1.7D-1.9TDs zátěžovej reg.brzd
17 roků 3 týdnů zpět #1
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
1.7D-1.9TDs zátěžovej reg.brzd vytvořil uživatel Jenda
Zdravím, je stejnej na 1.7D s 1.9TDs ?
Na TDs mi brzdí jen zadní náprava a mám doma zbořenou ještě 1.7D Tak jestli to pujde přehodit, myslím si že na 90% je to zátěžovím regulátorem.
Na TDs mi brzdí jen zadní náprava a mám doma zbořenou ještě 1.7D Tak jestli to pujde přehodit, myslím si že na 90% je to zátěžovím regulátorem.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 týdnů zpět #2
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma 1.7d-1.9tds zatěžovej reg.brzd
mrkul si na předek?stav kotoučú a desky(předek je-li v poho,tak máš lesklou celou plochu kotouče z obou stran),pak přeodvdušnit,no apottom kouknout jestli ti nepraskla pružina na zátěžáku(častý problem u starých aut).jinak netuším podonost ci stejnost zátěžáku 1.7d-1.9tds,možná bude mít jinou omezovací sílu(podle zátěže zadní nápravy omezuje průtok brzd kapaliny),páč myslím,že tds má vyšší výkon tudjíš silnější brzddy a tím pádem větší kotouče a bubny.alepon u Tempry to tak je
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 týdnů zpět #3
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: 1.7D-1.9TDs zátěžovej reg.brzd
Když zabrzdím, tak to vůbec nenakloní na předek a kotouče jsou OK lesklí a příde mi,že to málo tiskne destičky.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 týdnů zpět #4
od michal
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Odpověděl michal pro téma Re: 1.7D-1.9TDs zátěžovej reg.brzd
Zkus ho tam dát a pak uvidíš a co hl.brzdovej válec :
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 2 týdnů zpět #5
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: 1.7D-1.9TDs zátěžovej reg.brzd
Brzdovej válec ještě nevím,musím se na to mrknout.Řeším víc věcí najednou.S tím autem jezdil snad čert,kdybych si vzal auto z vrakoviště byl bych na tom snad líp.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 2 týdnů zpět #6
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma 1.7d-1.9tds zatěžovej reg.brzd
Až budeš lítat okolo auta,mrkni jestli nemáš jen prasklou pružinu na zátěžáku(bude pravděpodobně vyset)takže to uvidíš hned,jinak si na ní šáhni jestli je napnutá ana svém místě...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.312 sekund