těsnění motoru
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To těsnění se dá finančně utáhnout. .A co se týče práce,tak tu zvladneš.
Těsnění pod hlavou to už je horší,Jak práce tak i peníze.Rozebrat,nechat srovnat hlavu,nové těsnění+nějaká další práce kolem a složit.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pokud je opravdu chceš zeptej se v mototechně,na pumpě a můžeš utrácet kotel peněz,ale účelnost bude diskutabilní,kdo ví jesti vůbec nějaká
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nevím jak u Dieselu, ale jám mám benzín dvouvačku a jen těsnění pod vačky je 300 za jedno. Hlava 800, koleno sání 500, atd...
No ale asi by bylo nejlepší znát co chce těsnit
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mluvím o UTĚSNOVACÍCH PŘÍPRAVCÍCH a nabízeny sortiment(většinou v tekutém stavu)!!Že těsnění moc nastojí?
Nevím jak u Dieselu, ale jám mám benzín dvouvačku a jen těsnění pod vačky je 300 za jedno. Hlava 800, koleno sání 500, atd...
No ale asi by bylo nejlepší znát co chce těsnit
vžádném případe nemluvím o kvalitě těsnění dílů(papírové,gumové klingeritové a jiné materiály)
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
díky všem za radu,já to tušil,že to takto dopadne,ale pod hlavou je to v poho,pod autem to teče dost,ono to všechno začlo až nějakou dobu po koupi,tlumiče,ramena,brz.had.,elektrika a nyní olej ještě jednou díky
Neboj- ukáže sa toho ešte viac..........
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
díky všem za radu,já to tušil,že to takto dopadne,ale pod hlavou je to v poho,pod autem to teče dost,ono to všechno začlo až nějakou dobu po koupi,tlumiče,ramena,brz.had.,elektrika a nyní olej ještě jednou díky
No jestli budeš hledat kde ti to teče. tak nejlepčí je to umít do čista Arvou nebo vapkou a pak se koukat kde přesně to teče. Ušetříš spoustu času a peněz za zbytečně měněné těsnění
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Raději jsem vystřihl těsnění ze savého papíru, do těsnění vpasíloval těsnící tmel, nechal zaschnout a pak teprve namontoval. I na tom papírovém těsnění toho má byt co nejméně. Jen tak aby nasáklo.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
plnej souhlas.Silikonem bych netěsnil nic co má co společného s olejovými kanálky. Po takovém "BORCI" co všechno řešil silikonem jsem přidřel motor. Po rozebrání a vyčištění kanálku jsem vypláchl hrst silikonu
Raději jsem vystřihl těsnění ze savého papíru, do těsnění vpasíloval těsnící tmel, nechal zaschnout a pak teprve namontoval. I na tom papírovém těsnění toho má byt co nejméně. Jen tak aby nasáklo.
taky si bud vyklepu nebo vystřihnu těsnění z papíru(dávám přednost plagátům-lesklí a pevnější papír)funguje to dokonale a lechce namáznu vazelínou.nedávno sem to dělal u vodní pumpy(pumpa-blok mot.)
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.