naměřené hodnoty
fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no, me jen tak letmo prijde, ze to co popisujes je presna definice KO aukumulatoru
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Tak už jsou načnuté desky a neudrží napětí při maximálním proudu, každopádně pokud víš, jak na tom baterka je, neřešil bych to pokud normálně nastartuješ. Pak bych šel do nové. Články jsou všechny funkční a to je podstatné.ta baterka je dolitá a nabytá startovani se za tu dobu nijak od nabití nezměnilo obě ty baterky sou teda starší ale nevim jak dlouho že by byli obě v háji
Existují různé "zaručené" postupy jak ještě baterce pomoct, ale já tomu moc nevěřím. Některé jsem zkoušel u první baterky ale ta měl ašpatný článek nepomohla jí ani svěcená voda
Zkoušel jsem výměnu elektrolytu, peroxid vodíku a nic nepomohlo...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
možná by stálo za to čihnout do vnitř startéru apokud nezjistíš větší závadu tak ho alesom vymejt,třeba jen víčko bejvá od uhlíků hodně mastnej prachem,nevím jestli je to vodivý a tím tam vznikaj nějaké přechody????...ja si tiež myslím že je baterka v čude...alebo Ti prebíja štartér niekde na rotore
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
t pri startovani by napätie nemalo klesnut pod 10V
v múdrej knihe sa píše, že pri štartovaní môže hodnota napätia na batérii klesnúť až na 9,5V
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
t pri startovani by napätie nemalo klesnut pod 10V
v múdrej knihe sa píše, že pri štartovaní môže hodnota napätia na batérii klesnúť až na 9,5V
no neviem mne vzdy kazdy hovori ze by to nemalo klesnut pod 10V ale toho pol voltu nie je az tak moc. len radioRH pisal ze ma pokles az na 8,5V co sa mi zda ze uz je moc a preto bud treba nabit dobre bateriu alebo je K.O.
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.