tvrdý brzd. pedál při zatažené ruční brzdě
- michalkulistak
- Autor tématu
- Offline
16 roků 6 měsíců zpět #1
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
tvrdý brzd. pedál při zatažené ruční brzdě vytvořil uživatel michalkulistak
zjistil jsem že když zatáhnu ruční brzdu tak mi ztuhne pedál a spadne až nastartuju a zase povolím ručku. dále pozoruju,že zadní brzdy mi moc nebrzdí . kde se mohla stát nějaká zrada? obložení je ještě dobré, když jsem se díval na mechanismus zadních brzd, tak jsem z toho magor :oops:moc se mi v tom nechce hrabat
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #2
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: tvrdý brzd. pedál při zatažené ruční brzdě
No mě se to taky stává, že mi padne pedál níž, když zatáhnu ruční brzdu, a brzdy mám po kompletní GO... už jsem se s tim setkal snad na všech tipech ve kterých jsem seděl a dokonce i v peugeotu 106 a ve fábii....asi to je normální věc, ale vysvětlit to nedovedu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #3
od majster
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Odpověděl majster pro téma Re: tvrdý brzd. pedál při zatažené ruční brzdě
pravdepodobne ti nefunguje automaticke nastavovanie vole na zadnych brzdach, a ked zatiahnes rucku, tak sa to chova ako s vymedzenou volou.
na tom automate je plocha pruzinka, ktora sa stara o nastavovanie, a mne sa stalo, ze v servise mlady mechanik nastavoval volu, a odohnul tu pruzinku, a teraz sa stale povoluje automat, budem ho musiet vymontovat a upravit do povodnej polohy, aby fungoval automat.
na tom automate je plocha pruzinka, ktora sa stara o nastavovanie, a mne sa stalo, ze v servise mlady mechanik nastavoval volu, a odohnul tu pruzinku, a teraz sa stale povoluje automat, budem ho musiet vymontovat a upravit do povodnej polohy, aby fungoval automat.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #4
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: tvrdý brzd. pedál při zatažené ruční brzdě
Pokud při vypnutém motoru šlápneš na brzdu a při tom zatáhneš ruční brzdu,ucítíš jak ti brzdovej pedál propadne trochu dolů.(to je normální)
Pokud šlápneš na brzdu a nastartuješ,tak propadne okousek dolů,to je taky normální,jelikož v posilovači není podtlak a až nastartuješ,tak se podtlak vytvoří.
Pokud ti hůře fungujou zadní brzdy,tak ti špatně funguje samostav.Dá se nastavit i ručně.
Jinač sem tvoji otázku moc nepochopil,trochu to rozveď.
Pokud šlápneš na brzdu a nastartuješ,tak propadne okousek dolů,to je taky normální,jelikož v posilovači není podtlak a až nastartuješ,tak se podtlak vytvoří.
Pokud ti hůře fungujou zadní brzdy,tak ti špatně funguje samostav.Dá se nastavit i ručně.
Jinač sem tvoji otázku moc nepochopil,trochu to rozveď.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michalkulistak
- Autor tématu
- Offline
16 roků 6 měsíců zpět #5
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma brzda
prostě bez zatažené ručky pedál jde sešlápnout, ale v momentě kdy zatáhnu ručku pedál malinko klesne a je tvrdý jak beton. jinak když ho našlapu(jako třeba při odvzdušnování)tak při startu klesne normálně(zabere posilovač). ještě zítra zkusím jestli je tvrdý při startu a zároven zatažené ručce
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #6
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma tvrdýbrzd.pedál při zataženéruční brzdě
no hl.si pořádně prohlídni,po sundání bubnu jak sou zaháknutý pružinky,jinak nic moc složitého,je to vl.jednosměrná kladka která se (přivětší vůli pohybu paken)sama(pohyben při brždění) přez šroubovici(závit)pootočí a tím se znění (znenší)vůle pohybu paken při dosednudí na obvod bubnu.
tuším už sem se otom více rozepisoval někde ve starší šnůře
tuším už sem se otom více rozepisoval někde ve starší šnůře
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.342 sekund