řízení (asi servo) vydává divný zvuky

Více
16 roků 8 měsíců zpět #1 od Charles
ahoj všem, tak jsem před pár dny odhalil zajímavou věc, když stojim nebo pomalinku jedu a dám plnej rejd, je slyšet jakoby čvachtání :? Připomíná mi to zvuk jako když by se točil dětskej mlejnek na potoce. Je to normální nebo se mi zase něco pos***o :?: a když točim zpět do rovna, tak je slyšet zase jako když klasická hydraulická pístnice vytlačuje olej přes skrtící ventil (určitě ten zvuk znáte) ale nedělá to pokaždé, jen když dám ten plnej rejd a nezáleží na tom, jestli jedu nebo stojim :? Pokud jedu a zatáčim normálně, tak o otáčku volantu, nic to nedělá :oops:
Souvisí to s olejem :?: mám ho dost černej, vypadá jako by byl původní :evil: a kdyžtak poraďte co tam mám nalejt (typ oleje a označení) a jak vyměnit. Kdyžtak s výměnou mě stačí nasměrovat na jiné téma, hledal jsem, ale tento problém se zvuke jsem nikde nenašel :oops:
díky moc všem za radu :wink:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #2 od Jenda
Já mám podobný problém,když dám plnej rejd a třeba se otáčím s autem,tak slyším zvuk asi jako kdybych jel po prázdným kole,ale je to přerušovaný.Mám podezření na manžetu poloosy.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #3 od Tomas-Oaza
olej vymen pokud je cernej. dava se tam klasicky dexron II je to do automatu a do serva. ja nalivam ceskej od parama oznaceni ATF stoji litr 110,-.
ted k vymene. nekdo to dela jen tak ze odsaje starou kapalinu a da novou a hotovo,ale tim nevymenis olej v pistnici.
lepsi je udelat to tak ze odpojis hadici ktera se vraci z pistnice do nadrzky a das ji do nejakyho kanystru.do nadrzky nali novou kapalinu,nastartuj a otacej volantem ze stzarny na stranu,pri tom dolivej kapalinu porad dokud ti nepotece tou vraceckou cista. pak to jen zapoj zase zpet a mas to vymeneny komplet :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #4 od Charles
Mohl by mi prosím někdo napsat přesně jakej typ oleje, když Tomas-Oaza používá českej od Parama, tak mi pls napiš přesně jeho jméno, Paramo mám za barákem, takže není problém si tam pro něj dojít ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #5 od Dresik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #6 od Charles
a co klasický OTHPečko, přece to je hydraulika jako všude jinde, a třeba to i chodilo lehčeji s OTHP, protože je malinko řidší, teď to mám černý a docela hustý a točim jako debil :evil:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7 od Tomas-Oaza
od parama je oznaceni ATF II D dexron II D

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.353 sekund
Powered by Kunena fórum