Startér - občas blbne...
Nedělá to vždy, ale někdy, když chci nastartovat, otočím klíčkem, tak to pouze lupne, ale nic se neděje. Pokud tam ten klíč držím déle (pozice startování)-cca 2-3vteřiny, tak se startér roztočí a je to OK. Ale někdy nic, musím to zkoušet několikrát.
Podotýkám, že to nedělá vždy, vetšinou nastartuje bez problému, nebo začne startovat s cca půl sekundovým zpožděním. Je to prostě vždycky jinak. Většinou tedy bez problémů.
Řeším to, protože se mi zdá, že se postupně zhoršuje a nerad bych zůstal někde stát...
PS: Auto 3 roky stálo... a jedná se o Alfu
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vím, že se to tu nedávno řešilo, každopádně nevím, jestli je to ten samý problém.
Nedělá to vždy, ale někdy, když chci nastartovat, otočím klíčkem, tak to pouze lupne, ale nic se neděje. Pokud tam ten klíč držím déle (pozice startování)-cca 2-3vteřiny, tak se startér roztočí a je to OK. Ale někdy nic, musím to zkoušet několikrát.
Podotýkám, že to nedělá vždy, vetšinou nastartuje bez problému, nebo začne startovat s cca půl sekundovým zpožděním. Je to prostě vždycky jinak. Většinou tedy bez problémů.
Řeším to, protože se mi zdá, že se postupně zhoršuje a nerad bych zůstal někde stát...
no to mi dělalo taky, jsem myslel na spínačku ale ty jsou prý nezničitelný a když už mě to dvakrát vypeklo takjsem vyměnil startér dopoporučuju vyměnit celej protože se spolehat na rozebrání není dobrý se mi rosypal v ruce
PS: Auto 3 roky stálo... a jedná se o Alfu
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pořád jsem startér vytahoval, čistil a dělalo to stejně.
Nakonec byl problém v kontaktu co je uvnitř té malé cívky.
Cívku musíš rozebrat, kontakty obrousit, a nejlépe vyleštit nějakým hladkým šmirglem. Rozebrat to jde jednoduše když odšroubuješ 2 malé šroubky, a taky odpájíš kontakty. To že to cvakne, znamená že se ti zvedne pastorek ale nesepne vysokoampárový okruh a neroztočí startér.
Opravil jsem to jak říkám a už jezdím bez problému 2 roky
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak to mi dělalo uplně stejně jako tobě.
Pořád jsem startér vytahoval, čistil a dělalo to stejně.
Nakonec byl problém v kontaktu co je uvnitř té malé cívky.
Cívku musíš rozebrat, kontakty obrousit, a nejlépe vyleštit nějakým hladkým šmirglem. Rozebrat to jde jednoduše když odšroubuješ 2 malé šroubky, a taky odpájíš kontakty. To že to cvakne, znamená že se ti zvedne pastorek ale nesepne vysokoampárový okruh a neroztočí startér.
Opravil jsem to jak říkám a už jezdím bez problému 2 roky
Jasný souhlas, dále taky nezapomeň vyčistit a máznout vysouvací segment, bývá často zalepený a nevysune nebo v horším případě nezasune ozub. kolečko co se zasouvá do věnce setrváku. Musí to jít zlehka nahoru i dolů. Dále zkontroluj uhlíky, může se stát i když je nový, že je špatný. Dodavatelé dílů na kvalitu nehledí.
Nedávno jsem dělal kámošovi startér -měl novou cívku, uhlíky, vyčištěný, vše OK, ole točil, netočil, jak se mu chtělo a navíc jako by baterka neměla šťávu.
Problém v jednom uhlíku, novej ale špatnej.
Asi špatná várka koksu z dolu.
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.