Odvzdušnění brzd

Více
16 roků 7 měsíců zpět #16 od skypan
Odpověděl skypan pro téma odvzdušnení drzd
avšak ano, na hl.brzd válci sou zapojené trubičky křížem,ale pokud stále platí staré pravidlo( kolo nejdál se odvzdušnuje nejdříve)tak bych se toho držel.... :D

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #17 od Houba
Odpověděl Houba pro téma Re: Odvzdušnění brzd
Kdo ví :roll: .....před rokem nás to eště učili...

-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ :P - výměna za G III.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #18 od skypan
Odpověděl skypan pro téma odvzdušnění brzd

Kdo ví :roll: .....před rokem nás to eště učili...

áá taky mechoš :D díky tak se teda nic nezměnilo,budu se toho pravidla držet dál :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #19 od Houba
Odpověděl Houba pro téma Re: Odvzdušnění brzd
8) no jooo taky, náhodou nevíš jestli se nedá rozebrat zátěžák ? Mam ho určo v háji..

-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ :P - výměna za G III.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #20 od skypan
Odpověděl skypan pro téma odvzdušnění brzd
pravděpodobně ano(pokud není zarezlí)pak to bude už jen na autogen :twisted: ,ale já myslím že máš jen prasklou pružinu(já ji měl taky a nebrzdilo to)až vlezeš pod to,tak uvidíš,na tuto práci je nejlepší rampa,potřebuješ prostor a zpětné napnutí pružiny :)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #21 od Houba
Odpověděl Houba pro téma Re: Odvzdušnění brzd
Doufam že mi k tomu bude stačí ta moje nová garáš s kanálem :P Pružina tam neni vubec a hejbat se stim moc nedá skoušel sem to chytit do syk a nějak s tim hnout, bez šance...asi jedině jinej, vejmrd je to kdyby to bylo třeba jak u Fáčka...hned na válci

-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ :P - výměna za G III.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #22 od skypan
Odpověděl skypan pro téma odvzdušnění brzd
no nevím jestli seženeš starší,ale funkční omezovač,většinou všechny zarezli a novej je kotel peněz.Nejdřív bych ho zkusil rozhejbat.ta pružina je uchycená mezi pákou omezovače(ta páka je nastavitelná,ale taky po těch létech taky ten mechaniznus pěkně zarezlí)a na druhé straně je pružina uchycená¨za torzní tyč je tam takové očko,tak za to.chceš-li mám nákres řezu omezovače,pošlu na emaila nebo na icq

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #23 od Houba
Odpověděl Houba pro téma Re: Odvzdušnění brzd
256 258 416, to nerozhejbu... už to nechodí asi dlouho, kobrama sem za to bral a nič..

-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ :P - výměna za G III.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #24 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Odvzdušnění brzd
...až ho už maš kaput tak novy ani nezhanaj a tento starý šmar za plot,bo ja ho už tiež nemam a brzdiť sa dá krasne aj bez neho... :wink:

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #25 od skypan
Odpověděl skypan pro téma odvzdušnění brzd

...až ho už maš kaput tak novy ani nezhanaj a tento starý šmar za plot,bo ja ho už tiež nemam a brzdiť sa dá krasne aj bez neho... :wink:

taky si myslím,nacpi tam kostku a po prd.....li a bude to brzdit nádherně 8) ,nový stojí kotel kaček

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #26 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: odvzdušnění brzd

...až ho už maš kaput tak novy ani nezhanaj a tento starý šmar za plot,bo ja ho už tiež nemam a brzdiť sa dá krasne aj bez neho... :wink:

taky si myslím,nacpi tam kostku a po prd.....li a bude to brzdit nádherně 8) ,nový stojí kotel kaček


No nevim co si mam predstavit pod slovem "kotel kacek", ale ja dal za nej 16stovek (Bendix) viz muj prispevek
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...der=asc&start=60

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #27 od Houba
Odpověděl Houba pro téma Re: odvzdušnění brzd

...až ho už maš kaput tak novy ani nezhanaj a tento starý šmar za plot,bo ja ho už tiež nemam a brzdiť sa dá krasne aj bez neho... :wink:

taky si myslím,nacpi tam kostku a po prd.....li a bude to brzdit nádherně 8) ,nový stojí kotel kaček


No nevim co si mam predstavit pod slovem "kotel kacek", ale ja dal za nej 16stovek (Bendix) viz muj prispevek
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...der=asc&start=60

16kil by šlo, v kelly chtěji 3500,- (ATE) :lol:

-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ :P - výměna za G III.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #28 od csala
Odpověděl csala pro téma Re: odvzdušnení drzd

avšak ano, na hl.brzd válci sou zapojené trubičky křížem,ale pokud stále platí staré pravidlo( kolo nejdál se odvzdušnuje nejdříve)tak bych se toho držel.... :D

Moj nazor je, ze poradie odvzdusnovania kolies nie je dolezite. Kazde koleso ma svoju vlastnu brzdovu trubku a v nej moze byt vzduch. Ten treba vyhnat von a hotovo.
Ak chcem, aby odvzdusnovaky na brzdicoch boli na najvyssom mieste, musi auto stat na kolesach a na vodorovnej podlahe.
Posledne roky predne kolesa odvzdusnujem iba samospadom. To znamena, ze uvolnim odvzdusnovak a ked uz zacne vytekat kvapalina, odvzdusnovak utiahnem a finito. Ak by v prednych trubkach aj nejaky vzduch zostal, odvzdusni sa to samo do hlavneho brzdoveho valca a nadobky brzdovej kvapaliny. Takze predok no problem, aj ked je tam ABS.
Zadne kolesa je problem vacsi a to z dovodu dlhsich trubiek a zatazovemu regulatoru. Tam uz jeden musi slapnut na brzdovy pedal a druhy uvolni odvzdusnovak. Alebo pripravok na nadobku brzdovej kvapaliny a pod tlakom staru kvapalinu aj so vzduchom vytlacit :wink:

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #29 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Odvzdušnění brzd

no hlavně dobře odvzdušnit pokud máš třmeny=sundta kola a třmeny antočit tak aby odvzdušňovák byl nejvyšší bod...


Jak chceš natočit třmeny?? Odvzdušnovák je vždy nejvyšší bod jak u třmenů tak u prasátek. Takže to dobře odvzdušní i na kolech.


normálně..sundáš třmen z nápravy, a vhodně natočenej ho pověsíš do podběhu tak, aby byl nejvyšší bod třmenu odvzušnovák... když auto stojí na zemi, tak je skoro ve vodorovný poloze v půlce třmenu a to neodvzušníš ani za boha -já s tím laboroval přes dva roky a měnil a repasoval brzdový válce o 106... samozřejmě musíš zamezit pohyb pístku třeba kusem špalku

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.483 sekund
Powered by Kunena fórum