Brzdy
Ted sem nato koukal a z favorita a felicie maji 320mm.
Tipo má 360mm. 4 cm budou chybět
a proč tam nedáš s tipa?nebo máš snad feldu?
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nejak se zapomelo ti odpovedet.já mám zase problem že když stojím na místě delší dobu a mám sešláplou brzdu tak mi občas pedál propadává, ale když sešlápnu znovu tak je zase tvrdej co stím může být??? ale jinak sem nižší brzdný účinek nezaznamenal.
Vymen halvni brzdovy valec. Netesni a proto ti pedal propadne.
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak to si dovoluju oponovat, co by mělo být jiný? Jak jinej tlak? Vždyť sou to stejný auta. Ve fabrice zkoušíme brzdy pro Ford, je k přívodu tak pitomej přístup, že se tam redukcí nedostaneš, má maník na zkušebně k dispozici obyčejnou hadici z Fiesty protože tu tam dostane, a jde do ní šestnáct atmosfér, při vysokotlaký zkoušce, třistakrát za směnu, a nepraskne, v autě není takový tlak, ani zdaleka a ani náhodou. Hadic z Favorita se nebojím. Dám je tam akorát změřím dýlku, aby seděly, a udělám to tento víkend, budu přezouvat.nedoporučuju se snažit šetřit na brzdách, to se může šeredně nevyplatit, oni ty hadice stejné nejsou, falda má hadice dimenzované na jiný tlak
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Aha, tak koukám že jsem něco přehlíd. Kde to chybí, vepředu, nebo vzadu. Hadice dopředu už mám doma, vzal jsem je na demontáži ve šrotu, byli z nových třmenů, občas má člověk štístko, na demontáž a renovaci chodí třmeny co jsou jenom prošlý expirací. Expirační doba je kvůli gumičkám vevnitř a tak, po pěti letech už by se neměl montovat.Ted sem nato koukal a z favorita a felicie maji 320mm.
Tipo má 360mm. 4 cm budou chybět
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Souhlas ty hadice musí mít nákou normu a platí to pro všechny autaTak to si dovoluju oponovat, co by mělo být jiný? Jak jinej tlak? Vždyť sou to stejný auta. Ve fabrice zkoušíme brzdy pro Ford, je k přívodu tak pitomej přístup, že se tam redukcí nedostaneš, má maník na zkušebně k dispozici obyčejnou hadici z Fiesty protože tu tam dostane, a jde do ní šestnáct atmosfér, při vysokotlaký zkoušce, třistakrát za směnu, a nepraskne, v autě není takový tlak, ani zdaleka a ani náhodou. Hadic z Favorita se nebojím. Dám je tam akorát změřím dýlku, aby seděly, a udělám to tento víkend, budu přezouvat.nedoporučuju se snažit šetřit na brzdách, to se může šeredně nevyplatit, oni ty hadice stejné nejsou, falda má hadice dimenzované na jiný tlak
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lepší to je, bez debat. Ale my už jsme takovej národ, kutilskej...Já jsem napsal, co mi řekli v jedné prodejně dílů....ale mě je to jedno, já radši koupim díly přímo na tipo než to nějak dobastlovat z favorita nebo podobně
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže spravené brzda se vrací ,hadičku sem profoukl kompresorem a jede nadheraje tam jen ta hadice a pak trubka až do brzfovýho válce , ale ta hadice o 4cm kratší no nevim , jestli když plnej rejd , tak jestli ji nepřetrhneš, nebo jestlite ti neohne na krajích u šroubení tak že tam nebude protýkat kapalina, podle mě to neni dobrej nápad hadice z fáčka , ty pasujou na zadek , to je stejný ,ale na předek NE [-X
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.