Brzdy stále brzdí pravé kolo.
Spíše pro ty nováčky by se mělo říct že se odvzdušňuje do kříže, aby snad neodvzdušňovali první předek , pak zadek a pak by se z toho odvzdušnili sami.
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To čenda:
To all:
Ješte otázka do placu - odvzdušňujete s běžícím motorem - tzn. s posilovačem, nebo bez něj. Někde jsem to tady četl, ale zatím jsem to vždycky dělal s vypnutým motorem. Asi to budu muset zkusit i s běžícím
Ja mam vo zvyku s vypnutym motorom ... A jaky je potom v tom rodiel,ked so zapnutym,nastartovanym...?
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
"Opravná sada" je manžeta a těsnění, které se navléká na pístek ve třmenu brzdy. Kolik stojí na Tipo nevím, ještě jsem ji nepotřeboval, ale na Uno to stálo asi 60 - 80 Kč, na Punto asi 110 Kč. Soudím proto, že cena bude podobná. Výrobce např. Frenkit, dodává Auto Kelly, Elit na poptání atp.
Spolu s opravnou sadou vřele doporučuju koupit a namontovat i nové odvzdušňovací šrouby.
Výměna je tuším popsaná v knize "Jak na to", pokud víš, jak postupovat, je to práce tak na hodinu, ale domluv si pomoc člověka, který ti při odvzdušňování bude šlapat na brzdový pedál
Dobre,dobre... Vdaka moc krat... A co myslite,pojde tazko povolit hadice? mam s toho obavat,ci ani moc nie? : Co take pomaha na povolenie,ked to nejde...?
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zavit podla moznosti oskrab nejakym drotenym kartacikom, neboj sa pouzit aj nejaku ihlu a vyskrab to co najblizsie ku spoju a strekni na to napriklad WD40. Na druhy den zopakuj, pripadne viackrat s odstupom niekolkych hodin. Pouzit kvalitne kluce a pojde to."Opravná sada" je manžeta a těsnění, které se navléká na pístek ve třmenu brzdy. Kolik stojí na Tipo nevím, ještě jsem ji nepotřeboval, ale na Uno to stálo asi 60 - 80 Kč, na Punto asi 110 Kč. Soudím proto, že cena bude podobná. Výrobce např. Frenkit, dodává Auto Kelly, Elit na poptání atp.
Spolu s opravnou sadou vřele doporučuju koupit a namontovat i nové odvzdušňovací šrouby.
Výměna je tuším popsaná v knize "Jak na to", pokud víš, jak postupovat, je to práce tak na hodinu, ale domluv si pomoc člověka, který ti při odvzdušňování bude šlapat na brzdový pedál
Dobre,dobre... Vdaka moc krat... A co myslite,pojde tazko povolit hadice? mam s toho obavat,ci ani moc nie? : Co take pomaha na povolenie,ked to nejde...?
Na odpojenie hadice od brzdovej trubicky existuju specialne kluce. Ja som si jeden vymyslel a vyrobil sam a este sa nestalo, ze by som nejaky spoj brzdovej trubicky s hadicou nepovolil. Pokusim sa popisat princip toho mojho pripravku:
Ocelovy plochac o rozmeroch napriklad 25 x 80mm a hrubky 5mm. Na jednom konci plochaca cca 12mm od konca je otvor pracne vybruseny do sestihranu pre maticu ako to ma nejaky bicyklovy kluc. Plochac je po celej dlzke az k otvoru pre maticu rozrezany, aby bolo mozne cely tento plochac na brzdovu trubicku nasunut, cize sirka rezu musi byt minimalne taka, ako hrubka brzdovej trubicky. Na tento plochac budeme nasuvat napriklad na jednom konci rozklepanu trubku dlzky cca 15 cm. Trubka ma za ulohu uzavriet rozrezany plochac, ked uz ho mame prevleceny cez brzdovu trubicku a nasadeny na matici spoja brzdovej trubicky s brzdovou hadicou. Takze otvor v rozklepanej casti trubky ma mat priblizne obdlznikovy tvar taky, ako prierez plochaca.
Funguje to na 100%
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zavit podla moznosti oskrab nejakym drotenym kartacikom, neboj sa pouzit aj nejaku ihlu a vyskrab to co najblizsie ku spoju a strekni na to napriklad WD40. Na druhy den zopakuj, pripadne viackrat s odstupom niekolkych hodin. Pouzit kvalitne kluce a pojde to."Opravná sada" je manžeta a těsnění, které se navléká na pístek ve třmenu brzdy. Kolik stojí na Tipo nevím, ještě jsem ji nepotřeboval, ale na Uno to stálo asi 60 - 80 Kč, na Punto asi 110 Kč. Soudím proto, že cena bude podobná. Výrobce např. Frenkit, dodává Auto Kelly, Elit na poptání atp.
Spolu s opravnou sadou vřele doporučuju koupit a namontovat i nové odvzdušňovací šrouby.
Výměna je tuším popsaná v knize "Jak na to", pokud víš, jak postupovat, je to práce tak na hodinu, ale domluv si pomoc člověka, který ti při odvzdušňování bude šlapat na brzdový pedál
Dobre,dobre... Vdaka moc krat... A co myslite,pojde tazko povolit hadice? mam s toho obavat,ci ani moc nie? : Co take pomaha na povolenie,ked to nejde...?
Na odpojenie hadice od brzdovej trubicky existuju specialne kluce. Ja som si jeden vymyslel a vyrobil sam a este sa nestalo, ze by som nejaky spoj brzdovej trubicky s hadicou nepovolil. Pokusim sa popisat princip toho mojho pripravku:
Ocelovy plochac o rozmeroch napriklad 25 x 80mm a hrubky 5mm. Na jednom konci plochaca cca 12mm od konca je otvor pracne vybruseny do sestihranu pre maticu ako to ma nejaky bicyklovy kluc. Plochac je po celej dlzke az k otvoru pre maticu rozrezany, aby bolo mozne cely tento plochac na brzdovu trubicku nasunut, cize sirka rezu musi byt minimalne taka, ako hrubka brzdovej trubicky. Na tento plochac budeme nasuvat napriklad na jednom konci rozklepanu trubku dlzky cca 15 cm. Trubka ma za ulohu uzavriet rozrezany plochac, ked uz ho mame prevleceny cez brzdovu trubicku a nasadeny na matici spoja brzdovej trubicky s brzdovou hadicou. Takze otvor v rozklepanej casti trubky ma mat priblizne obdlznikovy tvar taky, ako prierez plochaca.
Funguje to na 100%
Kokoooooooooos:D... Po stvrtej vete som sa zamotal:D... Raz vidiet,je ako 100x pocut
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zavit podla moznosti oskrab nejakym drotenym kartacikom, neboj sa pouzit aj nejaku ihlu a vyskrab to co najblizsie ku spoju a strekni na to napriklad WD40. Na druhy den zopakuj, pripadne viackrat s odstupom niekolkych hodin. Pouzit kvalitne kluce a pojde to."Opravná sada" je manžeta a těsnění, které se navléká na pístek ve třmenu brzdy. Kolik stojí na Tipo nevím, ještě jsem ji nepotřeboval, ale na Uno to stálo asi 60 - 80 Kč, na Punto asi 110 Kč. Soudím proto, že cena bude podobná. Výrobce např. Frenkit, dodává Auto Kelly, Elit na poptání atp.
Spolu s opravnou sadou vřele doporučuju koupit a namontovat i nové odvzdušňovací šrouby.
Výměna je tuším popsaná v knize "Jak na to", pokud víš, jak postupovat, je to práce tak na hodinu, ale domluv si pomoc člověka, který ti při odvzdušňování bude šlapat na brzdový pedál
Dobre,dobre... Vdaka moc krat... A co myslite,pojde tazko povolit hadice? mam s toho obavat,ci ani moc nie? : Co take pomaha na povolenie,ked to nejde...?
Na odpojenie hadice od brzdovej trubicky existuju specialne kluce. Ja som si jeden vymyslel a vyrobil sam a este sa nestalo, ze by som nejaky spoj brzdovej trubicky s hadicou nepovolil. Pokusim sa popisat princip toho mojho pripravku:
Ocelovy plochac o rozmeroch napriklad 25 x 80mm a hrubky 5mm. Na jednom konci plochaca cca 12mm od konca je otvor pracne vybruseny do sestihranu pre maticu ako to ma nejaky bicyklovy kluc. Plochac je po celej dlzke az k otvoru pre maticu rozrezany, aby bolo mozne cely tento plochac na brzdovu trubicku nasunut, cize sirka rezu musi byt minimalne taka, ako hrubka brzdovej trubicky. Na tento plochac budeme nasuvat napriklad na jednom konci rozklepanu trubku dlzky cca 15 cm. Trubka ma za ulohu uzavriet rozrezany plochac, ked uz ho mame prevleceny cez brzdovu trubicku a nasadeny na matici spoja brzdovej trubicky s brzdovou hadicou. Takze otvor v rozklepanej casti trubky ma mat priblizne obdlznikovy tvar taky, ako prierez plochaca.
Funguje to na 100%
A este,pre upresnenie... Celu tu dobu sa tu bavime o tych "gumennych" hadickach,co idu uz do strmena... ZE??? Alebo o tych "ocelovych" pevnych,co idu z brz. valca co je v motore? : ...aby som nemal v tom bordel...
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dovedu si to predstavit, ale pro ostatni to bude dobry zlepsovak.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nejaky nacrtok kluca som vlozil do Galerie.
Ak niekto viete, ako ho tu zobrazit, tak mate moznost, mne sa nedari
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To se da, nejdrive to chce vyfrezovat a pak rucne pribrousit.Hmm nevim kdo by tohle vyrobil a to jsem strojař a abych se s tim piloval ručně se mi nechce
Mozna by to chtelo dat nejakym ucnum v ramci prakticke vychovy Jsem si vzpomnel na sva mlada leta
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.