalo z vejfukem?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 dní zpět #2 od temprař
co vstřiky , mno to čerpadlo. nevím,jestli se Ti neuvolnili nějaký nečistoty v přívodu paliva u motoru a nezanesli Ti to přívody paliva. Nejsem expert na diesely ale je to má teorie.. :)

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 dní zpět #3 od Freedom
kolik....no než mi to teď přestalo jezdit tak sem z toho dostal 140 ale šel by ještě to sem neměl řádnou rovinu na to to rozjet...a z minulou převodovkou sem dal 160 a šel by na 165 ale bál sem se moc....

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 dní zpět #4 od Jenda
No,ještě je tu jedna info,po bouračce se mi povolila kladka napínání rozvodáku,tak jsem ho napnul a když je to studený tak se to hádá,řekl bych jako na tři válce a když vytáhnu předvstřik tak to hádání přestane.
Jinač když je to teplé tak to běží pravidelně.

že by mi přeskočil řemen? CH vilku jsem s tím jezdil než jsem přišel na to že je volnej.

Mohl přezkočit při nárazu? Před tím byl naplej sem ho par tejdnů před nehodou kontroloval.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 dní zpět #5 od temprař
vidím to na ty rozvody...

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 den zpět #6 od Jenda
Dneska jsem s tím jel a pozoroval jsem,že to (táhne) tak do 2000 otáček,potom to je jako bez víkonu

Je to normální?

Je možný že přeskočil řemen třeba jen o zub třeba na čerpadle?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 den zpět #7 od machy1186
ten rozvoďák si zkontroluj, jeden zub dělá hodně. mě 1,7D jela stejně od spodu až do 5000ot. max. v 5ti lidech 160. v dědině jsem mohl jet na 5ku 50 a za dědinou 150.

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 den zpět #8 od Jenda
No,o tom si můžu nechat zdát.Moje maximálka je tedkon 110 a když se snažím tak po rovině 120.Něco tam určitě musí bejt špatně,ale co?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 den zpět #9 od Tomas-Oaza
co jsem ji mel tak na naftu 150 na separ 140

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 den zpět #10 od Jenda
budu se muset kouknout ještě jednou na ten řemen,pak už nevím.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 den zpět #11 od michalkulistak

No,ještě je tu jedna info,po bouračce se mi povolila kladka napínání rozvodáku,tak jsem ho napnul a když je to studený tak se to hádá,řekl bych jako na tři válce a když vytáhnu předvstřik tak to hádání přestane.
Jinač když je to teplé tak to běží pravidelně.
že by mi přeskočil řemen? CH vilku jsem s tím jezdil než jsem přišel na to že je volnej.

já tak okolo 155km, ale k tomu startování, řemen jsem zatím nekontroloval, ale dělá mi to samé. start-3 válce-po vytažení sytiče se to chytne, po schládnutí to ještě chvíli chytá normálně ale jak už to stojí chvilku dýl tak zas nic (ještě musím hodit čučku na žhavení)

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 den zpět #12 od skypan

No,ještě je tu jedna info,po bouračce se mi povolila kladka napínání rozvodáku,tak jsem ho napnul a když je to studený tak se to hádá,řekl bych jako na tři válce a když vytáhnu předvstřik tak to hádání přestane.
Jinač když je to teplé tak to běží pravidelně.

že by mi přeskočil řemen? CH vilku jsem s tím jezdil než jsem přišel na to že je volnej.

Mohl přezkočit při nárazu? Před tím byl naplej sem ho par tejdnů před nehodou kontroloval.

pokud sis napínal řemen tak jak píšeš tak sis musel zkontrolovat nastavení kol nééé?(chlape kdyš už sis dal tu práci oddeklovat rozvodák.....tak snad aut.zkontroluji při dopnutí řem.i nastavení všech koleček???)
ale jak popisuješ(za studena,a potom při přesuvníku....).tak kape,nebo některý ze vstřiků nemá dobré tlaky(vstříkne naftu při nižším tlaku,coš je špatně)..

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 den zpět #13 od Jenda
Ještě jednou sem se kouknul na řemen,značky seděj.Přeskočený to neni.
Zkoušel jsem přidat i na naftě,žádná změna.

Jde do otáček,ale nechce se mu. je to jak přiškrcený.
Vzduchovej filtr,naftovej filtr maj najeto cca 4000Km
Sejto v nádrži je uplně čistý,sem to dělal před týdnem.

Táhne to tak do 2500 otáček a pak oněco poleví,jako kdyby ho něco drželo.
Netáhne odspoda až nahoru rovnoměrně.

Kolegáčci prosím poradte.Začínám bejt v koncích.

Ten vstřik,jak to poznám? Jak vypadá dobrej a špatnej?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 18 hodin zpět #14 od Jenda
Dneska jedu na kontrolu vstřiků a tlaků tak dám vědět jak jsem dopad.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 14 hodin zpět #15 od Tomas-Oaza
zkus jen pootocit cerpadlem abys dal vetsiho fora

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.504 sekund
Powered by Kunena fórum