tvrdý brzd. pedál při zatažené ruční brzdě

Více
16 roků 6 měsíců zpět #1 od michalkulistak
zjistil jsem že když zatáhnu ruční brzdu tak mi ztuhne pedál a spadne až nastartuju a zase povolím ručku. dále pozoruju,že zadní brzdy mi moc nebrzdí :cry:. kde se mohla stát nějaká zrada? obložení je ještě dobré, když jsem se díval na mechanismus zadních brzd, tak jsem z toho magor :oops:moc se mi v tom nechce hrabat

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #2 od Charles
No mě se to taky stává, že mi padne pedál níž, když zatáhnu ruční brzdu, a brzdy mám po kompletní GO... už jsem se s tim setkal snad na všech tipech ve kterých jsem seděl a dokonce i v peugeotu 106 a ve fábii....asi to je normální věc, ale vysvětlit to nedovedu

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #3 od majster
pravdepodobne ti nefunguje automaticke nastavovanie vole na zadnych brzdach, a ked zatiahnes rucku, tak sa to chova ako s vymedzenou volou.
na tom automate je plocha pruzinka, ktora sa stara o nastavovanie, a mne sa stalo, ze v servise mlady mechanik nastavoval volu, a odohnul tu pruzinku, a teraz sa stale povoluje automat, budem ho musiet vymontovat a upravit do povodnej polohy, aby fungoval automat.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #4 od Jenda
Pokud při vypnutém motoru šlápneš na brzdu a při tom zatáhneš ruční brzdu,ucítíš jak ti brzdovej pedál propadne trochu dolů.(to je normální)

Pokud šlápneš na brzdu a nastartuješ,tak propadne okousek dolů,to je taky normální,jelikož v posilovači není podtlak a až nastartuješ,tak se podtlak vytvoří.
Pokud ti hůře fungujou zadní brzdy,tak ti špatně funguje samostav.Dá se nastavit i ručně.
Jinač sem tvoji otázku moc nepochopil,trochu to rozveď.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #5 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma brzda
prostě bez zatažené ručky pedál jde sešlápnout, ale v momentě kdy zatáhnu ručku pedál malinko klesne a je tvrdý jak beton. jinak když ho našlapu(jako třeba při odvzdušnování)tak při startu klesne normálně(zabere posilovač). ještě zítra zkusím jestli je tvrdý při startu a zároven zatažené ručce

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #6 od skypan
no hl.si pořádně prohlídni,po sundání bubnu jak sou zaháknutý pružinky,jinak nic moc složitého,je to vl.jednosměrná kladka která se (přivětší vůli pohybu paken)sama(pohyben při brždění) přez šroubovici(závit)pootočí a tím se znění (znenší)vůle pohybu paken při dosednudí na obvod bubnu.
tuším už sem se otom více rozepisoval někde ve starší šnůře :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.342 sekund
Powered by Kunena fórum