Jakým způsobem zajišťujete auto proti rozjetí při parkování?

Více
14 roků 1 měsíc zpět #1 od Předseda
Tak mě napadlo - jen tak pro zajímavost - když odcházíte z auta na parkovišti, jak ho necháváte obvykle zabržděné?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #2 od skypan
a ještě bych dodal jak ho zaparkujete :wink:
já si k obrubníku vždy couvnu kolmo a vúbec v zimě kdyš je sních,abych mohl skočit do auta a jet do roboty..
při parkování nechávám většinou zařazenou jedničku.
kdyš parkuji z prudšiho kopce natočím kola k obrubníku a lehce auto o něj opřu a nechám zařazený 1kvalt.

PS:docela na to dbám,páč stalo se mi,kdyš sem svoje stávající auto koupil,tak asi měsíc užívámí sem stál,tak relativně na rovince před bytovkou(zařadil sem 1,ale asi málo) a pro něco sem si odskočil do sklepa a po vyběhnutí ven,auto nikde 8O ,bylo poodjetý a opřený o druhé auto na příč stojící,o kolo,na štěstí se nis nikomu nestalo.
kolem jdoucí kámoš se ho snažil zastavit,ale jak moje auto je těžký,tak se mu to nepodařilo zastavit :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #3 od Předseda
Já nevím proč, ale nechávám na rovině zařazenou dvojku. Nějaký divný zvyk, fakt nevím proč. Když stojím z kopce, samozřejmě zpátečka a ručka, ale proto jsem psal do ankety "na parkovišti", čímž myslím rovinu.

Jinak já taky parkuju nejradši kolmo k obrubníku a pak záleží na to, co je za tím obrubníkem: když chodník, tak zadkem k němu, když trávník, tak zadkem do silnice. Je to kvůli nakládání kočárku.

A když je sníh, tak vždycky čumákem k obrubníku - má to přední náhon a kola se opřou o suchou zem, takže vyjedu.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #4 od pegas77
vždy zpátečku a současně ručku směr podle situace když kolmo tak raději zadkem k obrubniku pokud je za nim jen trava

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #5 od skypan
ručku zatahuji výjmečně,většinou kdyš jen kúli něčemu vyběhnu z auta a nechám běžet motor(asi je toopatrnost z dřívějška Š120 kdy mě několikrát zamrzla )
PS parkoviště nemusí být vždy na rovině,u nás i ve městech a na sídlištích jsou i z kopce :D

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #6 od petrinza
Ručku používám málokdy, při parkování nechávám kvalt, jedničku nebo zpátečku, podle toho, jak jsem se na to místo dostal. Nejčastějc parkuju v práci čumákem proti baráku, nebo doma na zahradě. Do zahrady se musím dostat od silnice přes můstek přes škarpu a k vratům je to z kopce. Do zahrady couvám, protože při výjezdu je blbě vidět do stran, co jede po silnici.. Teď v zimě to bylo zábavné, na tom sněhu a ledu se nejen mě kolikrát stalo, že zastavím na můstku z kopce, zatáhnu ručku, jdu otevřít vrata a koukám, jak se auto pomalu se stojícími koly šoupe dolů... A naopak při výjezdu, když už se se služebním ( moje Tempra ten problém, samozřejmě neměla ) prohrabu skoro až na silnici, tak teprve vidím, že něco jede po silnici.. Tak zase zcouvat až do zahrady a druhý pokus.. Někdy ani pátý pokus není úspěšný..

Tempra SW 2.0 i.e. 4x4, Fiat Tempra SW 2.0 i.e. automat, Peugeot 205 cabrio, Škoda Octavia 62
www.fiattempra.estranky.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #7 od Zemca

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #8 od sendador

při parkování nechávám kvalt, jedničku nebo zpátečku, podle toho, jak jsem se na to místo dostal.

Presne tak

Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #9 od Předseda
dejte hlas do ankety

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #10 od Charles
vždycky jedničku i když jsem někam zacouval nebo pak budu couvat ven. Ručku nezatahuju nikdy, jen v případě, že motor běží a jdu ven, když stojím nějak z kopce.
Já jsem naštěstí neměl tu čest, ale vím, jak tu soused běhal kolem felicie, kde mu pakny přimrzly, od té doby už to taky nedělá :lol: příjde mi zbytečný zatahovat ručku, když tam je kvalt a navíc to je na rovině...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
14 roků 1 měsíc zpět #11 od jumbo
Zařadím jedničku.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #12 od Dresik
Taky vetsinou jednicka. Zpatecka dle situace. Rucku pouzivam zridka. Snad jen, kdyz parkuju vyjimecne v kopci.

Horsi to bylo kdysi na Prisme. Tam byly maly tlaky, ze ani jednicka to nevzala, rucka byla KO a tak to jistil klin :D

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #13 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma parkování
vždycky jednička a popř v kopci zatáhnu lehce i ruční. v zimě nezatahuju ručku vůbec, na fáčku i tipu se mi stalo, že přimrzla. takže od té doby ručka nee

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #14 od pegas77
myslim ze problemy s ruckou jsou prave kdyz se moc nepouziva, ze to pak zarezne ci primrza, pouzivam rucku porad uz 8 let jezdim denne do prace v lete v zime (jen letos jsem zatim jel 3x (protoze nemam zimaky) a nikdy jsem problem s ruckou nemel (tuk, tuk)

to na fabkach v praci je ted zakaz rucku pouzivat pac uz se jich par opravovalo, auta jsou ani ne 2 roky stary a malokdo rucku dava

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #15 od skypan

myslim ze problemy s ruckou jsou prave kdyz se moc nepouziva, ze to pak zarezne ci primrza, pouzivam rucku porad uz 8 let jezdim denne do prace v lete v zime (jen letos jsem zatim jel 3x (protoze nemam zimaky) a nikdy jsem problem s ruckou nemel (tuk, tuk)

to na fabkach v praci je ted zakaz rucku pouzivat pac uz se jich par opravovalo, auta jsou ani ne 2 roky stary a malokdo rucku dava

myslím že ruční brzdě a jejímu mechanismu je to jedno jestli se používá nebo né :roll: jenom do toho mechanismu(lanovody a podobně)nesmí técti voda too je potom problem :wink:
mmj,samotné lanka v lanovodech (už i Tempry)mají silonový potah právě kvůli lepšímu klouzání v lanovodech a proti zamrzání..

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.546 sekund
Powered by Kunena fórum