silentbolky zadní nápravy (nápravnice)

Více
16 roků 5 měsíců zpět #1 od TooM-As
1) jak je vyndat ?
2) jak je tam dát zpět ?
3) kde koupit nové ?
4) co přinese použití tvrdých silentlobků

PS: maxi přidej svoje dotazy.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #2 od jirkaR
by mě taky zajímalo už jí nemám nejmladší

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #3 od Charles
přes léto se na zadek taky chystám, se zadní nápravou asi ještě nikdo nehejbal na mym autě :(

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #4 od Max-el
no, tak co jsem teď koukal po chytrém návodu, tak se mi zdá, že silentbloky jsou jen namáčknuté.

Toom byl rychlejší nemám další otázky, za radu budu vděčný

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #5 od mt-tuning
silenbloky sa vylisuvavaju.. pouzivam na to lis a vhodny orech /dlhy/ do goly... staci aj trubka dostacujuceho priemeru silenbloku..
naspet sa taktiez nalisuvavaju, doporucujem pouzit vela vazeliny alebo nejakeho oleje aby silenblok lepsie vbehol do puzdra

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #6 od mt-tuning
pouzitie tvrdsich silenblokov /napr powerflex/ prinesie ovela lepsie jazdne vlastnosti /su ovela tvrdsie ako normalne co sa odzrkadluje v ich lepsej odolnosti voci kruteniu alebo roznemu pohybu v puzdrach..

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #7 od Max-el
tak jsem pohledal a Powerflex zadní nevyrábí, jestli dobře vidím:
www.powerflex.co.uk/products.asp?cat=000....y=12&submit1=GO

jinak jsem se je snažil vylisovat tím co jsem našel doma a ani sem s tím nehnul. To máš pneumatickej lis, nebo nějakej pákovej mechanickej?

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #8 od petr1978
Jsem je normálně vyklepal kulatinou. Jen musíš bochat na kraje silntbloků, je tam kovová konstrukce. Nabochat je tam zpět je horší. Musel jsem upravit díru v nápravnici, protože silentbloky co jsemkoupil byly o půl milimetru větší než díra a nmohljsem je tam dostat ani zanic. Zkoušel jsem nahřát nápravnici plamenem a silentbloky ochladit, ale stejně jsem je tam nedostal. Musel jsem díru upravit na přesah 0.2 mm a pak tam šli po schlazení naklepat. Samozřejmě že jsm zas klepa po kostže silentbloku, ne po gumě.
Né každý má domy lis.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #9 od Max-el
no, dnes se mi povedlo jeden vybušit, sice mi MT-tuning poradil jak přesně na to, ale neměl jsem potřebou trubku. Kde si sehnal ty silentbloky? To byly přímo na TIpo, nebo z něčeho jíného?

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #10 od petr1978
Byly prímo na Tipo a sehnal jsem je v ADH Ostrava. Jedny stály 450 za kus a další dva 470 kč. Je to pěkná pálka, ale měl jsem je totálně rozsypané. Na zadní nápravnici jsou dva druhy. Jestli je tam budeš bušit, tak hlavně nebouchej po těch podložkách, jinak ti upadnou. Bouchej zase po té kovové kostže co se přímo nalisuje do nápravnice. Taky jsem použil vazelínu aby tam šli lépe.Taky ty silentbloky byly cca 0.5 mm větší a musel jsem trochu vybrousit díru v nápravnici na přesah cca 0.2mm. Ostatně to už jsem psal výše. Podle toho jak jsem musel vybrušovat díru to nejspíš nejsou originály, ale dá se to :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #11 od TooM-As
guy-croft.com/viewtopic.php?f=6&t=20...;sd=a&hilit=tipo

tady vidíte jaké se používaj silentbloky z závodních tipech .... žádné.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #12 od michal_tipar
A už si viděl závoďák co má naježděno 200tkm??? :lol:
Jinak to vypadá docela zajímavě.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #13 od petr1978
No každopádně je to fakt poznat, hlavně když přejedu díru. Žádné tlučení nápravy :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.451 sekund
Powered by Kunena fórum