a zase ta ručka

Více
17 roků 1 měsíc zpět #31 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: a zase ta ručka
Já mám zrenovovaný třmeny na autě už dva roky, ručku používám stále, na řeči že tím ničím lanovody nedám, ale myslím že to je lanovod, to že na ručku jedno brzdí míň, protože jsem dal nový třmeny a účinnost ruční brzdy zůstala prakticky stejná.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #32 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: a zase ta ručka
Dobrý je ty lanovody nečím pořádně promáznout. Mě se to naštěstí vyhýbá...ťuk, ťuk...

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #33 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: a zase ta ručka
Já dám nový, to není majlant...

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #34 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: a zase ta ručka
no tak ty brzdy mají snad konstrukční vadu už jsem to nasadil tal že to jde malíčkem včechno funguje super ale jakmile tam dám ten šroub co drží to péro co vrací lano aby to nebrzdilo pořád , no tak ten šroub vadí aby se to vrátilo uplně a to mám lanko uplně povolený prostě když se tam dá ten šroub tak to přibrzduje dělá to i druhý kolo ale jen tak lehounce ale tahle strana je špatná zkusím vyrobit spec. šroub a uvidím

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #35 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: a zase ta ručka
Neměl by vadit ničemu, to nevím, máš origo šroub, s drážkou pro péro?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #36 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: a zase ta ručka

Neměl by vadit ničemu, to nevím, máš origo šroub, s drážkou pro péro?


myslím že ano zkusím tam dát jiný

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #37 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: a zase ta ručka
no tak jsem tam dal jinej šroub obyčejnej z dvou matek udělal drážku a je to ok takhle mi ta ručka nikdy nebrzdila na hladkým betonu se dokonce i zablokují kola :!: a oprava mě nic nestála akorát čas

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #38 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: a zase ta ručka
Tak chvála bohu.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #39 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: a zase ta ručka
no tak proč tam dávali ty šrouby...

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #40 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: a zase ta ručka
Ty jsi vyhodil originál šroub? Jirko, jakej máš třmen - dělenej, to znamená ocelolitinovej most a hliníkový tělo, nebo celej třmen ocelolitinovej? Pokud je vše v pořádku - totiž takhle - vnitřní konstrukce třmene v ideálním prostředí sama o sobe, pokud není přirezlá páka, chodí a páka se vrací sama. Ale - je tam lanovod kterej už by aktuátor co je ve třmeni a kterej zajišťuje aby se to zase vracelo uvnitř nezvládnul, proto je tam péro zvenčí, jinak by to nemohlo běhat, to péro který je uvnitř by to samo nezvládlo. Musí povytáhnout to lanko když povolíš ručku. Jinak jestli máš ty třmeny půlený s tím tělem z hliníku, to je hotový neštěstí, to ve fabrice nenávidíme, je ale pravda že už jsme to dobrej rok nerenovovali.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #41 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: a zase ta ručka
Ahoj kluci:-)
Tak jsem si vzpoměl, že na ručku u kotoučovek je nejlepší recept rozebrat, vyčistit a namazat.
Namazat Mechanismus kvalitním mazivem s lithiem. Je to vazelina která nestéká a pořád maže. Pak to funguje dlouho. :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #42 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: a zase ta ručka

Ty jsi vyhodil originál šroub? Jirko, jakej máš třmen - dělenej, to znamená ocelolitinovej most a hliníkový tělo, nebo celej třmen ocelolitinovej? Pokud je vše v pořádku - totiž takhle - vnitřní konstrukce třmene v ideálním prostředí sama o sobe, pokud není přirezlá páka, chodí a páka se vrací sama. Ale - je tam lanovod kterej už by aktuátor co je ve třmeni a kterej zajišťuje aby se to zase vracelo uvnitř nezvládnul, proto je tam péro zvenčí, jinak by to nemohlo běhat, to péro který je uvnitř by to samo nezvládlo. Musí povytáhnout to lanko když povolíš ručku. Jinak jestli máš ty třmeny půlený s tím tělem z hliníku, to je hotový neštěstí, to ve fabrice nenávidíme, je ale pravda že už jsme to dobrej rok nerenovovali.


no je pryč a je to pohoada, jinak ty třmeny fakt nepoznám

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #43 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: a zase ta ručka
Původní šroub má takový dva límečky, do kterých zapadne ta pružina a to by ničemu vadit nemělo.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #44 od scherer012
Odpověděl scherer012 pro téma Re: a zase ta ručka
chcel by som sa opýtať- dajú sa kúpiť samostatne samostavy na bubnové brzdy, alebo sú časťou nejakej sady? :?
a čo asi stoja......... 8O

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #45 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: a zase ta ručka

Původní šroub má takový dva límečky, do kterých zapadne ta pružina a to by ničemu vadit nemělo.


no ten tam byl ale vadil mu ten váleček pod ním co je na šroubu a ta čelist se nemoha vrátit až nakonec

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.469 sekund
Powered by Kunena fórum