těsnění motoru

Více
16 roků 11 měsíců zpět #1 od pardal5
těsnění motoru vytvořil uživatel pardal5
mám 1.9td je možné nějak utěsnit motor aníž bych ho musel přetěsnit díky

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #2 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: těsnění motoru
No nevím, jak chceš utěsnit motor :wink: Ale třeba těsnění pod vačkovým víkem a nebo vanou není tak drahé a náročné na opravu..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #3 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: těsnění motoru
Přípravky pro utěsnění olejové netěsnosti asi jsou,ale já bych to do vnitř do motoru nenalil.Nevěřím tomu.

To těsnění se dá finančně utáhnout. .A co se týče práce,tak tu zvladneš.

Těsnění pod hlavou to už je horší,Jak práce tak i peníze.Rozebrat,nechat srovnat hlavu,nové těsnění+nějaká další práce kolem a složit.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #4 od skypan
Odpověděl skypan pro téma utesnění mototru
Určitě existuje hromada utěsnovacích přípravků ale většinou se to jen tak tváří ve skutečnosti to nefunguje,na staré motory už jen vzít vercajk přetáhnout šrouby,popřípadě sundat koupit nové těsnění a namontovat..
pokud je opravdu chceš zeptej se v mototechně,na pumpě a můžeš utrácet kotel peněz,ale účelnost bude diskutabilní,kdo ví jesti vůbec nějaká :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #5 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: těsnění motoru
Že těsnění moc nastojí?
Nevím jak u Dieselu, ale jám mám benzín dvouvačku a jen těsnění pod vačky je 300 za jedno. Hlava 800, koleno sání 500, atd... :(
No ale asi by bylo nejlepší znát co chce těsnit :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #6 od skypan
Odpověděl skypan pro téma tesnění mototru

Že těsnění moc nastojí?
Nevím jak u Dieselu, ale jám mám benzín dvouvačku a jen těsnění pod vačky je 300 za jedno. Hlava 800, koleno sání 500, atd... :(
No ale asi by bylo nejlepší znát co chce těsnit :)

mluvím o UTĚSNOVACÍCH PŘÍPRAVCÍCH a nabízeny sortiment(většinou v tekutém stavu)!!
vžádném případe nemluvím o kvalitě těsnění dílů(papírové,gumové klingeritové a jiné materiály)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #7 od pardal5
Odpověděl pardal5 pro téma Re: těsnění motoru
díky všem za radu,já to tušil,že to takto dopadne,ale pod hlavou je to v poho,pod autem to teče dost,ono to všechno začlo až nějakou dobu po koupi,tlumiče,ramena,brz.had.,elektrika a nyní olej ještě jednou díky

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #8 od scherer012
Odpověděl scherer012 pro téma Re: těsnění motoru

díky všem za radu,já to tušil,že to takto dopadne,ale pod hlavou je to v poho,pod autem to teče dost,ono to všechno začlo až nějakou dobu po koupi,tlumiče,ramena,brz.had.,elektrika a nyní olej ještě jednou díky


Neboj- ukáže sa toho ešte viac.......... :roll:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #9 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: těsnění motoru

díky všem za radu,já to tušil,že to takto dopadne,ale pod hlavou je to v poho,pod autem to teče dost,ono to všechno začlo až nějakou dobu po koupi,tlumiče,ramena,brz.had.,elektrika a nyní olej ještě jednou díky


No jestli budeš hledat kde ti to teče. tak nejlepčí je to umít do čista Arvou nebo vapkou a pak se koukat kde přesně to teče. Ušetříš spoustu času a peněz za zbytečně měněné těsnění :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #10 od pardal5
Odpověděl pardal5 pro téma Re: těsnění motoru
nevim co je na tom pravdy,ale jsem slyšel,že se to dá zjistit,po umytí když se to namaže vápnem tak se to prý nejlépe pozná,máte někdo zkušenosti

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #11 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: těsnění motoru
tak kdyz to umyjes tak nepotrebujes vapno,to uz prece netesnost uvidis.jinak na pretesneni muzes pouzit i ty pretesnovaci tmely(silikon) jsou dobry a udrzi toho dost.

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #12 od JohnRoss
Odpověděl JohnRoss pro téma Re: těsnění motoru
Jasně , normál gasket v tubě, nebo od BODY silikon na motory, můžeš si i vybrat barvu silikonu. Dobře odmasti styčné plochy, napatli silikonem na utěsňování motoru a smontuj. Počkej až ztuhne, nalij olej a můžeš drandit. U BODYho stoji kolem 150kč celá tuba.

7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #13 od majster
Odpověděl majster pro téma Re: těsnění motoru
ja by som najprv zistil pricinu tych netesnosti, a riesil pricinu a nie dosledok, ak mi rozumies.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #14 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: těsnění motoru
Silikonem bych netěsnil nic co má co společného s olejovými kanálky. Po takovém "BORCI" co všechno řešil silikonem jsem přidřel motor. Po rozebrání a vyčištění kanálku jsem vypláchl hrst silikonu :(
Raději jsem vystřihl těsnění ze savého papíru, do těsnění vpasíloval těsnící tmel, nechal zaschnout a pak teprve namontoval. I na tom papírovém těsnění toho má byt co nejméně. Jen tak aby nasáklo.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #15 od skypan
Odpověděl skypan pro téma těsnění motoru

Silikonem bych netěsnil nic co má co společného s olejovými kanálky. Po takovém "BORCI" co všechno řešil silikonem jsem přidřel motor. Po rozebrání a vyčištění kanálku jsem vypláchl hrst silikonu :(
Raději jsem vystřihl těsnění ze savého papíru, do těsnění vpasíloval těsnící tmel, nechal zaschnout a pak teprve namontoval. I na tom papírovém těsnění toho má byt co nejméně. Jen tak aby nasáklo.

plnej souhlas.
taky si bud vyklepu nebo vystřihnu těsnění z papíru(dávám přednost plagátům-lesklí a pevnější papír)funguje to dokonale a lechce namáznu vazelínou.nedávno sem to dělal u vodní pumpy(pumpa-blok mot.)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.486 sekund
Powered by Kunena fórum