opět turbo

Více
16 roků 9 měsíců zpět #1 od pardal5
opět turbo vytvořil uživatel pardal5
omlouvám se,že zatahuju opět turbo,ale už jsem z toho neštastnej,pořád my neukazuje turbo,dnes jsme postavyli vedle sebe 2 tipa 19 td a ted otázka jak vypadá ten přeměnovač stlč.vzduchu na elektro,kolik do toho vede drátu,jaké hadičky a kolik,byl bych velice rád jestli nemá někdo schéma jak to vypadá,už to druhý výkend mám rozebraný moc díky :idea:

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #2 od radluk
Odpověděl radluk pro téma Re: opět turbo
vede do toho jedna hadicka, je jedno kde veznes tlak pro ten snimac, ale vetsinou je rozdvojka u tlakove regulace vstrik. cerpadla, hadicka jde podelne s chladicem k baterce, pod trochu zalezly pod baterkou je ten snimac, ale jde videt, staci aby ( jak se me stalo, odpojila z toho cidla a bylo to mrtve ), nehlede na to, ze ti tama unika tlak z celeho systemu tlakovani.
Pravdepodobne do neho vedou dva vodice.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #3 od radluk
Odpověděl radluk pro téma Re: opět turbo
nejlepsi je stejne natahnout jeste u DGT do kabiny hadicku a tam pripojit klasicky mechanicky manometr :D , tam mas hned jasno, co je spatne.
A jsi si jisty, ze pricina je zrejme v cidle? Co kdyz cidlo facha a tlak tam v systemu opravdu neni ?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #4 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: opět turbo
měl jsem TDs a hadička vedla od čerpadla hned za chladičem vody vodorovně k tomu měniči.Do měniče,nevím jak to přesně nazvat,je to veliký asi tak 5 cm i dlouhý.Vedou k tomu 3 dráty jestli si vzpomínám a je to na svorkovnici.Ten měnič se nachází jak tady psali,vedle baterky vepředu mezi baterkou a chladičem.Vypadá to jako malej váleček.
Mě taky nechtěl ukazovat,tak jsem natáhl novou hadičku od čerpadla k měniči (v tom měniči byl takovej mazut tak sem ho vydoloval špendlíkem) a pořád neukazoval.Pak mi tady poradili,at tomu dám pořádně naložit,tak sem šlápnul do kopce na plyn a držel chvilku na max otáček.Najednou to začlo ukazovat.A od té doby to chodilo. Já měl digitál.

Ted mě ještě napadlo,že ten měnič můžeš mít umístěnej jinde,ale co sem viděl,tak většinou je u tý baterky.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #5 od pardal5
Odpověděl pardal5 pro téma Re: opět turbo
je to něco jako váleček do kterého vede hadička a na konci se strká zastrčka se 2 drátama,zelený a černý,jak jsme postavyli ty dvě auta vedlesebe tak já ten jakoby váleček tam neměl,byla tam jen zástrčka z utrženým kusem,tak jsme vzali z toho 2 tipa ale on tam měl 3 dráty,ale i když jsem to tam dal tak stejně nic, musí to auto jet aby to ukazovalo nebo stačí když šlapu naplyn volnoběh a ještě se chci zeptat jak je ukazatel turba tak je tam čer.kontrolka co znamená když se rozsvítí

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #6 od pardal5
Odpověděl pardal5 pro téma Re: opět turbo
já mám taky digitál,ale pořád néééé :evil:

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #7 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: opět turbo
Já sem musel mít TDsko v pohybu aby ukazoval.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #8 od pardal5
Odpověděl pardal5 pro téma Re: opět turbo
a červená kontrolka když svítí jaká je chyba

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #9 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: opět turbo
nevím to jistě,ale určitě se to týká turba,nebo tlaku.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #10 od pardal5
Odpověděl pardal5 pro téma Re: opět turbo
díky všem,zítra to vyzkouším při jízdě momentálně je na špalkách dělám revizi

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #11 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: opět turbo

a červená kontrolka když svítí jaká je chyba


...červená svieti ked je vysoký plniaci tlak nad 0.8bar...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #12 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: opět turbo
...ked sa udáva max. krutiaci moment pri nejakých 2400ot. tak by tým pádom nemal byť max. plniaci tlak na maxime...čiže nemal by budík ukazovať už pri 2400ot. maximum...?

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #13 od pardal5
Odpověděl pardal5 pro téma Re: opět turbo
jestli to byla otázka tak já nevim,mě co se týká turba nic neříká

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #14 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: opět turbo
ne,můžeš mít nejvišší otáčky a jen čtvrt plynu a ten budík ti nic neukáže,jen když sešlápneš narychlo plyn.pedál.Následuje zátah a zároven se zátahem budík začne ukazovat.Je to moment,kdy jde hodně spalin do vejfukového potrubí přes turbínu.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #15 od pardal5
Odpověděl pardal5 pro téma Re: opět turbo
takže když nejedu a šlapu na plyn tak to nic neukáže :?:

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.491 sekund
Powered by Kunena fórum