Ztrací se servo olej z nádobky

Více
16 roků 7 měsíců zpět #1 od TommyAngelo
Mno byl u mně znamy z tempru že vždycky dolíva olej do servo nadobky že se mu občas vytratí olej a že jak otevře nadobku tak v tom bubla a vaříto čím by to mohlo byt pánové mno a poznamka byl stím v servise a tam mu řekly no žo to bude asi pokažene že stím něco bude tak to jím řekl že to už ho taky napadlo jinak by tady nejel tak střelil z kapotou a odjel no to jsou dneska servismani koukám :roll: :roll: :oops: :roll: to same jak muj tatík včera přijel pro novou svíčku do ČZ-175 tak se ptaly jaky tam je typ jaky závit atd... tak nějakou vyhrabaly a řekly no to by mohla být ona no neříkam už radši nic :oops: :? :( je to smutne no :cry:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #2 od hovi
no s tim servem bych hledal kde to uniká , ale to že to vaří , to bych řek , že to dělá jedině ta pumpa co pohání servo , podle mě se bude asi přidírat a tim bude vatvářet teplo , kterým se pak ten olej ohřeje , ničim jinym se ohřívat nemůže , muže tam někde i přisávat vzduch a tim by to bublalo , ale na tom místě by to pak mělo i tect :roll:

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #3 od Freedom
hele mě se ztrácela taky a kapalo to těsně nad alternátorem tam je takovej šroub ze spoda a tudy mi to kapalo tak sem ho trochu dotáh a od tý doby mám klid....

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #4 od Jenda

hovi
PříspěvekZaslal: pá 11. duben, 2008 9:13 Předmět:
no s tim servem bych hledal kde to uniká , ale to že to vaří , to bych řek , že to dělá jedině ta pumpa co pohání servo , podle mě se bude asi přidírat a tim bude vatvářet teplo , kterým se pak ten olej ohřeje , ničim jinym se ohřívat nemůže , muže tam někde i přisávat vzduch a tim by to bublalo , ale na tom místě by to pak mělo i tect Koulející očima


Plně souhlasím,bude přidřená a asi né málo když už se vaří i olej,at zkusí jestli je ten olej horkej,pokud né,tak je to jen někde unikající vzduch někde blízko serva a to ho vyžene až do nádobky.I když si myslím,že pokud by olej dosáhl bodu varu,tak by měl pěnit. :idea:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #5 od temprař
Mohou to dělat i manžety servořízení - opotřebované těsnící gufera převodky řízení. Co já se s tím natrápil :(

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #6 od TommyAngelo
no pánove díky za rady znamy bude moc raddd :wink: chce adresu tak se tu přihlásí ku nam :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7 od Houba

Mno byl u mně znamy z tempru že vždycky dolíva olej do servo nadobky že se mu občas vytratí olej a že jak otevře nadobku tak v tom bubla a vaříto čím by to mohlo byt pánové mno a poznamka byl stím v servise a tam mu řekly no žo to bude asi pokažene že stím něco bude tak to jím řekl že to už ho taky napadlo jinak by tady nejel tak střelil z kapotou a odjel no to jsou dneska servismani koukám :roll: :roll: :oops: :roll: to same jak muj tatík včera přijel pro novou svíčku do ČZ-175 tak se ptaly jaky tam je typ jaky závit atd... tak nějakou vyhrabaly a řekly no to by mohla být ona no neříkam už radši nic :oops: :? :( je to smutne no :cry:

To se nevaří olej, akorát ta hadice od řízení tlačí olej zpátky do nadoby...

-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ :P - výměna za G III.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #8 od BlackJack
Taky bych řekl, že ten olej akorát vyvěrá z hadice. Bod varu oleje je poměrně vysoký, takový zdroj tepla by rychle odstavil čerpadlo. Jedině se mrknout odkud to teče a pak s tím něco udělat. A ještě napadá - není to servo již někdy v minulosti měněné nebo tak? Můžou být jiné hadice, které nestíhají přivádět dostatečný olej do čerpadla a to pak přidírá.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #9 od Houba

Taky bych řekl, že ten olej akorát vyvěrá z hadice. Bod varu oleje je poměrně vysoký, takový zdroj tepla by rychle odstavil čerpadlo. Jedině se mrknout odkud to teče a pak s tím něco udělat. A ještě napadá - není to servo již někdy v minulosti měněné nebo tak? Můžou být jiné hadice, které nestíhají přivádět dostatečný olej do čerpadla a to pak přidírá.

U mě hadice maji určo stejnej průměr, když to ráno natočim tak to servo je užásný :x

-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ :P - výměna za G III.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.368 sekund
Powered by Kunena fórum