nastavení brzdového pedálu

Více
17 roků 1 měsíc zpět #16 od doomik
Hlavni brzdovy valec se nachazi v motorovem prostoru pod nadobkou
brzdove kapaliny. Ja jsem delal vymenu hlavniho valce, takze jsem vysal kapalinu, vytahnul nadobku, povolil vsechny ctyri trubky co do nej vedou,
a pak povolil dve matky (tusim 13mm) co jej drzi na podtlakovem posilovaci.
Myslim si ze pro sestel matky na tlacne tyci staci pouze povolit dve matky
co drzi hlavni valec na posilovaci a povytahnout ven. Valec je v posilovaci
zapusten zhruba ty 3cm tak doufam, ze te ty trubky pusti, abys nemusel
vypoustet kapalinu a delat to co jsem delal ja.
Kdyz ho povytahnes uvidis matku viz obr. kterou sesteluj na spravnou vzdalenost od okraje posilovace a sup s tim nazpet.
Melo by ti to helpnout.


Jak mam tady postnout obrazek???
tak asi takhle :-)

Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #17 od jirkaR
no páni :!: :!:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #18 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: nastavení brzdového pedálu
Díky za info, dokoce snad i vím, jak na to už teď, možná se do toho i pustím:o) Ještě zjistím, kde přesně se u mě nachází ten zátěžovej regulátor ( prostě mi ho asi někdo ukradl ze zadní nápravy, ale myslím, že tam je, nejsem si jist, jestli to jeono, nebo hydraulické stavění světel) a pak už to snad bude brzdit jak má he he. Každopádně díky za info. Když povlím ty šrouby 2, jen se to povolí, je to nasunuté tedy, nemůže se stát, že by začala téci kapalina :?: :?:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #19 od Dresik
pokud nesundáš trubky a nádobku, tak to nikde nepoteče a klidně to od posilovače odendej. Já to tak už dělal:)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #20 od Honza

Hlavni brzdovy valec se nachazi v motorovem prostoru pod nadobkou
brzdove kapaliny. Ja jsem delal vymenu hlavniho valce, takze jsem vysal kapalinu, vytahnul nadobku, povolil vsechny ctyri trubky co do nej vedou,
a pak povolil dve matky (tusim 13mm) co jej drzi na podtlakovem posilovaci.
Myslim si ze pro sestel matky na tlacne tyci staci pouze povolit dve matky
co drzi hlavni valec na posilovaci a povytahnout ven. Valec je v posilovaci
zapusten zhruba ty 3cm tak doufam, ze te ty trubky pusti, abys nemusel
vypoustet kapalinu a delat to co jsem delal ja.
Kdyz ho povytahnes uvidis matku viz obr. kterou sesteluj na spravnou vzdalenost od okraje posilovace a sup s tim nazpet.
Melo by ti to helpnout.


pěkný ais to zkusím tímhle doladit..kouknul sme na původní posilovač a ta matka byla utopená tak cenťák v posilovači..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #21 od Dresik
Jen pozor o kolik otáček s tím pohnete..někdy stačí jen trochu (půl otáčky) měl sem to víc a brzdy zůstávaly viset...

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #22 od jirkaR
no tak já počkám jak dopadnete :lol: dejte vědět :!: :!:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #23 od Dresik
Díky tomu cesta z Frankfurtu nad Mohanem domů jen na ručku :total: Nic moc..:D

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #24 od jirkaR
no hlavně že fungovala,já takhle jel 30km a stačilo mi to

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #25 od doomik
no jo, pokud to povolis moc, tak hold budes brzdit furt.
To uz ti na ceste nezbyde nez zavsdusnit a jedes dal :-)

Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #26 od doomik
!!! POZOR !!! ZMENA v puvodnim prispevku.

Zmenil jsem obrazek. Jsem trubka a dal jsem tam spatny. Nekdo se tady zminil, ze videl tu tyc dost zasunutou a tak mi to nedalo. Ta mezera je trosku :-) jina. Jinymi slovy ta puvodni mezera by stejne nesla ani nastavit.

Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #27 od Honza

!!! POZOR !!! ZMENA v puvodnim prispevku.

Zmenil jsem obrazek. Jsem trubka a dal jsem tam spatny. Nekdo se tady zminil, ze videl tu tyc dost zasunutou a tak mi to nedalo. Ta mezera je trosku :-) jina. Jinymi slovy ta puvodni mezera by stejne nesla ani nastavit.


správný hodnoty jsou mezi 22.45mm a 22.65mm :)

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #28 od jirkaR

!!! POZOR !!! ZMENA v puvodnim prispevku.

Zmenil jsem obrazek. Jsem trubka a dal jsem tam spatny. Nekdo se tady zminil, ze videl tu tyc dost zasunutou a tak mi to nedalo. Ta mezera je trosku :-) jina. Jinymi slovy ta puvodni mezera by stejne nesla ani nastavit.


správný hodnoty jsou mezi 22.45mm a 22.65mm :)


to je super to bych se určitě trefil
:lol:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #29 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: nastavení brzdového pedálu
Tak ta hloubka by se dala změřit šuplerou ne??
Ale měl bych ještě pár technických dotazů, dneska jsem na to koukal, jak se k tomu dá dostat atp.

Takže prvně povolím ty 2 matky, to chápu, na tom, co ty šrouby drží je nádobka s kapalinou a všechny hadičky vyvedené z té "kostky".
Když povolím ty matky, tak to tedy jde celé povytáhnout ta jakoby tyčinka s nádobkou a tou kostkou, co jde dovnitř válce a objeví se mi tam ta stavitelná matka, nebo (což mi příjde logičtější) musím ještě sundat ten kryt toho "hrnce" no jestli ano, tak případně jak, je to tam jen namáčklé???
Díky za rady :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #30 od Dresik
A co myslíš tím hrncem?
Mě to šlo když sem akorát odpojil válec od posilovače (ty dva šrouby).
Pak sem to celé trochu odsunul a bylo to..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.535 sekund
Powered by Kunena fórum