Brzdy stále brzdí pravé kolo.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #1 od Václav
FIAT TEMPRA 1,6.Řešil jsem 3 týdny problém s brzdami.Po sešlápnutí brzdy se nevracel pravý brzdový válec.Stále brzdil.Někdy se po vyšlápnutí spojky auto až zastavilo.
Válec jsem vyměnil i brzdový válec ,odvzdušňoval systém atd.-opět to samé.Odvzdušnit brzda šla.Až jsem vyměnil gumovou brzdovou hadičku.Brzdy jdou jak hodinky.Hadičkou protékala kapalina jenom jedním směrem,zpátky funguje jako ventil.Povolit to po 14 letech šlo-odrezovač spray-klíč 17 a hasákem šroubení na kovové trubičce.Píši proto,že jsem se s něčím takovým ještě nesetkal a někdo může mít stejný problém.Václav.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #2 od majster
na tipach, kde su hadice zalozene do drziaku pre hadicu sa to stava pravidelne po cca 150 tis.km, ak zacne brzdit, hned vymenit hadice najlepsie obe.
a nedavat ich do tych drziakov, lebo prave tam sa lamu a upchaju.
pri slapnuti na brzdu tam ide velky tlak kapaliny, ale po odbrzdeni je spatny tlak maly a brzda sa uz nevrati.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #3 od Dresik
Jo to se často stává. Někdo to tu nedávno řešil. Zpuchří ta vnitřní stěna hadice a brzdovka se nevrací. Chvilku to pak trvá, než tlak opadne a neodbrzdí se to.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #4 od skypan

FIAT TEMPRA 1,6.Řešil jsem 3 týdny problém s brzdami.Po sešlápnutí brzdy se nevracel pravý brzdový válec.Stále brzdil.Někdy se po vyšlápnutí spojky auto až zastavilo.
Válec jsem vyměnil i brzdový válec ,odvzdušňoval systém atd.-opět to samé.Odvzdušnit brzda šla.Až jsem vyměnil gumovou brzdovou hadičku.Brzdy jdou jak hodinky.Hadičkou protékala kapalina jenom jedním směrem,zpátky funguje jako ventil.Povolit to po 14 letech šlo-odrezovač spray-klíč 17 a hasákem šroubení na kovové trubičce.Píši proto,že jsem se s něčím takovým ještě nesetkal a někdo může mít stejný problém.Václav.

Tempra 1.9TDs,stejný problém už se o tom někde na jiné šnůře psal stalo se mi to den před odjezdem na dovču :evil: ,jenže po povolení hadičky mipovolila i trubička v ohybu,nevšim sem si a až po tlakování sem pokračoval s výměnou trubičky :evil: :evil: :evil:hadice fungovala jako jednosměrný ventil :P

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #5 od michal_tipar
Je to buhužel tak, já už mám vyměněných všech šest hadiček. Když jsem dělal něco na brzdách, tak jsem to pro jistotu vyměnil abych se k tomu nemusel za chvilku vracet. Přibržďovalo mi taky kolo...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #6 od gabisto

Je to buhužel tak, já už mám vyměněných všech šest hadiček. Když jsem dělal něco na brzdách, tak jsem to pro jistotu vyměnil abych se k tomu nemusel za chvilku vracet. Přibržďovalo mi taky kolo...


Zdravim vas,páni!
Ja mam taky problem na lavom prednom kolese... Stale brzdi,stale trosku... Pedal ide stlacit v pohode,ale naspat ako keby mu to chvilku trvalo,dokym sa vrati... A koleso horuuuuceeeeeeee... Tak,ak som spravne cital a pochopil,tak je problem v hadickach? Treba to vymenit? Kvapalina nestaci vymenit,alebo tak nejak?Jak dostanem von vsetku kvapalinu?

A ece mam jeden problem... Ked zatocim uplne doprava /aj dolava,myslim/, tak mi proste trosku kolesa brzdia... Proste sa platnicky pritlacia... Nechapem tomu... Mate niekto skusenosti?
Velmi pekne vam dakujem...

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #7 od scherer012

.Píši proto,že jsem se s něčím takovým ještě nesetkal a někdo může mít stejný problém.Václav.


pravdepodobne mám ten istý problém, len sa mi roztiekol aj hl. brzdový valec a nemôžem zohnať opravnú sadu (vraj sa už nevyrába a nedokáže mi to zohnať žiadna autotechna na okolí) :cry: :cry:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #8 od Augustin

.Píši proto,že jsem se s něčím takovým ještě nesetkal a někdo může mít stejný problém.Václav.


pravdepodobne mám ten istý problém, len sa mi roztiekol aj hl. brzdový valec a nemôžem zohnať opravnú sadu (vraj sa už nevyrába a nedokáže mi to zohnať žiadna autotechna na okolí) :cry: :cry:

S tou opravnou sadou. Zjisti si vsak, zda to ma smysl. Ja si pamatuji, ze u skodarny jsem to take v minulosti resil a opravna sada smysl nemela. V tom valci byla takove dulkova koroze, ze zadna gumicka by toto nedokazala utesnit. Proto jsem to resil novym valcem.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #9 od Augustin

Zdravim vas,páni!
Ja mam taky problem na lavom prednom kolese... Stale brzdi,stale trosku... Pedal ide stlacit v pohode,ale naspat ako keby mu to chvilku trvalo,dokym sa vrati... A koleso horuuuuceeeeeeee... Tak,ak som spravne cital a pochopil,tak je problem v hadickach? Treba to vymenit? Kvapalina nestaci vymenit,alebo tak nejak?Jak dostanem von vsetku kvapalinu?

A ece mam jeden problem... Ked zatocim uplne doprava /aj dolava,myslim/, tak mi proste trosku kolesa brzdia... Proste sa platnicky pritlacia... Nechapem tomu... Mate niekto skusenosti?
Velmi pekne vam dakujem...


Jeste bych si zkontroloval, zda se Ti nezasekavaji ty valecky ve trmenech. Procti si tady forum, uz se to nejednou resilo.
Mozna ma smysl koupit opravnou sadu na brzdy (100Kc na obe kola - manzety, tesnici krouzky)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #10 od michal_tipar
Jen výměna brzdovky nic neřeší, sice je čerstvá ale hadice které způsobují přibržďování to neopraví. Hadice je uvnitř "zpuchřelá" a nepustí tlak zpět z brzdiče. Pomuže jedině její výměna za novou.
Brzdovka se vytlačí odvzdušňováním, děláš to tak dlouho dokud neteče čistá kapalina. Vpředu je to hned, vzadu to chvilku trvá. Stříkačkou vytáhni kapalinu z nádržky, nalej novou a odvzdušňuj do bezvědomí :lol: Já tím vždycky protlačím celý litr brzdovky, nemá cenu schovávat zbytek za rok už stejně nestojí za nic...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #11 od gabisto

michal_tipar napsal: Jen výměna brzdovky nic neřeší, sice je čerstvá ale hadice které způsobují přibržďování to neopraví. Hadice je uvnitř "zpuchřelá" a nepustí tlak zpět z brzdiče. Pomuže jedině její výměna za novou.
Brzdovka se vytlačí odvzdušňováním, děláš to tak dlouho dokud neteče čistá kapalina. Vpředu je to hned, vzadu to chvilku trvá. Stříkačkou vytáhni kapalinu z nádržky, nalej novou a odvzdušňuj do bezvědomí :lol: Já tím vždycky protlačím celý litr brzdovky, nemá cenu schovávat zbytek za rok už stejně nestojí za nic...[/quote

No parada,diky za radu,asi sa do toho dam,ked bude cas...
A niekto tu pisal o nejakych opravnych sadach... Co to je? Naco sa to pouziva? Co to obsahuje? Cena?
Vdaka


/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #12 od Vali
Opravná sada slouží k výměně prachovek na třmeni, plus jsou tam ještě prachové krytky na tyčky na třmeni. Docela to pomůže, když už to má nejlepší za sebou. Myslím, že možná jsou tam ještě krytky na odvzdušňováky -ale nejsem si jistej. Já kupoval sadu na jednu stranu za myslím 150. Ale na netu se dá sehnat za 100 komplet, ale nejsem si jistej, jestli obsahuje vše, co jsem vypsal výše. To odpoví Augustin, ten ji kupoval z netu tu sadu.

Tady foto co to obsahuje, ale už na brzdě teda
prachovka na třmen
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=942

prachovka na tyčky, je to špatně vidět, ale když se zadíváš, na horní části je to vidět
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=939

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #13 od čenda
"Opravná sada" je manžeta a těsnění, které se navléká na pístek ve třmenu brzdy. Kolik stojí na Tipo nevím, ještě jsem ji nepotřeboval, ale na Uno to stálo asi 60 - 80 Kč, na Punto asi 110 Kč. Soudím proto, že cena bude podobná. Výrobce např. Frenkit, dodává Auto Kelly, Elit na poptání atp.
Spolu s opravnou sadou vřele doporučuju koupit a namontovat i nové odvzdušňovací šrouby.
Výměna je tuším popsaná v knize "Jak na to", pokud víš, jak postupovat, je to práce tak na hodinu, ale domluv si pomoc člověka, který ti při odvzdušňování bude šlapat na brzdový pedál :wink:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #14 od čenda
Byl rychlejší... :evil: :lol:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #15 od Vali
To čenda: :lol: :lol:

To all:
Ješte otázka do placu - odvzdušňujete s běžícím motorem - tzn. s posilovačem, nebo bez něj. Někde jsem to tady četl, ale zatím jsem to vždycky dělal s vypnutým motorem. Asi to budu muset zkusit i s běžícím :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.488 sekund
Powered by Kunena fórum