Z 1,7D na 1,9TD - čo k tomu...

Více
16 roků 8 měsíců zpět #1 od Wolf1888
Ahojte, viem, ze tato tema sa tu uz viac krat preberala, ale chcel by som sa spytat co vsetko mam spravit, ked chcem vymenit motor. Mam 1,7D a chcem tam dat 1,9TD. Na co si mam hlavne davat pozor pri kupe motora, aby som sa na tom neoplachol. Za rady vopred dakujem...:)

:arrow: Fiat Tipo 1.7D, 42kW/57k, r.v.1991 - už dúfam odpočíva v pokoji
:arrow: Fiat Grande Punto Racing 1.2i, 48kW/65k, r.v.2009 - môj nový miláčik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #2 od Kounect
Tak předně koupit k tomu motoru i převodovku, poloosy a komplet přední nápravu. ( převodovka z důvodu větší spojky - 200mm vs 215mm ( nikde jsem nezjistil, že i kdyby se nechala spojka a převodovka z 1.7D, tak jestli jsou mrkve na motorech 1.7D a 1.9TD stejné; poloosy nejsou na kamenech ale na šroubech, brzdy jsou lepší, pružiny a tlumiče jsou jinačí )
Tzv. kup si rovnou 1.9TD a na tohle zapomeň. Přijatelnější by mi připadalo laborovat s turbem na 1.7D, ale do toho bych asi taky nešel.

Nicméně jestli máš chuť a garáž, tak přeju hodně štěstí a dej vědět jak to jde ;-)

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #3 od bjukemen
...tak pokial je motor v pojazdnom aute tak ho jednoznečne riadne prevetrať a nebáť sa ho trošku vytočiť ako sa bude spravať,počúvať či sa z motora neozývajú nejaké neobviklé zvuky alebo či niečo príliš neklepe(klukovka) poprípade ešte zmerať tlaky....až je motor z auta von tak trvať samozrejme na zmeraní tlakov až to je vôbec možné(nemá každy tlakomer pre naftáky) to by bolo asi tak všetko no vždy to bude tak trošku mačka vo vreci

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #4 od radluk
Laborace s preplnovanim na puvodne atmosferickem motoru, je ztrata casu, vyhozene prachy.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #5 od Kounect

Laborace s preplnovanim na puvodne atmosferickem motoru, je ztrata casu, vyhozene prachy.

Taky si myslím že v domácích podmínkách je to na nic. Taky jsem psal, že bych do toho asi nešel, ale teoreticky hodit na to turbo, dát tam vyšší těsnění pod hlavu, čerpadlo s úpravou dávky taky z 1.9TD a trochu snížit plnící tlak aby to ten motor vydržel...za pokus to stojí, já bych do toho prachy ale nedával ;-)

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #6 od TDGT
tak do takove prestavby bych se vubec nepoustel neni to otom jen prehodit motor jak uz bylo receno predni naprava,i blby zadni bubnovy brzdy sou na 1.9 TD vetsi kde nemuzes dat mensi nez 14 kola atd,konce palubovkou,je toho hodne,lepsi koupit rovnou 1.9 TD ikdyz je pravda ze v dobrym stavu uz jich moc nesezenes spis zadnou,ty mas 1.7?ze?vypada na obrazku moc hezky jestli kastle neni shnila tak je to v pohode ale prece jen byych se do takove zastavby asi nepoustel,vic do toho vrazis nez bys za to koupil cely auto a treba ho za ty prachy popravil

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #7 od Jenda
Kounect ti to popsal dobře a plně s ním souhlasím,je to nadměrný úkol tohle přehazovat.Opravdu je lepší pokud chceš výkonější auto koupit 1.9TD a nebo teda 1.7TD,ale tu 1.7 asi neseženeš,skoro nejsou.Jinač je to asi jako do trabanta dávat motor s BMW,ta 1.7d není stavěná na motor TD,brzdy,poloosy,vše je větší aby to odpovídalo výkonu motoru.Pokud tu 1.7d chceš trochu oživit,začni na ní šlapat,vytáčet a ona se trochu rozhejbe.(teda za podmínek že tam máš v pořádku rozvody.)
Je to jako by ty auta měli paměť,když je budeš lochtat na plynu,tak zlenivěj.Samozřejmě je stím spojena i spotřeba.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #8 od Wolf1888
Pytam sa preto, lebo jeden znamy to tak ma prerobene, a nevedel si to vynachvalit, ale uz som s nim dlho nebol, tak som nemal prilezitost sa ho na to spytat. Ale aj tak velmi dakujem za rady

:arrow: Fiat Tipo 1.7D, 42kW/57k, r.v.1991 - už dúfam odpočíva v pokoji
:arrow: Fiat Grande Punto Racing 1.2i, 48kW/65k, r.v.2009 - môj nový miláčik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #9 od Wolf1888
A z tym turbom je to ako? keby som chcel teda dat na moju 1,7-cku turbo?

:arrow: Fiat Tipo 1.7D, 42kW/57k, r.v.1991 - už dúfam odpočíva v pokoji
:arrow: Fiat Grande Punto Racing 1.2i, 48kW/65k, r.v.2009 - môj nový miláčik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #10 od TDGT
spis cely motor z punta TD

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #11 od TDGT
znamej to tam ma a jede to pekne

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #12 od skypan
Odpověděl skypan pro téma z 1.7d na 1.9td a co k tomu
no pokud jen to turbo tak i kdyby se ti to povedlo (ten motor rozhýbat,byt jen na krátkou cvíli)tak 1)na přeplnování do válců(1.7d)není stavěnej,takže něco by ruplo,pravděpodobně hlava a propálil by sis písty!!!!
2)1.9TD mají MCR100(něco jako řídící jednotku)takže určo si zjistit schéma zapojení el.instal.+čidla,převodníky,a v neposlední řadě jiné vstřik.čerpadlo.k tomu vstřiky!!!asi by ses prohnul finančně!!!a to sem ještě na některé věci zapoměl,tak asi bude lepší to bud rozběhat kolem baráku :idea: a nebo koupit jiné auto(1.9TDS),myslím že to výjde levněji,jinak to je asi blbej nápad :idea: to zkoušet předělávat....

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #13 od Toncek
a co řídí to MCR100?já myslím že ten motor žadnou elektroniku,krom žhavení nepotřebuje,aby jel

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #14 od DURI123
MCR100 ..... to asi myslel ine cerpadlo co davkuje naftu podla tlaku turba nie??? 8O

Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #15 od skypan
Odpověděl skypan pro téma z 1.7d na 1.9Td a co k tomu

a co řídí to MCR100?já myslím že ten motor žadnou elektroniku,krom žhavení nepotřebuje,aby jel

no tahle krabka zbírá info. o pdtlaku ze sání a z turba(z vyfuk plinů)má k tomu ještě převodník na el.a tím řídí vstřik čerp.(zhruba řečeno).

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.520 sekund
Powered by Kunena fórum