1.7d kolik vám jede nejvíc po rovině?

Více
16 roků 11 měsíců zpět #31 od skypan

stejnak je divny ze mu to zvadlo z niceho nic

ono se taky rapidně ochladilo,chibějící tlak ve válcích se projeví až v podnulových teplotách.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #32 od Tomas-Oaza
ja teda na te moji 1,7 mel tlaky na pytel 23at mel nejmin a jezdilo to dobre,akorat pod - 10 to nechtelo chytnout,dycky to dlouho tocilo

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #33 od Jenda
Ono to nezvadlo z ničeho nic,ale od bouračky na předek je to skrátka líný a nevím co se při tom nárazu mohlo kde odehrát.
Rozvody seděj,trochu se to zlepšilo když jsem přidal dost naftu na čerpadle,ale tam problém nebude.Ten šroub se při nárazu nehnul.Ale začínám mít podezření,že se hlo celé čerpadlo.(jak tady kolegové mluví o tom nastavení čerpadla (předstih) ).

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #34 od Tomas-Oaza
kdyz to povolis a nastartujes tak si to nastavis pootacenim taky podle sluchu,nesmi to mit tvrdej zvuk

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #35 od skypan

tak,nejdřív žavičky-vliv na výkon nenají,pouze kdyš jí nedotáhneš požadovaným momentem(jsou utěsněné na kužel),tak se ti ztrácí tlak z motoru..
čerp,se naráčí na přírubě čerp.(jsou tam do trtojuhelníku tři šrouby a díry sou oválné)a kdyš se to povolí tak múžeš natáčet čerp.platí pravidlo při natáčení k mot. se zmenšuje předvstřik(předstih)a obr.ho zvětšuješ(pokud se mýlím prosím opravit,přeci jen už sem dlouho ze školy!!!)
dělá se to(natáčí) pri natočeném motoru a visuelním poslechem slišíš měkkost,tvrdost chodu motoru..
vstřiky se delají na tlak.pumpě (musí vstříknout )ropa až při daném tlaku(na budíku ručka vilítne na urč.hodnotu)a pak stříká nafta(nesmý ukápmout!!!!)


Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #36 od Jenda

zkus jen pootocit cerpadlem abys dal vetsiho fora



Kolegové,dneska jsem se díval na čerpadlo,ale žádný šrouby k tomu abych otočil nějak čerpadlo nemůžu najíd.
3lo by to nějak ukázat na nějaký fotce?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #37 od Tomas-Oaza
to bude asi tim ze nejsou videt,jsou pod deklem rozvodu a musi na ne odtam

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #38 od Jenda
Dík,mrknu na to.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.376 sekund
Powered by Kunena fórum