2.0 16V a sportovní podvozek
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ne - na přání si ale mohl dostat sníženej podvozek v salonu fiat... pokud chceš trochu snížit a přitrvrdit, sežen pružiny z coupe a dej je tam (na předek samo bez tlumičů, jinak to bude pořád stejně vysoký..) osobně to takhle mám přes rok...
šlo mi jen o to jestli dávali nebo ne. Ale když jsem u toho jak to myslíš s těma přižinama bez tlumičů ?
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ne - na přání si ale mohl dostat sníženej podvozek v salonu fiat... pokud chceš trochu snížit a přitrvrdit, sežen pružiny z coupe a dej je tam (na předek samo bez tlumičů, jinak to bude pořád stejně vysoký..) osobně to takhle mám přes rok...
šlo mi jen o to jestli dávali nebo ne. Ale když jsem u toho jak to myslíš s těma přižinama bez tlumičů ?
Asi jen pruziny z coupe.. Ktery das na tlumice z tipa.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to mam všechno těžce promyšlený a díly na tipo budou seriové z čehokoliv koncern fiat ale the best co se týče jízdných vlatsností, a spol:)uz sem se lekl, že Honza patří k lidem, co sníží auto a pak jezdí bez tlumičů, protože nechtějí kupovat jiný tlumiče
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bez předních tlumičů se jezdit nedá. doudám že o tom se tu nebudeme bavit.Né proto že by to nešlo , ale proto že to nejde
tak to je mi jasný, ale člověk nikdy neví. Přeci jen si viděl jak mam na tom dvoulitru vyndaný celý tlumiče, ne?
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no jasně ale pak nemáš kam dát pružiny ani kolobez předních tlumičů se jezdit nedá. doudám že o tom se tu nebudeme bavit.Né proto že by to nešlo , ale proto že to nejde
tak to je mi jasný, ale člověk nikdy neví. Přeci jen si viděl jak mam na tom dvoulitru vyndaný celý tlumiče, ne?
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
takoví borci to dělaj většinou na škodovkách, ale když Honza psal že to má těžce promyšlený, tak jeden nikdy neví co tam mohl dát místo tlumičů
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
možná náasdu od koštětejo, to je mi jasný
takoví borci to dělaj většinou na škodovkách, ale když Honza psal že to má těžce promyšlený, tak jeden nikdy neví co tam mohl dát místo tlumičů
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo, to je mi jasný
takoví borci to dělaj většinou na škodovkách, ale když Honza psal že to má těžce promyšlený, tak jeden nikdy neví co tam mohl dát místo tlumičů
seriovej dvoulitrovej tlumič -jinak byhc s tlumičem z couep nedosáhl toho snížení co tam mam... až provedu patřičný úpravy na tlimiči z coupe a nechám je zrapasovat, tak je tam dám , protže tlumiče na coupe maj silnější pístnici, ale opěrná miska pružiny je vejš, takže kombinac ecoupe pružina+coupe tlumič nezpůsobí žádný snížení, jen přitvrzení auta... já mam kombinaci coupe pružiny/tipo tlumiče...
na azdku jsou pružiny z coupe ve volný dýlce o 6cm kratší, ale maj silnější drát takže jsou tužší -celkový snížení cca 2cm, na předku je pružina z coupe stejná , jen chybí 1 závit -tím je dosaženo vyšší tuhosti a trochu menší zatížené výšky...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.