Posilovač řízení
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak především zkotroluj tu hadici,podle možosí ji(tam kde je prasklá)uřízni,nastav,nebo celou vyměn,znádobky (plast.imjekční stříkačkou)vysaj celou nápln,potom dole na servoříz.povol šrouby na trubičkách,nech vytéci zbylou kapalinu.Ahoj Tipaři mám problám s unikáním kapaliny z posilovače řízení.Teče mi pod nádobkou jak je k ní připojená ta hadička a navíc olej je dost černej.Potřeboval bych vědět kde se vypouští a jestli ho mam vyměnit nebo nalít zpět až zelepím tu ten spoj.prosím poradte zítra to musím udělat pač když dám plný rejd tak slyším jako takový šumění a navíc jde huř zatáčet.Jo a ještě čím ho mám dolit když nevím co v tom je za olej(exzistuje uneversalní olej?) Děkuji za rady
na pumpách koupíš servoolej(i poradí ti prodejci)jakej typ,je jich několik druhů i podle značky...v nouzi jde i hydraulický olej,má podobné vlastnosti.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- User_69
www.motopartner.cz/Prevodove-oleje/55-MO...lej-DEXRON-IID-1litr
www.motodubi.eu/motul/prevodauto.html
Sám o tom moc nevím, ale když už mám internet a tam funguje google, tak se napřed zeptám tam a pak se ptám na spec. fóru.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Každopádně tam nalij pořádný olej do serva. Zkoušel jsem hydraulický a jeto pěkné svinstvo. Posilovač skoro nefungoval, olej byl za chvíli černý jak bota a navíc se hrozně pěnil. A byl to skutečně hydraulický olej co se používá do hydraulik náklaďákú a bagrů
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Presne jak pises.Ten dexron je dobry a mam s nim dobre zkusenosti (i kdyz take cerna )olej je cerveny,je to i do automatickych prevodovek, dexron II jak je tu jiz psano,cena cca 200/ltr ,ja pouzivam nas olej od parama ATF II kterej stoji 120/ltr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Odvzdušnit ? nastartovat a otočit oba plný rejdy počkat až v nádoce zmizí bublinky a pokud bude potřeba opakovat.
nenechávejte běžet čerpadlo naprázdno , kapalinou se zároveň maže. Má v sobě výsuvný lopatky který se odstředivě vysouvaj a bez kapaliny se dřou o stěny čerpadla.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teď mi začalo téct čerpadlo kolem osy řemenice (asi vadný gufero). Nevíte co s tím? Nemáte někdo čerpadlo? Nebo pasuje tam něco jinýho třeba z Lancie?
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6216
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tim guferem sem měl stejný problem v létě a měl sem náhradní servo.Já jsem neměl možnost auto zvednout tak jsem u auta (bez nastartování !) otáčel kola na jednu a druhou stranu a vždy z nádobky kapalinu odsál balónkem a skleničkou. Jde to dost ztuha a trvá to dlouho. Je lepší mít pomocníka co bude motat volantem. Ale je to čistá práce- můžeš to dělat v saku a kapalinu dostaneš skoro všechnu ven.
Teď mi začalo téct čerpadlo kolem osy řemenice (asi vadný gufero). Nevíte co s tím? Nemáte někdo čerpadlo? Nebo pasuje tam něco jinýho třeba z Lancie?
nejdřív sem vyrazil do obcodu(kde prodávaj gufera a ložiska) a tam (ipodle katalogu jsem těžce narazil)páč se nevirábí ani jednobřit 8O 8O
tak druhé servo,ale bylo z benzínáku(má delší hřídel,a celkově je delší),zase náraz.tak sem opatrně vyloupnul gufero z benz.serva a nalisoval do stávajícího,no znouze cnost,ale zatím těsní..
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.