-
Fórum
-
Technické fórum
-
PODVOZEK
-
Renovace brzd?
Renovace brzd?
17 roků 3 měsíců zpět #1
od Dave_Pv
Jak by jste mi poradili, abych zprovoznil brzdy u auta, které stálo 3 roky? Když jsem s ním jel, tak mi brzdilo asi jen jedno přední kolo a to je celkem málo, když s tím půjdu na dovozní STK
Díky za každou radu
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #2
od michalkulistak
asi bych to rozebral, očistil destičky, kotouč, pístek, manžety.vodící čepy promazat, co je špatné vyměnit( v rámci možností, samozřejmě). další bude průchodnost hadiček, funkce posilovače a hlavního válce a vývěvy, to hlavně, jestli to už předtím nebrzdilo. u zadních obložení, pístky-vyčištění. popř. výměna brzdovky, to bych asi udělal jako první po očištění, pak pořádně odvzdušnit. už mě nenapadá nic víc. vše jsem dělal na svojem taky
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #3
od Dave_Pv
Díky, budu na to muset vlítnout. Ale nechce se mi. Bude to hrozná pakárna
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #4
od michalkulistak
hodně štěstí, doporučuju dobré 13,14,17 klíče, kvalitní sikovky a ráčnu s ořechy. pak to jde v pohodě(vlastní zkušenost
).
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #5
od Max-el
no, tak ještě doporučuju klíče 8 / 10 / 11 / 15 to je zas moje zkušenost. Momentálně dělám celkovou renovaci brzd u svého Tipa, tak tady jsou ceny
Hlavní brzdový válec průměr 22: 1700,-
Regulátor brzdného účinku: 3500,-
opravná sada zadních třmenů: 600,- za obě strany
opravná sada předních třemenů: 80,- za obě strany (stejná jako na Felicii - průměr 54mm)
hadice přední: 300,- za obě
hadice zadní: 550,- za všechny 4 (2 z Felicie)
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #6
od michalkulistak
jo ty menší klíče určitě, eště myslím 12 klíč na matku hadiček(přechod z gumové na kovovou) já jsem to povolil dobrýma sikovkama, ale doporučuju, pokud je možnost ,pořádně nahřát matky
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #7
od petr1978
Myslím, že bude asi stačit jenom rozhýbat písty v prasátkách
To se prostě stává, kyž to dlouho stojí, že zatuhnou
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #8
od Dave_Pv
Jen pro upřesnění, nejedná se o Tipo, ale o Alfu romeo z roku 1997. Od roku 2004 stála zaparkovaná venku
Kde se dají koupit ty repair sady a kde zjistím jejich cenu? (na netu)
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #9
od michalkulistak
tak to je na výměnu třmenů vepředu, písty budou prožrané od rzi. na tipo stály origo asi 1900kč jeden ve fiat prodejně. já nakupuju přes net na
www.mjauto.cz/
, ale možná je třeba něco levnějšího nebo projdi příspěvky, kluci tady nějaky odkaz občas přihodí
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #10
od Dave_Pv
A proč myslíš že budo ty třemy vyrezlí? Brzdovka tam normálně byla, jen se ty brzdy nepužívaly
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #11
od michalkulistak
je fakt že to auto není nijak staré, brzdovka po nějaké době váže vodu, i když tam jsou manžety, je pravděpodobné že to bude zrezlé a pokud už na pístech rez něco vyžrala, stačí málo, co nejde očistit brusnou pastou, tak je to v háji a budou se kousat( vlastní zkušenost!). pokud je to čísté tak rozhýbat a kdyžtak vyměnit těsnění a mažetu, nestojí to moc
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #12
od Dave_Pv
Tak díky za rady
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #13
od michalkulistak
není zač ,doufám že ti to pomůže a že to nebude nic razantního, jo eště si sežen trochu brusné pasty a velice jemný šmirgl
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #14
od Dave_Pv
Tak jsem včera shodil kolo a tím jsem skončil. Kotouče jsou křivě sjeté a mají 10,2 mm, což je minimum. Takže koupím nové + desky a pak uvidíme co to bude dělat
Ještě jsem zvědav na zadek
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #15
od stiglitz
A proč myslíš že budo ty třemy vyrezlí? Brzdovka tam normálně byla, jen se ty brzdy nepužívaly
Ten píst nevyrezne pod úrovní těsnení pístu ale nad ním, pod prachovkou. Když pak dáš nový destičky a píst natlačíš zpátky dostane se to vyrezlý místo pod těsnění a začne to tudy týct... Zabráníš tomu, když pod prachovku nacpeš vazelínu, jen by se neměla dostat do třmene, dávej pozor.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
PODVOZEK
-
Renovace brzd?
Vygenerováno za 0.530 sekund