Složení zadní brzdy - kotoučové
- michal_tipar
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michal_tipar
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 1349
...ale zatím chybí dopadení pachatele - vrahem je sice zahradník, ale kde ho vzít...
Rozebrání je totiž hrozně jednoduchý, jen kleštěma na segerovky chytneš dole segerku a zmáčkneš, vyskočí to samo. Pak kleštěma vytáhneš osu se závitem - dole na ní je O-kroužek tak to jde trochu tíž. Pak je tam oska co to zvedá, vyndáš špičatýma kleštěma a pak už jen vytrhnout to heblo páky od lanovodu do tělesa, to jde hrubou silou, všechno vyčistit vybrousit osu páky a vyměnit gufero (v mém případě tam byl už jen zbytek po tom starým). Dovnitř naložit přiměřené množství vazeliny, ještě sem vyměnil O-kroužek - měl sem ho z opravné sady těsnění. Pak to všechno dát z5 v opačném postupu. Došel sem až po uchycení segerovky, nedokážu to zmáčknout a zároveň tam mít dost místa na manipulaci kleštěma...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michal_tipar
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 1349
našel sem tenhle odkaz http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=25459&highlight=#25459
ale nějak nechápu z čeho udělat to Včko co to udrží... TO mych musel mít tvrdší materiál než je segerka... to fakt nemám
Pravda, je že se to tu řešilo mockrát ale ani jedno řešení se mi nepodařilo uskutečnit...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michal_tipar
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 1349
Takhle to vypadá uvnitř složený (tady už je to rozdělaný jen sesazený dovnitř kvůli focení)
Tahle je to uvnitř složený Domeček, pružina a segerovka
Rozložený to vypadá tahle
Stlačit je to třeba o nějakých 5-8mm a ta pružina má docela velký odpor, rukou to skoro nejde stlačit navíc se to musí velmi dobře vycentrovat, jinak se na domečku ohnou "packy"
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michal_tipar
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ta tyčka je tlačný, neboli rozpěrný šroub. Je tam závit, hrozně strmý, a dost speciální. Seger kleště musí být dlouhé a štíhlé. Ta tyčka je navíc dole zajištěná pojistnou deskou, ta má malý čep, zamezuje to tomu aby se otáčel.na té tyčce vprostřed je závit? jestli jo tak to potom musí jít stáhnout a složit bez problémů
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.