Po?kozená přední náprava od českých silnic

Více
18 roků 2 měsíců zpět #1 od mmarek
Po opravě vymezovacího krou?ku v převodce řízení a
výměně lo?iska LP kola jsem jel na geometrii. Tam se zjistilo, ?e mám vůli ve
spodním čepu, tak?e jsem musel vyměnit rameno. Po jeho výměně jsem zjistil, ?e
při otáčení volantem z jednoho rejdu do druhého se v?dycky ozve silná tupá rána
a jakoby něco zapru?ilo. Auto taky dost solidně táhlo nejdřív na levou a pak
zase na pravou stranu. Zjistil jsem, ?e mám zničené obě horní lů?ka předních
tlumičů. Na ně momentálně nemám, proto?e musím koupit dálniční známku (platím
900 :!: Kč za to, ?e mů?u jezdit po silnici, která mi zničí auto...) Celkově mě
opravy přijdou asi na 3500 Kč, a to nepočítám práci (měním si to doma) ani
geometrii (ta stojí dal?ích 700,-) Na jaře jsem dělal STK-v?e bylo v pořádku
(najel jsem 10 tis. km). Navíc jsem se teď někde dočetl, ?e se mo?ná zavede
nějaká "ekologická" daň a ten, kdo má star?í auto, by? v sebelep?ím stavu, bude
platit asi 5000,- ročně za to, ?e mů?e jezdit.... nemám co dodat.

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #2 od Honza
s tím lů?kem se
mi stalo něco podobnýho tak 14dní z5... vyměněno a pohoda..na jaře pud ei
druhý..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #3 od mmarek

s tím lů?kem se mi stalo něco podobnýho tak 14dní
z5... vyměněno a pohoda..na jaře pud ei druhý..

Prosímtě,
nevím přesně jak je to tam udělané ale bez stahováku na pru?iny to asi
nevyměním, ?e? kolik tak odhadem stojí to lů?ko nebo co se tam vlastně přesně
mění?

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #4 od Honza
ja sem to měl v
servisu..za výměnu novýho lů?ka i s prací cca 2000,- , problém je v tom ?e
vět?inou, ?e kdy? řekne? lů?ko , tak ti nabídnou kompletní lů?ko s lo?iskama
který je za nějakých 2500,-, holý lů?ko stojí cca 1700 , mam pocit ?e pru?inu
nebude? muset stahovat, je?tě tam je asi extra miska...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #5 od rat21

Po opravě vymezovacího
krou?ku v převodce řízení a výměně lo?iska LP kola jsem jel na geometrii. Tam se
zjistilo, ?e mám vůli ve spodním čepu, tak?e jsem musel vyměnit rameno. Po jeho
výměně jsem zjistil, ?e při otáčení volantem z jednoho rejdu do druhého se
v?dycky ozve silná tupá rána a jakoby něco zapru?ilo. Auto taky dost solidně
táhlo nejdřív na levou a pak zase na pravou stranu. Zjistil jsem, ?e mám zničené
obě horní lů?ka předních tlumičů. Na ně momentálně nemám, proto?e musím koupit
dálniční známku (platím 900 :!: Kč za to, ?e mů?u jezdit po silnici, která mi
zničí auto...) Celkově mě opravy přijdou asi na 3500 Kč, a to nepočítám práci
(měním si to doma) ani geometrii (ta stojí dal?ích 700,-) Na jaře jsem dělal
STK-v?e bylo v pořádku (najel jsem 10 tis. km). Navíc jsem se teď někde dočetl,
?e se mo?ná zavede nějaká "ekologická" daň a ten, kdo má star?í auto, by? v
sebelep?ím stavu, bude platit asi 5000,- ročně za to, ?e mů?e jezdit.... nemám
co dodat.


U mňa to funguje asi takto:
Kúpim nové
ramená, jedna cesta do BA a spä? a sú v prdeli. Kúpim druhé, tie staré
vyreklamujem a takto dookola. Akurát kto to má furt meni?. :evil:

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #6 od mmarek
To RAT21: Co má?
za typ ramen? (značka?) doufám ?e ty moje něco vydr?í, i kdy?..... tankodrom je
tankodrom. Celkově mi přijde ?e cizí auta mají na českou silnici moc citlivé
přední nápravy.

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #7 od rat21
Teraz tam mám
MOOG. Jedno 2600,- (ja som platil 2000,- :D ).
Jedna jazda na Slovač a sú v
prdeli. :( A to majú 3/4 roka.
Myslel som, ?e drahé vydr?ia dlh?ie.
1.9
je predsa len ?a??ia ako 1.4 alebo 1.6. A v obchode ramená nie sú rozdelené
podža obsahu motora.
Toto mohli taliani spravi? tak, aby sa kĺb dal meni?
samostatne. No jo.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #8 od mmarek
Tak?e Ti odchází
spí? kloub a ne ty silentbloky? já mám značku VEMA kus za 1550,- ale doufám ?e
to bude v pohodě.s tím TD má? pravdu má? tam nejméně o 100 kg vět?í váhu na
přední nápravu. Specielní ramena pro tě??í motory se, pokud vím, nedělají na
?ádné auto. Bylo by to moc nákladné a tak je to pro benzín trochu předimenzované
:) U převodovky to bývá myslím stejné, jen se změní převodopvé poměry, jiná?
lo?iska a hřídele zůstávají.

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #9 od Honza
no na silněj?í
auta sou ty ramena del?í (co sem zkoumal na HGTčku a coupe) sice vypadaj
stejně..tak?e rameno ze slabýho auta na silným nemá co dělat - nepěkně to mů?e
ovlivnit jízdní vlastnosti

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #10 od mmarek

no na silněj?í auta sou ty ramena del?í (co sem
zkoumal na HGTčku a coupe) sice vypadaj stejně..tak?e rameno ze slabýho auta na
silným nemá co dělat - nepěkně to mů?e ovlivnit jízdní
vlastnosti

To je ale kvůli rozchodu kol, ne? myslel jsem
vět?í čepy a silentbloky. na Tipu kromě 2,0 16V by měly být v?echny stejné...

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #11 od bastr
na svem tipku
mam ramena klouby z dvoulitra mam 1.6? podvozek od kw a v pohode

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #12 od mmarek

na svem tipku mam ramena klouby z dvoulitra mam 1.6?
podvozek od kw a v pohode

to bude? mít asi 1,6 DOHC motor,
ne? co je kw?

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #13 od michal_tipar
vzhledem k tomu,
?e na 1,4 a 1,6 dávají men?í lo?iska ne? třeba u? na 1,7D tak spí? věřím tomu,
?e i ramena jsou na silněj?ích autech jiná - masivněj?í. V?echno je o ceně,
nekalkulujte s tím, ?e výrobce dá na auto něco lep?ípo, proto?e se mu nevyplatí
dělat dva nebo více typů, při těch sériích co se dělají se pozná ka?dý halíř
(respektive 10000 lir :-)
Občas ale dávají co mají zrovna na skladě - co? je
u italů standard, ale nejen u nich...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #14 od lukee
Mě to taky dělá
něco podobného na Alfě. Podovzek stejný jako Tipo/Tempra/Lancia Dedra. Kdy? mám
vytočený plný rejd a otáčím kola do druhého ozve se někde od předku takové a?
kovoé lupnutí. Dělá i to na opačné straně pokud točím na opačnou stranu.Jinak na
jízdní vlastnosti si stě?ovat nemů?u. Pochopil jsem to tak, ?e samostatné čepy
nebo silentbloky nelze na ramenech měnit zvlá?t a musí se kvůli tomu kupovat
nové rameno??? 8O

[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #15 od rat21
Kĺb nevymení?,
silenbloky áno, ale väč?inou pre?ijú kĺb. Aspoň u mňa.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.521 sekund
Powered by Kunena fórum