Odvzdušnění chladicí soustavy TD s klimatizací

Více
16 roků 3 měsíců zpět #1 od Předseda
Ahoj. Bohužel se mi povedlo včera trochu dost přehřát motor, teploměr se zastavil na poslední zelené čárce před červeným polem a z expanzky šla pára jak z lokomotivy. Naštěstí jsem dojel k benzínce, nechal to vychladnout a nalil tam vodu. Ale! Po natočení motoru to v hadicích bublá, počítám že se to zavzdušnilo (chyběly tam 4 litry vody, nevím jak jí mohlo zmizet tolik). U benzíňáka vím, že když jsem doléval vodu, měl jsem ventil topení vždycky otevřený naplno, právě proto aby se to při dolévání vody nezavzdušnilo. U tohodle je ovšem digitální klima a žádný ventil jentak neotevřu, při vypnutém motoru určitě ne. Tak teď otázka - jak ty bubliny vyhnat ven?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #2 od Tomas-Oaza
jestli to ma klimu nebo ne je uplne jedno, mrkni se na hadice co jdou z termostatu do topeni a na chladic jestli tam nejsou kohoutky, pokud jo tal pres ne to odvzdusnis

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #3 od Předseda
Je možné že se to odvzdušnilo samo? Dneska to už nebublá a nejvyšší bod soustavy je přepadová hadice expanzky.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #4 od martas
ja myslim ze by se to melo odvzdusnit samo mam tez td a nikdy jsem tam zadny odvzdusnovaci ventyl nenasel.nikdy jsem to neodvzdusnoval

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #5 od Tomas-Oaza
to je jasny ze pokud nejsou ventily tak ze se to odvzdusni samo :wink:
ono si pri tolika aut nemuzu pamatovat ktery se odvzdusnuje a ktery samo :lol: :lol: :lol:

ale jedno vim jiste,nejhorsi na odvzdusneni je to auto co ma ve znaku svoji charakteristiku :lol: :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #6 od rs
Ono to ze strechami na sobe neni o moc lepsi.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #7 od Tomas-Oaza
sak to je to samy :lol: a jeste ten lvicek potroblej

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #8 od skypan
Tempra TDs se odvzdušnuje sama(myslím chladící kapalina motoru) a klima stím nemá nic zpolečného,víjma výměníku(výparníku)je to podobný prinsip jak u lednice,či obráceně u plyn.kotle... :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #9 od Předseda
čili topení nemá s vodním okruhem žádnou souvislost?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #10 od skypan

čili topení nemá s vodním okruhem žádnou souvislost?

pokud máš klimu tak né,klima má samostatný okruh(uzavřený)a plněný určitým typem media. :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #11 od skypan

čili topení nemá s vodním okruhem žádnou souvislost?

maximálně se přez(výměník,jsou to dva samostatné okruhy,oboje uzavřené)principu výměníku u plin kotle,nebo lednice se to ohřívá či ohlazuje podle venkovních pomínek... takže chladič :arrow: čí výměník.
zhruba řečeno.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #12 od rs
Prosm todle bych prosil vysvetlit.Dodnes jsem zil v domneni ze pro topeni se pouziva voda z motoru.Jak tak koukam tak ne.Kampak mi jen ty trubky v aute jdou ja jsem myslel ze k radiatoru.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #13 od skypan

Prosm todle bych prosil vysvetlit.Dodnes jsem zil v domneni ze pro topeni se pouziva voda z motoru.Jak tak koukam tak ne.Kampak mi jen ty trubky v aute jdou ja jsem myslel ze k radiatoru.
Radek

bavíme se o klimatizaci ANO?,né o klasickém topení,závislém na teplotě motoru :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #14 od Tomas-Oaza
ale klasicky jde voda okruhem do radiatoru jak o kdybys tam klimu nemel

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #15 od skypan

ale klasicky jde voda okruhem do radiatoru jak o kdybys tam klimu nemel

ee,do výměníku to ano,pokud to chceš nazívat radiátorem?
je to vl.nádoba,kde se od jednoho média ohřívá-ochlazuje druhé médium a zároven to není propojené :idea:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.487 sekund
Powered by Kunena fórum