Sytič
16 roků 8 měsíců zpět #2
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
mám to samí na 1.7d,on funguje,ale otáčky sou pořád stejný.Ten (sitič) se nazívá PŘEDVSTŘIK. jÁ SEM TO NEŘEŠIL,JELIKOŽ SEM PŘIDAL TROCHU PLYNU A ZA CHVILKU ASI 1 MIN,UŽ TO BĚŽELO V POHODĚ.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #3
od bery1970
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
co máš za motor,benzín,diesel,karbec,stříkačka : takhle ti nikdo moc neporadí.Cau, mam dotaz, nefunguje mi asi sitic, kdyz je studenej motor tak sou otacky nizky, stejny jako za tepla a cely auto se trepe. Da se nejak jednoduse proverit ten sitic?
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #4
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
no když je téma daný v dieslu,tak předpokládejme že má diesla.
Že má disla sem poznal hned,říká,že studenej motor se celej klepe a to dokáže jenom diesel.Benzínák se taky klepe bez sitiče,ale spíš chcípne hned po startu.
Že má disla sem poznal hned,říká,že studenej motor se celej klepe a to dokáže jenom diesel.Benzínák se taky klepe bez sitiče,ale spíš chcípne hned po startu.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #9
od Kounect
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Sytič u dieselu se rovná pohnutí s předvstřikem ( jak píše Jenda ). Společně s nastavením vačky ( které je neměnné ) se stane to, že se do válců dostane víc nafty a běží to tvrději ( vytáhni - poslechni, zastrč - poslechni ). Vliv to má až okolo 0°C, jinak je při dobrém a dobře seřízeném motoru zbytečné to vytahovat. V zimě se s tím má jezdit, dle manuálu do cca 50°C.
Takže víc nafty - stejně jako u benzína víc benzínu = drží otáčky a běží rovnoměrně ). U benzína to taky nejede líp, když tam jde víc benzínu, akorát to zvedá spotřebu.
Z praxe - vytáhnu, nastartuju a během 10ti sekund vypnu i když je -5°C.
Takže víc nafty - stejně jako u benzína víc benzínu = drží otáčky a běží rovnoměrně ). U benzína to taky nejede líp, když tam jde víc benzínu, akorát to zvedá spotřebu.
Z praxe - vytáhnu, nastartuju a během 10ti sekund vypnu i když je -5°C.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #11
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Já jsem musel opravit nadpis, na to slovo sitič se nedalo koukat...píše se to sytič, příbuzné slovo od vyjmenovaného slova sytý
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 424
16 roků 8 měsíců zpět #12
od scherer012
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Odpověděl scherer012 pro téma Re: Sytič
to isté robieva aj mne, ale asi po 1min(aj pri nízkych teplotách) ok :driver:
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #13
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Chlapi ten předvsrtřik je na vstřik.čerp. na boku(taková málo znatelná páčka,alespon u Bosche) vede tam lanko od termostatu(bimetal ovl.v závislosti na teplotě vody)já (automatickej sytič) mám taky zrušený a natažený od té páčky(na vstrik.čerp.) pod volant na ruč.páčku..
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.097 sekund