těsnění motoru

Více
16 roků 11 měsíců zpět #16 od Toncek
Odpověděl Toncek pro téma Re: těsnění motoru

Silikonem bych netěsnil nic co má co společného s olejovými kanálky. Po takovém "BORCI" co všechno řešil silikonem jsem přidřel motor. Po rozebrání a vyčištění kanálku jsem vypláchl hrst silikonu :(
Raději jsem vystřihl těsnění ze savého papíru, do těsnění vpasíloval těsnící tmel, nechal zaschnout a pak teprve namontoval. I na tom papírovém těsnění toho má byt co nejméně. Jen tak aby nasáklo.

plnej souhlas.
taky si bud vyklepu nebo vystřihnu těsnění z papíru(dávám přednost plagátům-lesklí a pevnější papír)funguje to dokonale a lechce namáznu vazelínou.nedávno sem to dělal u vodní pumpy(pumpa-blok mot.)


a neni lepší přímo origo těsnící papír?takový zelený?v každe mototechně ho snad mají,nebo aspon já sem ho tam koupil

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #17 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: těsnění motoru
No mám 1.6 DOHC a je dost problém sehnat jakékoliv těsnění. A když se sežene, je ukrutně drahé :( Ale takový papír jako se používá u škodovej je dobrý. Ještě do něho vpasíruju těsnící tmel nebo jak je výše vazelínu a těsní to dobře :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.284 sekund
Powered by Kunena fórum