Sytič

Více
16 roků 8 měsíců zpět #1 od mcsever
Sytič vytvořil uživatel mcsever
Cau, mam dotaz, nefunguje mi asi sytic, kdyz je studenej motor tak sou otacky nizky, stejny jako za tepla a cely auto se trepe. Da se nejak jednoduse proverit ten sytic?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #2 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Sytič
mám to samí na 1.7d,on funguje,ale otáčky sou pořád stejný.Ten (sitič) se nazívá PŘEDVSTŘIK. jÁ SEM TO NEŘEŠIL,JELIKOŽ SEM PŘIDAL TROCHU PLYNU A ZA CHVILKU ASI 1 MIN,UŽ TO BĚŽELO V POHODĚ.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #3 od bery1970
Odpověděl bery1970 pro téma Re: Sitič

Cau, mam dotaz, nefunguje mi asi sitic, kdyz je studenej motor tak sou otacky nizky, stejny jako za tepla a cely auto se trepe. Da se nejak jednoduse proverit ten sitic?

co máš za motor,benzín,diesel,karbec,stříkačka :?: takhle ti nikdo moc neporadí.

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #4 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Sytič
no když je téma daný v dieslu,tak předpokládejme že má diesla. :wink:

Že má disla sem poznal hned,říká,že studenej motor se celej klepe a to dokáže jenom diesel.Benzínák se taky klepe bez sitiče,ale spíš chcípne hned po startu. :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #5 od pardal5
Odpověděl pardal5 pro téma Re: Sytič
já měl z tímhle taky kdysi problémy a vyřešil jsem je tím,že jsem si udělal manuální,takže zatáhnu a vypnu kdy chci :P

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #6 od DURI123
Odpověděl DURI123 pro téma Re: Sytič
takze ten sitic funguje tak ze je vacsi predstrek do valcov? 8O no a malo by nejaky vply keby sa behalo na sytici dlhise?? nema to vplyv na vykon motora?

Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #7 od pardal5
Odpověděl pardal5 pro téma Re: Sytič
teď jde o tom co je myšleno tím déle na sitič,když je puštěný sitič tak má větší spotřebu,jinak by nemělo být nic

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #8 od bery1970
Odpověděl bery1970 pro téma Re: Sytič

no když je téma daný v dieslu,tak předpokládejme že má diesla. :wink: :wink:

omlouvám se nevšim jsem si :oops:

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #9 od Kounect
Odpověděl Kounect pro téma Re: Sytič
Sytič u dieselu se rovná pohnutí s předvstřikem ( jak píše Jenda ). Společně s nastavením vačky ( které je neměnné ) se stane to, že se do válců dostane víc nafty a běží to tvrději ( vytáhni - poslechni, zastrč - poslechni ). Vliv to má až okolo 0°C, jinak je při dobrém a dobře seřízeném motoru zbytečné to vytahovat. V zimě se s tím má jezdit, dle manuálu do cca 50°C.
Takže víc nafty - stejně jako u benzína víc benzínu = drží otáčky a běží rovnoměrně ). U benzína to taky nejede líp, když tam jde víc benzínu, akorát to zvedá spotřebu.

Z praxe - vytáhnu, nastartuju a během 10ti sekund vypnu i když je -5°C.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #10 od mcsever
Odpověděl mcsever pro téma Re: Sytič
Jasne ze je to disel a to 1.7 Takze to tomu motoru nejak nevadi ze nefunguje te predvstrik jak ma? A mas pravdu ze staci minutku drzet trochu plyn a je to ok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #11 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Sytič
Já jsem musel opravit nadpis, na to slovo sitič se nedalo koukat...píše se to sytič, příbuzné slovo od vyjmenovaného slova sytý

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #12 od scherer012
Odpověděl scherer012 pro téma Re: Sytič
to isté robieva aj mne, ale asi po 1min(aj pri nízkych teplotách) ok :driver:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #13 od skypan
Odpověděl skypan pro téma sytič
Chlapi ten předvsrtřik je na vstřik.čerp. na boku(taková málo znatelná páčka,alespon u Bosche) vede tam lanko od termostatu(bimetal ovl.v závislosti na teplotě vody)já (automatickej sytič) mám taky zrušený a natažený od té páčky(na vstrik.čerp.) pod volant na ruč.páčku.. :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #14 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Sytič
i ten automatickej jde nastavit,ale u něho je to citlivější.Tam hrajou roli mm.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.097 sekund
Powered by Kunena fórum