nastavení brzdového pedálu
brzdove kapaliny. Ja jsem delal vymenu hlavniho valce, takze jsem vysal kapalinu, vytahnul nadobku, povolil vsechny ctyri trubky co do nej vedou,
a pak povolil dve matky (tusim 13mm) co jej drzi na podtlakovem posilovaci.
Myslim si ze pro sestel matky na tlacne tyci staci pouze povolit dve matky
co drzi hlavni valec na posilovaci a povytahnout ven. Valec je v posilovaci
zapusten zhruba ty 3cm tak doufam, ze te ty trubky pusti, abys nemusel
vypoustet kapalinu a delat to co jsem delal ja.
Kdyz ho povytahnes uvidis matku viz obr. kterou sesteluj na spravnou vzdalenost od okraje posilovace a sup s tim nazpet.
Melo by ti to helpnout.
Jak mam tady postnout obrazek???
tak asi takhle
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Hlavni brzdovy valec se nachazi v motorovem prostoru pod nadobkou
brzdove kapaliny. Ja jsem delal vymenu hlavniho valce, takze jsem vysal kapalinu, vytahnul nadobku, povolil vsechny ctyri trubky co do nej vedou,
a pak povolil dve matky (tusim 13mm) co jej drzi na podtlakovem posilovaci.
Myslim si ze pro sestel matky na tlacne tyci staci pouze povolit dve matky
co drzi hlavni valec na posilovaci a povytahnout ven. Valec je v posilovaci
zapusten zhruba ty 3cm tak doufam, ze te ty trubky pusti, abys nemusel
vypoustet kapalinu a delat to co jsem delal ja.
Kdyz ho povytahnes uvidis matku viz obr. kterou sesteluj na spravnou vzdalenost od okraje posilovace a sup s tim nazpet.
Melo by ti to helpnout.
pěkný ais to zkusím tímhle doladit..kouknul sme na původní posilovač a ta matka byla utopená tak cenťák v posilovači..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To uz ti na ceste nezbyde nez zavsdusnit a jedes dal
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zmenil jsem obrazek. Jsem trubka a dal jsem tam spatny. Nekdo se tady zminil, ze videl tu tyc dost zasunutou a tak mi to nedalo. Ta mezera je trosku jina. Jinymi slovy ta puvodni mezera by stejne nesla ani nastavit.
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
!!! POZOR !!! ZMENA v puvodnim prispevku.
Zmenil jsem obrazek. Jsem trubka a dal jsem tam spatny. Nekdo se tady zminil, ze videl tu tyc dost zasunutou a tak mi to nedalo. Ta mezera je trosku jina. Jinymi slovy ta puvodni mezera by stejne nesla ani nastavit.
správný hodnoty jsou mezi 22.45mm a 22.65mm
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
!!! POZOR !!! ZMENA v puvodnim prispevku.
Zmenil jsem obrazek. Jsem trubka a dal jsem tam spatny. Nekdo se tady zminil, ze videl tu tyc dost zasunutou a tak mi to nedalo. Ta mezera je trosku jina. Jinymi slovy ta puvodni mezera by stejne nesla ani nastavit.
správný hodnoty jsou mezi 22.45mm a 22.65mm
to je super to bych se určitě trefil
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale měl bych ještě pár technických dotazů, dneska jsem na to koukal, jak se k tomu dá dostat atp.
Takže prvně povolím ty 2 matky, to chápu, na tom, co ty šrouby drží je nádobka s kapalinou a všechny hadičky vyvedené z té "kostky".
Když povolím ty matky, tak to tedy jde celé povytáhnout ta jakoby tyčinka s nádobkou a tou kostkou, co jde dovnitř válce a objeví se mi tam ta stavitelná matka, nebo (což mi příjde logičtější) musím ještě sundat ten kryt toho "hrnce" no jestli ano, tak případně jak, je to tam jen namáčklé???
Díky za rady
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mě to šlo když sem akorát odpojil válec od posilovače (ty dva šrouby).
Pak sem to celé trochu odsunul a bylo to..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.