nastavení brzdového pedálu

Více
17 roků 6 měsíců zpět #1 od jirkaR
Mám dotaz jde nějak nastavit tuhost brzd. pedálu ted jsem vyměnil komplet trubky a hadičky a ¨zdá se mi že to brzdí až na na konci možná jde jen o pocit nebo se do toho tam plete abs odvzdušnovali jsme to asi 10 x ale lepší už to nebude mám 2.0 s abs 1990 jak jste na tom vy ?
Dík

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #2 od mk-tec
...a odvzdušňoval si to jen na kolech, nebo i samotné ABS???

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #3 od Honza
už 2 roky mám stejnej problém - -prostě dělal jsme komplet brzdy- repase brzdičů, nový hadičky/trubičky.. ale pedál bere až buchví kde- přitom to už je poněkolikátý odvzdušněný a zkoušel jsme i jinej brzdovej válec.. stále nic.. auto nemá ABS (kdyby mělo tak už ho mam vyndaný..) :lol:

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #4 od doomik
kazdy hlavni brzdovy valec je asi jiny.
Z posilovace ti couha jeden sroub s uzavrenou matkou, ktera se ma v pripade potreby sestelovat. Kdyz vyhodis hlavni brzdovy valec tak ten sroub
uvidis, ale bacha nejaka vule tam musi byt, jinak by ti to pribrzdovalo.

Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #5 od jirkaR
no jenom na kolech abs jsem neodvzdušnoval ale svítí mi kontrolka ikdyž čidla a vše se zdá ok možná to s tím souvisí

ale jak píše honza je to asi nepovedený model

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #6 od jirkaR
ještě se zeptám je tu někdo kdo odvzdušnoval abs možná je nás víc kdo s tím má problém který se váže i s abs no ale zase když to dělá i honzovi a to má vše po repasu?!

auto przdí je to v poho ale jakmile to někomu půjčím tak se v tom bojí že to nebrzdí

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #7 od Honza

ještě se zeptám je tu někdo kdo odvzdušnoval abs možná je nás víc kdo s tím má problém který se váže i s abs no ale zase když to dělá i honzovi a to má vše po repasu?!

auto przdí je to v poho ale jakmile to někomu půjčím tak se v tom bojí že to nebrzdí



to je i můj případ- v tipu s eprostě bojím.. ty brzdy totiž brzděj sic enormálně ale až tak 2 cm nad podlahou - pokdu do tipa přelezu z coupe nebo z brava, tak si ymslím že nebrzdím.. prostě v bravu a coupe ten pedál bere na prvním 1cm možná i dřív...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #8 od jirkaR
no a co s tím přece to tak neměli od výroby? ještě že mám 120 ten pedál je skoro stejný :lol: ale co potom

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #9 od jirkaR
mi připadá že je to snad ještě horší

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #10 od hovi
Odpověděl hovi pro téma Re: nastavení brzdového pedálu
přesně jak říká doomik zkus trošku nastavit tu tlačnou tyčku z posilovače směrem ven , ale ne moc , možná 1mm bude stačit a utahni ji, přidělej brzdovej válec a zkus to

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #11 od Dresik
Možná i ten 1mm je moc..třeba půl otáčky..jednou to bylo moc a na Fordu Courierovi nám to pěkně přibržďovalo.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #12 od petr1978

kazdy hlavni brzdovy valec je asi jiny.
Z posilovace ti couha jeden sroub s uzavrenou matkou, ktera se ma v pripade potreby sestelovat. Kdyz vyhodis hlavni brzdovy valec tak ten sroub
uvidis, ale bacha nejaka vule tam musi byt, jinak by ti to pribrzdovalo.


Jo jo, v tom by mohl být problém:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #13 od jirkaR
no dík zkusím to nějak pořešit

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #14 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: nastavení brzdového pedálu
Už jsem nad tím nastavením také přemýšlel, ale nějak pořádně nevím ,kde hledat to za 1. Mohl by mi tedy někdoporadit, ke přesně a jak postupoovat, Co je třeba udělat a čeho se vyvarovat, je třeba vyhazovat ven brz. válec atp.
To JirkaR prováděl jsi to nakonec a jaký byl účinek?? Na srazu jsem viděl, že ti to brzdilo dost slušně :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #15 od jirkaR
no hele nechal jsem to být a už jsem si zvyknul brzdí to dobře ale prostě ta prodleva tam o proti ostatním autům je....

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.477 sekund
Powered by Kunena fórum