Brzdy
FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stačilo to rozdělat a promáznout....a chodí to jako nový
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
hadice.vlétě sem měl ůplně to samé(je dvouzpláštová)a ze vnitř zpuchří,kapalinu do třmenu protlačíš bez velkého odporu,ale zpět už se nevrátí tím ti stále přibržduje kolo.Taky bych to viděl na hadici, trubka asi skříplá nebude...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kdyš k tomu stočíš kotouče a bubny dáš tomu nevé oblo a desky,tak bydeš lítat předním oknem ven ,opr. to fungujePřesně tak, já to dělal taky ,protože jsem měl stále zabrzděné jedno přední kolo. Shodil jsem komplet třmeny, desky a vyměnil gumičky na pístkách a na válečku. Nasadil a ono co stejně to pořád nechodilo. Pomohla až výměna hadičky a hodí to jak má, to, že mám pocit stále, že by to mohlo brzdit lépe je věc druhá.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Spíš jestli na to nemá vliv to, že tam chybí ten zátěžák přemýšlím, nebo jestli to opravdu má vliv jen na přetáčení??
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo přesně tak se to chová a chvilku popískává. V létě jsem měnil komplet desky a kotouče. Při tý příležitosti i celej levej třmen u něhož jsem si myslel že je zarezlej a proto visí. Přišla zima a zase přibržďuje, tak zkusím tu hadičku.Nevím jestli jsem se správně vyjádřil, myslel jsem v předních brzdách válečky co tlačí desky (tim jsem myslel ty prasátka, ale asi to má jinej název), páč mě u auta zůstávali taky viset a na brzdu jsem musel víc tlačit aby to brzdilo, po odbrždění to chvíli přibržďovalo a pak dobrý, někdy mi i popiskovali desky jak se lehce otíraly o kotouč
stačilo to rozdělat a promáznout....a chodí to jako nový
FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zátěžak se dodával do aut kvůli zlepšení brzdných vlastností při větším zatížení vozidla(např.při plně zat.vozidla )sezátěžák otevřel a brzdná síla se přesunula blíže k zad nápravě(jakoby zadek brzdil více než předek)ale to je velmi zhruba řečeno.pokud jezdíš sám nebo jen se spolujezdcem ta účinnost zátěžáku je velmi malá pokud vůbec nějaká,funkčnost zátěžáku ucítíš až při plně naloženém autě.takže k zamotnému zátěžáku myslím že to není až zas tak podstatná věc(vůbec pokud máš Tipo proti Tempře,je menší a lechčí)taže bych to až za tak nehrotil.ale prosím ber to jen jako můj názorNo přemýšlele jsem, že bych dal nové desky i kotouče, co jsme se íval tak za 500 jeden není až tak šílené. Ty co tam jsou už možná mají taky nejlepší za sebou.
Spíš jestli na to nemá vliv to, že tam chybí ten zátěžák přemýšlím, nebo jestli to opravdu má vliv jen na přetáčení??
každopádně zátěžák neovlivní(pokud je funkční) brzdnou dráhu lechce zatíženého vozidla(myslím max 2 osoby) a i jeho přetáčivost.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kdyš k tomu stočíš kotouče a bubny dáš tomu nevé oblo a desky,tak bydeš lítat předním oknem ven ,opr. to fungujePřesně tak, já to dělal taky ,protože jsem měl stále zabrzděné jedno přední kolo. Shodil jsem komplet třmeny, desky a vyměnil gumičky na pístkách a na válečku. Nasadil a ono co stejně to pořád nechodilo. Pomohla až výměna hadičky a hodí to jak má, to, že mám pocit stále, že by to mohlo brzdit lépe je věc druhá.
Stočit kotouče je blbost, potom půjde pedál zase níž...taky mi to doporučili a nakonec jsem litoval, páč to bylo na nic a pak se kupovaly stejně nový
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.