Netěsnost dveří

Více
14 roků 5 měsíců zpět #1 od Libor
Netěsnost dveří vytvořil uživatel Libor
Mám podezření že někde u spolujezdcových dveří mi hvízdá meluzína... jak nejjednodušeji zjistit kde je netěsnost ? Určitě jste to už někdo řešil.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
14 roků 5 měsíců zpět #2 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Netěsnost dveří
Někdy stačí pořádně zavřít okénko. Dělá to divy.

Teď vážně. Někdo ať řídí a ty si sedni vedle a nasliň si prsty a přilož je ke dveřím a k okénku. Jak máš totiž mokrou ruku ( prsty ) poznáš i ten nejmenší průvan.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #3 od Funman
Odpověděl Funman pro téma Re: Netěsnost dveří
Netěsnost zjistíš jednoduše. Ustřihni si pruh papíru (šířka asi 10cm) a přivři ho mezi dveře a těsnění. No a pak ho zkus vytáhnout. Zkoušej to po celém obvodu dveří a tam, kde půjde vytáhnout, tam to netěsní a podle všeho i fouká.

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #4 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Netěsnost dveří
mám řešení...stačí si pohrát se západkami na kastli a je po problému...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #5 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Netěsnost dveří

mám řešení...stačí si pohrát se západkami na kastli a je po problému...

ale co kdyš mu dveře sedí :?: myslím ,jak překrívajícími plechy tak mezerami :?: :?: to si to v tom případě rozladí :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #6 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Netěsnost dveří

Někdy stačí pořádně zavřít okénko. Dělá to divy.

Teď vážně. Někdo ať řídí a ty si sedni vedle a nasliň si prsty a přilož je ke dveřím a k okénku. Jak máš totiž mokrou ruku ( prsty ) poznáš i ten nejmenší průvan.


kdysi dávno nás někde na základce v učení o proudění vzduchu demonstrovali na hořící svíčce..
tak při troše štěstíí... :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
14 roků 5 měsíců zpět #7 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Netěsnost dveří
Juro, hubu a sliny máš po ruce. :sun: :joint:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #8 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Netěsnost dveří

mám řešení...stačí si pohrát se západkami na kastli a je po problému...

ale co kdyš mu dveře sedí :?: myslím ,jak překrívajícími plechy tak mezerami :?: :?: to si to v tom případě rozladí :wink:


nerozladí nic,nebude hýbat panty, pouze pokud šoupne západku na sloupku, tak dveře budou více doléhat na gumu, ta guma je spláclá a dveře na ni nesednou tak, jako dkyž byla nová nadýchaná...všiml sis u mě, že by mi tam něco nesedělo?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #9 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Netěsnost dveří
musí se to rozladit, je to logické.. to dá rozum.. jinak by jsi musel posunout jak ten bazmek na středním sloupku tak proti tomu i zámek ve dveřích, a ten asi neposuneš bez změn těch tří šroubů které drží ten zámek k dveřím..
tak že buď posunout oboje nebo novou gumu do dveří,
teoreticky by se dalo snad na lem dveří v místě doléhání ke gumě, něco nalepit, nějakou pásku na vymezení mezery, aby nefoukalo..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #10 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Netěsnost dveří
Juro, neuč starýho orla lítat....proč by teda jinak byly šlycový díry na sloupku, kdyby se s tim nemohlo hýbat? Já sjem to udělal a mám pokoj, nikde neteče, nezafukuje a meluzína nekvílí...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #11 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Netěsnost dveří
tak uvažuj jako malinký vrabeček..
máš vchodové dveře do bytu, ve futrech je silikonové těsnění které už profukuje..
upozorňuji že dveře lícují s futrama..
když posuneš tu díru ve dveřích, tak dveře více přitlačíš na těsnění a tím pádem neprofukuje meluzína..
ALE UŽ LOGICKY NEMŮŽOU LÍCOVAT S FUTRAMA ! ! !
tak teda nevím nevím ty ptáku jeden :roll: :roll: :roll:

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #12 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Netěsnost dveří
ale dveře u osobáku nejsou lítačky v hospodě....prostě říkej si co chceš, já jsem to udělal, dveře sedí na kastli jak mají a nemám problémy s tím, co tu píšou ostatní....ale pokud s tím někdo nechce hýbat, nabízím mu těsnění do dveří za 1100Kč za kus...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #13 od Libor
Odpověděl Libor pro téma Re: Netěsnost dveří
Ne fakt díky.. 1100kč za něj nehodlám dát :D :D Z toho co jste mi tady napsali už snad nějakým postupem tu netěsnost najdu a následně odstraním .... a snad se tu nebudete prát kvůli takovým kravinám :wink:

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #14 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Netěsnost dveří
ahá,tady je problém s orly a vrapčáky(že bych svým postřehem vyprovokoval rozdílnost názorů :?: )....no,jako jenom vyučen v oboru(nějaké to auto sem taky udělal i plechařinu),takže v podstatě souhlasím s Jurou,páč,to sem myslel že při posunutí zámku se vl.dveře začnou zavírat jakoby víc do vnitř....
někdy pomůže,kdyš se siliconovím olejíčkem namaže těsnící guma,nejenom že jí jakoby impregnuje,ale i udělá chranou vrstvu,oživí samotnou gumu a ona i jakoby nabyde,někdy to funguje :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #15 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Netěsnost dveří
Co jsem viděl v různých Automobilkách (naposledy v Hyundai), mi přecházel zrak. Když jim nesedí díly, třeba jako dvěře, tak je normálně přihnou. Borec se opře zevnitř kolenem a rukama potáhne k sobě za rám dveří. Tak takto to dělají profící 8O Kapota a další díly se řeší podobně jen se vykroutí ve dvou lidech do požadovaného tvaru.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.480 sekund
Powered by Kunena fórum