Odvzdušnění brzd
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
áá taky mechoš díky tak se teda nic nezměnilo,budu se toho pravidla držet dálKdo ví .....před rokem nás to eště učili...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
taky si myslím,nacpi tam kostku a po prd.....li a bude to brzdit nádherně ,nový stojí kotel kaček...až ho už maš kaput tak novy ani nezhanaj a tento starý šmar za plot,bo ja ho už tiež nemam a brzdiť sa dá krasne aj bez neho...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
taky si myslím,nacpi tam kostku a po prd.....li a bude to brzdit nádherně ,nový stojí kotel kaček...až ho už maš kaput tak novy ani nezhanaj a tento starý šmar za plot,bo ja ho už tiež nemam a brzdiť sa dá krasne aj bez neho...
No nevim co si mam predstavit pod slovem "kotel kacek", ale ja dal za nej 16stovek (Bendix) viz muj prispevek
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...der=asc&start=60
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16kil by šlo, v kelly chtěji 3500,- (ATE)taky si myslím,nacpi tam kostku a po prd.....li a bude to brzdit nádherně ,nový stojí kotel kaček...až ho už maš kaput tak novy ani nezhanaj a tento starý šmar za plot,bo ja ho už tiež nemam a brzdiť sa dá krasne aj bez neho...
No nevim co si mam predstavit pod slovem "kotel kacek", ale ja dal za nej 16stovek (Bendix) viz muj prispevek
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...der=asc&start=60
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Moj nazor je, ze poradie odvzdusnovania kolies nie je dolezite. Kazde koleso ma svoju vlastnu brzdovu trubku a v nej moze byt vzduch. Ten treba vyhnat von a hotovo.avšak ano, na hl.brzd válci sou zapojené trubičky křížem,ale pokud stále platí staré pravidlo( kolo nejdál se odvzdušnuje nejdříve)tak bych se toho držel....
Ak chcem, aby odvzdusnovaky na brzdicoch boli na najvyssom mieste, musi auto stat na kolesach a na vodorovnej podlahe.
Posledne roky predne kolesa odvzdusnujem iba samospadom. To znamena, ze uvolnim odvzdusnovak a ked uz zacne vytekat kvapalina, odvzdusnovak utiahnem a finito. Ak by v prednych trubkach aj nejaky vzduch zostal, odvzdusni sa to samo do hlavneho brzdoveho valca a nadobky brzdovej kvapaliny. Takze predok no problem, aj ked je tam ABS.
Zadne kolesa je problem vacsi a to z dovodu dlhsich trubiek a zatazovemu regulatoru. Tam uz jeden musi slapnut na brzdovy pedal a druhy uvolni odvzdusnovak. Alebo pripravok na nadobku brzdovej kvapaliny a pod tlakom staru kvapalinu aj so vzduchom vytlacit
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no hlavně dobře odvzdušnit pokud máš třmeny=sundta kola a třmeny antočit tak aby odvzdušňovák byl nejvyšší bod...
Jak chceš natočit třmeny?? Odvzdušnovák je vždy nejvyšší bod jak u třmenů tak u prasátek. Takže to dobře odvzdušní i na kolech.
normálně..sundáš třmen z nápravy, a vhodně natočenej ho pověsíš do podběhu tak, aby byl nejvyšší bod třmenu odvzušnovák... když auto stojí na zemi, tak je skoro ve vodorovný poloze v půlce třmenu a to neodvzušníš ani za boha -já s tím laboroval přes dva roky a měnil a repasoval brzdový válce o 106... samozřejmě musíš zamezit pohyb pístku třeba kusem špalku
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.