mam trochu problem s trhanim motoru
- Tonny Tempra SW
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 276
Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no a pak pokud povyčištění se nic nezmění tak kouknout na rozvody(že ti jde tiše je divný),jestli jsou zprávně nastavené,tudjíš na značkách..
pak bych šel po vstřikách(může některá znich ukapávat,nebo začínat rozprašovat při menším tlaku,to je taky špatně)je to hodně práce,ale asi ti nic jiného nezbývá no a pak sme tady my,kteří ti sjednotlivímy problemy poradí
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Tonny Tempra SW
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 469
Auto ide bombovo,na 48 kw je neuveritelne citit tah,ani ju nenamaham a octavie 1.9 bezproblemov necham za sebov.Jak to auto jede ?
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
48kw ?? To nééé já mam taky TD.s ale má 66kw, a škube to jen za studena viď, odčas za tepla, ale jen když to necháš třeba chvíli stát tak mi to taky někdy dělalo, ale to mohlo být už tim nastavenim. škube to jen chvíli viď.. Omlouvam se mělo tu být : tim MIM nastavenim....Auto ide bombovo,na 48 kw je neuveritelne citit tah,ani ju nenamaham a octavie 1.9 bezproblemov necham za sebov.Jak to auto jede ?
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Tonny Tempra SW
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 469
mas pravdu,sklbe iba za studena,niekedy iba malicko trhne ked stojim na volnobehu za tepla ked som v kolone.Mne sa zda ze to ani 48kw nebude,od toho manika som sa nedozvedel ci tam menil motor,lebo kamos mal 66kw tempru sedan a ked sa previezol na mojej tak tomu neveril ze to ide este lepsie ako jeho,a ten tichy a jemny chod to ho dorazilo.Myslis ze si nemam robit zatial starosti?48kw ?? To nééé já mam taky TD.s ale má 66kw, a škube to jen za studena viď, odčas za tepla, ale jen když to necháš třeba chvíli stát tak mi to taky někdy dělalo, ale to mohlo být už tim nastavenim. škube to jen chvíli viď..Auto ide bombovo,na 48 kw je neuveritelne citit tah,ani ju nenamaham a octavie 1.9 bezproblemov necham za sebov.Jak to auto jede ?
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Tonny Tempra SW
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 469
trha iba po nastartovani,za studena,cca po 20 sekundach trha,ako sa pomaly zohrieva tak prestava aj trhat a aj dymit.Ked je teply tak trhne iba sem tam ked stojim v kolone na volnobeh,porad mi prosim ta kedy mam vymenit rozvody?Ma 167000 km a tem chalan ich druhy krat nemenil ze az pri 180 000km staci ale mne poradili ze by sa mali pri 170 000km?no jde o to jestli ten motor je studeny nebo na provozni teplote ?
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Tonny Tempra SW
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 469
nazdar,hned ako sa mi bude dat a dovoli mi pocasie tak ju celu skontrolujem,od toho chlapika co som ju kupil tak sa o nu moc nestaral,su popraskane prepadove hadicky ktore vymenim hned zajtra a prejdem cely motor,inak je velmi divne ze ide tak super.no nejdřív bych kouknul(případně vyčistil)palivovou soustavu,t.j kouknout do nádrže na hrubé síto,jestli to není zadělané sraženým stuhlým parafínem udělá to špunta a pak to nejede..
no a pak pokud povyčištění se nic nezmění tak kouknout na rozvody(že ti jde tiše je divný),jestli jsou zprávně nastavené,tudjíš na značkách..
pak bych šel po vstřikách(může některá znich ukapávat,nebo začínat rozprašovat při menším tlaku,to je taky špatně)je to hodně práce,ale asi ti nic jiného nezbývá no a pak sme tady my,kteří ti sjednotlivímy problemy poradí
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
V těch 7tis co si najezdil, nezměnil se chod motoru nebo snížení, zvýšení výkonu ? Kolik má nejeto ? Kdyby to byla tryska, tak to bude dělat nejen za studena...Nebo se pletu ? S čim si porovnával tichost chodu motoru ?Najazdil som zatial s nou 7000km a super len teraz mi zacina po nastartovani trhat motor a s vyfuku pofukuje biely dym vzdy po trhnuti.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak mám taky 1,9 TD a občas jede jak z praku a občas se mi zdá, že táhnu tunový vozík No jo, náladový vůz
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
hele Dejve mám taky 1.9TDs a dělalo mi to taky,po14dnech už sem sotva nedojel do práce jak to netáhlo,a pak zase jako z praku a pak to samé,zhoršovalo se to,tak sem vytáhl sejto z nádrže vyčistil,sraženej parafín,vypadá to jako rozsol,nebo něco takového(ve v nitř sejtu,byl dokonce takový chuchvalec kderý,kdyš čerpadlo táhlo naftu tak to dělalo krásný špunt),po vyčištění o hodně lepší,ale po nalití přípravku(na čištění palivové soustavy,koupíš v každé mototechně,nebo na pumpě)se to asi po 30km,tak zlepšilo,že to zase jede A STÁLE!!,jako z praku(počítám že to vyčistilo i nějaký bordel ve vstřik.čerpadle)A neztrácí se ti voda? Bílý kouř je většinou voda v motoru...
Jinak mám taky 1,9 TD a občas jede jak z praku a občas se mi zdá, že táhnu tunový vozík No jo, náladový vůz
ten přípravek(mě se osvětčil)RxP a stojí kolem 150k
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.