Stabilizátor - věčný problém
16 roků 11 měsíců zpět #1
od hondzik1
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Stabilizátor - věčný problém vytvořil uživatel hondzik1
Zdravim všechny....
Určitě jste se někdy věnovali stabilizátoru, zejména stabilizačním tyčkám...
Celý je to nějaký nedořešený a pravidelně na našich silnicích rušim jednu za druhou... nejdřív se utrhne pryžový lůžko u ramene, chvíli se to tam mlátí až to vymlátí i lůžko tyčky na tyči.. pořád dokola 390,- kč za novou tyčku..
A už mě to fakt nebaví...
Nemáte někdo nějakej zlepšovák, případně radu jak to udělat jednou provždy???
Fiat tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
350 000 KM
Určitě jste se někdy věnovali stabilizátoru, zejména stabilizačním tyčkám...
Celý je to nějaký nedořešený a pravidelně na našich silnicích rušim jednu za druhou... nejdřív se utrhne pryžový lůžko u ramene, chvíli se to tam mlátí až to vymlátí i lůžko tyčky na tyči.. pořád dokola 390,- kč za novou tyčku..
A už mě to fakt nebaví...
Nemáte někdo nějakej zlepšovák, případně radu jak to udělat jednou provždy???
Fiat tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
350 000 KM
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #2
od Dan
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Odpověděl Dan pro téma Re: Stabilizátor - věčný problém
Zlepšovák jak zesílit čepy na tyčkách asi není leda koupit nejaké sportovní na tvrdší povozek.
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #3
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Stabilizátor - věčný problém
no já s tím problém nemám,
kolik jezdíš ročně km?
kolik jezdíš ročně km?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #4
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: Stabilizátor - věčný problém
v autodílech krč je mají komplet za nějakých 230,- Také mi bouchá, ale ještě to není tak strašný.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #5
od hondzik1
Mno... právě že docela dost...
Denně jezdím chomutov - praha + nějaký ty couračky...
Takže cca 300km/den
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: Stabilizátor - věčný problém
no já s tím problém nemám,
kolik jezdíš ročně km?
Mno... právě že docela dost...
Denně jezdím chomutov - praha + nějaký ty couračky...
Takže cca 300km/den
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #6
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma čepy
já když jsem to měnil tak jsem si koupil zvlášt nějaké tvrdší podložky o malinko větší než ty gumy, protože u sady tech tyček žádné podložky nebyly, a dal jsem je nad gumu a myslím je klid
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #7
od TooM-As
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Odpověděl TooM-As pro téma Re: Stabilizátor - věčný problém
leda kompletně předělat stabilizátor, tyčku i rameno , a vymmyslet tam ložiska.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #8
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Stabilizátor - věčný problém
taky doposud žádnej problém - ten ale může nastat u dost sníženýho auta denně v provozu...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #9
od hondzik1
A to je právě můj problém...
Auto dosti nízko, tvrdší podvozek a denně v provozu na našich silnicích....
To asi mluví za vše...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: Stabilizátor - věčný problém
taky doposud žádnej problém - ten ale může nastat u dost sníženýho auta denně v provozu...
A to je právě můj problém...
Auto dosti nízko, tvrdší podvozek a denně v provozu na našich silnicích....
To asi mluví za vše...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.380 sekund