repase poloosi ve fotkach

Více
9 roků 9 měsíců zpět #1 od mt-tuning
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
predem sa omluvam ale nemam cas to dat ako clanok.. tak poprosim niekoho, aby to prerobil a poslal ako clanok.... tu je to....

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #2 od mt-tuning
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
kedze staviam nieco ako showcar s vykonnejsim motorom, rozhodol som sa zrepasovat kompletne cely spodok auta....
tentokrat sa budem zaoberat vymenov homokinetickych klbov poloosi...

v prvom rade dame dolu koleso a uvolnime stredovu maticu na poloosi... /niekedy treba vyrovnat obrubu srobu, byvaju zarazene v zarazke na poloosi... odsrobujeme spodny cap z naboju a vytiahneme poloos.. na druhej strane je 6 imbusovych srobov, tieto dame dolu a cela poloos moze ist von.....

vnutorny klb /blizsie k motoru ma na konci tyce segerkovu zavlacku...
tu demontujeme a klb vytiahneme von... pak odstranime staru prachovku a nasunieme na os novu... pak nasunieme novy klb, natlacime don vazelinu a prachovku natiahneme na klb.. zaistime eskapaskou... vonkajsi klb treba vytlct von, je zaisteny zvnutra klbu niecim ako segerka.. proste ho dame do zveraku a vyklepneme von.. pozor, medzi klbom a poloosov je vymedzovaci nakruzok... postup opakujeme.. natiahneme v prvom rade prachovku, do klbu natlacime vazelinu, dame novu poistovaciu segerku a klb naklepneme na poloos...

stara poloos



segerka na vnutornom klbe



demontovany klb.. staci ho len vysunut.. /niekedy mozno prehovorit kladivom



po vyklepnuti vonkajsieho klbu, vidime zaistovaciu segerku a vymedzovaci kruzok


novy zaistovaci kruzok na vonkajsi klb



pri nasuvani noveho klbu davajte dobry pozor pri zapadani zaistovacieho kruzku...

hotova poloos




nove manzety pred kompletaciou poloosi





samotna praca nieje nijako tazka a ani zdlhava.. hlavne treba davat pozor pri skladani na zaistovaci kruzok.. inak vacsie problemy som nemal.....


priste clanok a vymene lozisiek v nabojoch, vymena silenblokov v napravach

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #3 od BlackJack
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Šikula .. tohle mě v blízké době čeká, takže jsem zase o něco chytřejší :wink:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #4 od mt-tuning
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
kdybys cokolvek potreboval poradit, pytaj sa.. obe som mal hotove do hodiny /boli zdemontovane z auta uz davno/

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #5 od gabisto
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Velmi velmi velmi krasny navod... Kratke, vystizne, s fotkami... Take veci uznavam :wink: :god: :god: :god:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #6 od Dresik
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Mel sem rozdelane i to lozisko u prevodovky. Cele jsem to cistil, da se to..
Koukam, ze mas rukavice, ja na vse hmatam rukama a pak mam tyden cerne prsty :D

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #7 od mt-tuning
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
rukavice som mal kvuli tomu, ze som kupil nove auto a nechcel som ho cestou domou cele zas..t Inak tiez radsej pracujem bez nich :lol:

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #8 od michal_tipar
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
hele mám dotaz ano...
proč zajišťuješ manžetu plastovou stahovací páskou nebyla by lepší kovová? Já bych měl strach že praskne a s tím jsou spojené zřejmé problémy...

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #9 od Dresik
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Taky sem to drive delaval plastovou a nikdy teda nespadla, ale je pravda, ze kovova je lepsi

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #10 od mt-tuning
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
velka plastova paska je len provizorna... nemam rad tieto klasicke ocelove pasky.. pouzivam ine...

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #11 od Tomas-Oaza
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ja cekal repasi dle nazvu tematu, to si moh nazvat vymena kloubu. jinak pokud se meni jen vnejsi tak nemusi osa z auta. a druha vec ty srouby na vnitrnim kloubu se daji pro lepsi pristup demontovat az venku. osa de z prevodovky vytahnout cela,akorat potom vytyka olej,ale kdyz bych daval novy klouby tak dam i novy olej

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #12 od mt-tuning
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

ja cekal repasi dle nazvu tematu, to si moh nazvat vymena kloubu. jinak pokud se meni jen vnejsi tak nemusi osa z auta. a druha vec ty srouby na vnitrnim kloubu se daji pro lepsi pristup demontovat az venku. osa de z prevodovky vytahnout cela,akorat potom vytyka olej,ale kdyz bych daval novy klouby tak dam i novy olej

promin ale nepoznam vela ludi, co si dokazu zrepasovat homokineticky kloub doma... a vyndat poloos neni az tak jednoduche ako si myslis.. ta dlhsia /po rozobrani su obe stejne/ je v drzaku na bloku, kde je lozisko.. chcel by som to vidiet ako si to vytiahol.. nic v zlom, len aby boli ostatni v obraze tiez.. mne to zmysel nedava..

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #13 od Kůrkyn
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Taky to radši šroubuju na imbusech, vytáhnout jde celá, ale může se zbytečně poškodit gufero.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #14 od BlackJack
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Tak chlapci, koupil jsem nový vnější homokloub, manžety a všechno potřebné. Takže zase všechno odstrojit, mlátit, nadávat, bouchat, trhat, řezat, nahřívat ... A pak hurá a podvozek včetně brzd bude už docela kompletně vyměněný :wink:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #15 od bjukemen
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
...ja mam homokin. klby v poho ale aj tak mam velku volu v poloosi,ked mam zaradenu rychlosť tak sa mi da otočiť kolesom o štvrť otačky na prazdno...v čom bude problém...???

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Vygenerováno za 0.469 sekund
Powered by Kunena fórum