Brzdy

Více
16 roků 11 měsíců zpět #1 od kombajn
Brzdy vytvořil uživatel kombajn
Čaute všeci, potřebuju radu ohledně brzd. Při brzdění mi nejdřív brzdí pravé kolo a při větším sešlápnutí levé. Když poté pedál pustím, tak nějaký čas to levé ještě brzdí. Čím to může bejt? A hlavně to dělá když klesne teplota pod cca. 8 stupňů. Třmeny jsem už vyměnil a pořád stejný. :(

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #2 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Brzdy
...mne pomohlo iba vymeniť kvapalinu...na stk mi zistili takmer to isté,ale hlavu si s tým nelámem...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #3 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Brzdy
Nechci dělat chytrýho :oops: , ale nemáš přidřený prasátka a nebo nezůstávaj ti viset destičky, že by se jako šprajcovaly ve třmenu :?:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #4 od doomik
Odpověděl doomik pro téma Re: Brzdy
Bud mas pricpanou hadici nebo pridreny valecek, ja tipuju hadici.

Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #5 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: Brzdy
Taky bych to viděl na hadici, trubka asi skříplá nebude...

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #6 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Brzdy
Co gumky v brzd. válci?

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #7 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Brzdy
Nevím jestli jsem se správně vyjádřil, myslel jsem v předních brzdách válečky co tlačí desky (tim jsem myslel ty prasátka, ale asi to má jinej název), páč mě u auta zůstávali taky viset a na brzdu jsem musel víc tlačit aby to brzdilo, po odbrždění to chvíli přibržďovalo a pak dobrý, někdy mi i popiskovali desky jak se lehce otíraly o kotouč
stačilo to rozdělat a promáznout....a chodí to jako nový ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #8 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Brzdy
myslel si pístky vid :?: :lol:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #9 od skypan
Odpověděl skypan pro téma brzdy

Taky bych to viděl na hadici, trubka asi skříplá nebude...

hadice.vlétě sem měl ůplně to samé(je dvouzpláštová)a ze vnitř zpuchří,kapalinu do třmenu protlačíš bez velkého odporu,ale zpět už se nevrátí tím ti stále přibržduje kolo.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #10 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: Brzdy
Přesně tak, já to dělal taky ,protože jsem měl stále zabrzděné jedno přední kolo. Shodil jsem komplet třmeny, desky a vyměnil gumičky na pístkách a na válečku. Nasadil a ono co stejně to pořád nechodilo. Pomohla až výměna hadičky a hodí to jak má, to, že mám pocit stále, že by to mohlo brzdit lépe je věc druhá.

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #11 od skypan
Odpověděl skypan pro téma brzdy

Přesně tak, já to dělal taky ,protože jsem měl stále zabrzděné jedno přední kolo. Shodil jsem komplet třmeny, desky a vyměnil gumičky na pístkách a na válečku. Nasadil a ono co stejně to pořád nechodilo. Pomohla až výměna hadičky a hodí to jak má, to, že mám pocit stále, že by to mohlo brzdit lépe je věc druhá.

kdyš k tomu stočíš kotouče a bubny dáš tomu nevé oblo a desky,tak bydeš lítat předním oknem ven :lol: :lol: ,opr. to funguje 8)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #12 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: Brzdy
No přemýšlele jsem, že bych dal nové desky i kotouče, co jsme se íval tak za 500 jeden není až tak šílené. Ty co tam jsou už možná mají taky nejlepší za sebou.
Spíš jestli na to nemá vliv to, že tam chybí ten zátěžák přemýšlím, nebo jestli to opravdu má vliv jen na přetáčení??

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #13 od kombajn
Odpověděl kombajn pro téma Re: Brzdy

Nevím jestli jsem se správně vyjádřil, myslel jsem v předních brzdách válečky co tlačí desky (tim jsem myslel ty prasátka, ale asi to má jinej název), páč mě u auta zůstávali taky viset a na brzdu jsem musel víc tlačit aby to brzdilo, po odbrždění to chvíli přibržďovalo a pak dobrý, někdy mi i popiskovali desky jak se lehce otíraly o kotouč
stačilo to rozdělat a promáznout....a chodí to jako nový ;)

Jo přesně tak se to chová a chvilku popískává. V létě jsem měnil komplet desky a kotouče. Při tý příležitosti i celej levej třmen u něhož jsem si myslel že je zarezlej a proto visí. Přišla zima a zase přibržďuje, tak zkusím tu hadičku.

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #14 od skypan
Odpověděl skypan pro téma brzdy

No přemýšlele jsem, že bych dal nové desky i kotouče, co jsme se íval tak za 500 jeden není až tak šílené. Ty co tam jsou už možná mají taky nejlepší za sebou.
Spíš jestli na to nemá vliv to, že tam chybí ten zátěžák přemýšlím, nebo jestli to opravdu má vliv jen na přetáčení??

zátěžak se dodával do aut kvůli zlepšení brzdných vlastností při větším zatížení vozidla(např.při plně zat.vozidla )sezátěžák otevřel a brzdná síla se přesunula blíže k zad nápravě(jakoby zadek brzdil více než předek)ale to je velmi zhruba řečeno.pokud jezdíš sám nebo jen se spolujezdcem ta účinnost zátěžáku je velmi malá pokud vůbec nějaká,funkčnost zátěžáku ucítíš až při plně naloženém autě.takže k zamotnému zátěžáku myslím že to není až zas tak podstatná věc(vůbec pokud máš Tipo proti Tempře,je menší a lechčí)taže bych to až za tak nehrotil.ale prosím ber to jen jako můj názor
každopádně zátěžák neovlivní(pokud je funkční) brzdnou dráhu lechce zatíženého vozidla(myslím max 2 osoby) a i jeho přetáčivost. :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #15 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: brzdy

Přesně tak, já to dělal taky ,protože jsem měl stále zabrzděné jedno přední kolo. Shodil jsem komplet třmeny, desky a vyměnil gumičky na pístkách a na válečku. Nasadil a ono co stejně to pořád nechodilo. Pomohla až výměna hadičky a hodí to jak má, to, že mám pocit stále, že by to mohlo brzdit lépe je věc druhá.

kdyš k tomu stočíš kotouče a bubny dáš tomu nevé oblo a desky,tak bydeš lítat předním oknem ven :lol: :lol: ,opr. to funguje 8)


Stočit kotouče je blbost, potom půjde pedál zase níž...taky mi to doporučili a nakonec jsem litoval, páč to bylo na nic a pak se kupovaly stejně nový

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.506 sekund
Powered by Kunena fórum