práškové lakování brzdových třmenů

Více
17 roků 2 měsíců zpět #1 od TooM-As
máte s tím někdo zkušenosti ?

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #2 od michal_tipar
Prášková barva není moc odolná teplu, teplem se totiž "aplikuje". Aspoň takové zkušenosti jsem udělal, když jsem dělal v práškové lakovně... Na ráfky ano, ale na třmeny bych dal raději originálně určenou barvu, mám nějaký sprej, většinou tu barvu naženu do lahvičky a pak stětcem natírám je to jednodušší jak všechno zakrývat před lakováním, stejně tam není tak dokonalý povrch aby mělo efekt lakování... 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #3 od rat21
Mam uz 2 roky trmeny praskovou farbou a uplne v poho. Dokonca aj teraz po umyti su pekne leskle.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #4 od stiglitz
Vím, kolega si to nechal stříkat v Bílým potoce u firmy a prý to tedy stálo za prd. Teď tam má normálně Hammerite a je to prej o hodně lepší, ani se nic neloupe, ta prášková snad prýskala a dost brzy.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #5 od TooM-As
tak nevím , každej píšete něco jinýho ale hlavně bych musel asi před tím lakováním vyndat pístky a mažety že ? počkám jesltli ještě někdo přihodí své zkušenosti a potom uvidím. maximálně je nechám opískovat (jsou dost orezlí a drhnout to ručně se mi opravdu nechce) a potom si je sám natřu.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #6 od michal_tipar
Pískování je zásadní, já sem to neudělal jen jsem to čistil ocelákem a není to ono, časem se ta barva loupe, ale nevadí mi to, na jaře to vždy očistím a natřu a zase to vypadá dobře...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #7 od petr1978
Normální postup je to opískovat a pak na to hodit práškovou barvu (Komaxit). Pak to upravdu drží. Hodně často to vidím na pružinách tlumičů a tam to drží. Nevím prož by to nemělo držet na třmenu brzd. :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #8 od TooM-As
no počkám až co mi odepíšou z firmy a potom se do toho asi pustím.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #9 od michal_tipar
držet to musí, proč by ne ale aplikační teplota je 150 - 200°C a teplota na brzdách to může poměrně snadno překročit, na kotouči určitě na třmenu asi ne... Origo barva na brzdy je stavěná tuším nad 600°C
Nad nějakých 250°C se běžná práškovka začne pálit a odlepovat, dělá to krásný puchýře... :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #10 od tommy
já je mam už druhym rokem jen očištěné a natřené Hammrajtem a ani puklinka. Naprosta spokojenost..


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #11 od rat21

Mam uz 2 roky trmeny praskovou farbou a uplne v poho. Dokonca aj teraz po umyti su pekne leskle.


Samozrejme som myslel Komaxit, neviem ci je aj ina praskova farba. :wink:

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #12 od TooM-As
jasně kotouče se můžou rozžhavit ale třmeny přece ne. Možná se zvýší jejich teplota kontaktem s ohřátýma destičkama ale to asi nebude o moc.Nevím jak se tváří brzdová kapalina na zvýšenou teplotu ale myslím že kdyby na třemench byla taková teplota co by začala ničit práškovou barvu asi by se spálily i manžety na pístkách.

to si MYSLÍM jí.opakuji pouze myslím.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #13 od michal_tipar
Brzdovka má při dot 4 teplotu varu min 260°C pokud klesne pod nějakých 160°C tak už tam nemá co dělat a mě třeba doporučil v servisu bez její výměny nejezdit do "teplejších krajin"...
To je všechno o dost víc jak komaxit běžně vydrží, ale bavíme se čistě akademicky za běžných podmínek provozu se to nikdy tak neohřeje, důkaz toho je, že se to běžně používá 8)
Problém ale může způsobit třeba na zadních bubnech, které lidi běžně natírají a ty se ohřejou docela bez problémů na teploty i přes 200°C při intenzivním brždění. Kotoučovky to jej jiná písnička...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #14 od TooM-As
ok skusím to nechat nalakovat a uvidím. lidi píšou že to maj a drží to tak tomu budu věřit

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #15 od stiglitz
Ten člověk co to renovoval to opískoval - my říkáme otryskal u nás ve firmě, my takhle tryskáme vše co jde následně do Galvie na pozinkování a nechal to dělat v lakovně tou práškovou metodou a stejně to šlo do háje. Má teď Hammerite a je spokojenej, jinej kámoš udělal takovou zkušenost i s bubnama. Nejlepší je ale to co dělá Budweg, jedna z firem pro kterou děláme. Je to taková jakoby gumová barva a to je super, to musíme do tryskáče dávat i na třikrát, to nejde dolů ani boha, týhle úpravě bych věřil.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.468 sekund
Powered by Kunena fórum