Brzdy
kdyš k tomu stočíš kotouče a bubny dáš tomu nevé oblo a desky,tak bydeš lítat předním oknem ven ,opr. to fungujePřesně tak, já to dělal taky ,protože jsem měl stále zabrzděné jedno přední kolo. Shodil jsem komplet třmeny, desky a vyměnil gumičky na pístkách a na válečku. Nasadil a ono co stejně to pořád nechodilo. Pomohla až výměna hadičky a hodí to jak má, to, že mám pocit stále, že by to mohlo brzdit lépe je věc druhá.
Stočit kotouče je blbost, potom půjde pedál zase níž...taky mi to doporučili a nakonec jsem litoval, páč to bylo na nic a pak se kupovaly stejně nový
ale jaký vliv to má na chod pedálu?přece ten rozdíl mezi deskou a kotoučem dorovnají plovoucí třmeny
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nehledě na to, ŽE TENKÉ KOTOUČE JSOU O DRŽKU!!!!! Třeba praskne, zvlní se , při delším brždění se dříve zahřejí a taky zbytečná investice do stáčení a za chvíli stejně odejdou a budeš muset koupit nové.
Ikdyž jestli jsi opatrný , nespěcháš a víkendový jezdec, vydží stočený kotouč těch pátků více.
Neber to jako urážku, ale na brzdách jsem přesvědčem se nemá šetřit!!!!!
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1)nesmíš pod 6mm souhlaskroutěj a navíc když je stočíš, tak se ti může stát, když se dostaneš pod 6mm tloušťky kotouče že po opotřebení desek ti prostě a sprostě deska vypadne a brzdit můžeš tak leda očima.
Nehledě na to, ŽE TENKÉ KOTOUČE JSOU O DRŽKU!!!!! Třeba praskne, zvlní se , při delším brždění se dříve zahřejí a taky zbytečná investice do stáčení a za chvíli stejně odejdou a budeš muset koupit nové.
Ikdyž jestli jsi opatrný , nespěcháš a víkendový jezdec, vydží stočený kotouč těch pátků více.
Neber to jako urážku, ale na brzdách jsem přesvědčem se nemá šetřit!!!!!
2při stáčení kotouče(pokud soustruha není trotl kotouč vyrová-orygo je malinko vychílený vrovná ho proti hlavě(upínáku v soustr.) tak zůstane stejně vychílený jako před tím!!!!!!!!!!
3) pokud máš kotouče dost silné ale podrápané(můj případ)NEBUDU dávat nové desky na poškozený kotouč a už vůbec kvůli podrápaání kot.kupovat nové.....
mám ztočené na autě vozím vtom dvě děti,kopců to máme habakuk a i zdlouhého kopce tobrzdí super(neunavuje se to..
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No nevim těžko říct, třeba to tam strácí tlak, protože při volnoběhu tam jde do posilovače asi mín vzduchu a ještě kontroluju furt kapalinu a ta drží míru a nikde to neteče :Že by nějaký problém s posilovačem?
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.