Zámek u řidiče nejde zamknout

Více
14 roků 3 měsíců zpět #1 od čenda
Zámek byl zamrzlý, postříkal jsem to odmrazovačem a s vynaložením přiměřeného násilí odemkl a otevřel dveře. Pak začala sranda - nešlo to zavřít a zámek při zavírání dveří vůbec nezaklapával. Nalil jsem tam odmrazovač i kolem plastového čudlíku uvnitř a pendrek. Zámek teď o den později sice zavřít jde, ale nejde otočit do zamčené polohy zvenčí klíčem ani zevnitř čudlíkem.
Je to pořád zamrzlé, nebo jsem tam něco utrhl a budu muset sundat tapecír a zjistit, co se stalo :?:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #2 od Předseda
Je to zamrzlé, stalo se mi to vloni, nastříkal jsem rozprašovačem Glykosol do mechanismu zámku a párkrát bouchnul dveřmi. Pak už šly zavřít i zamknout normálně.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #3 od petrinza
Jo, to je bohužel normálka... Když už se povede zmáčknout čudlík, tak se čudlík nevrátí, když se vrátí čudlík, nejdou dveře zavřít... Rozmrazím to, chvíli to funguje a zamrzne to zas.. Dá se s tím něco udělat natrvalo ?
Může se to vevnitř asi vystříkat nějakým silikonovým olejem, ale to neřeší problém toho čudlíku - tam se voda dostane vždycky, jak to trochu povolí a pak zase zamrzne.

Tempra SW 2.0 i.e. 4x4, Fiat Tempra SW 2.0 i.e. automat, Peugeot 205 cabrio, Škoda Octavia 62
www.fiattempra.estranky.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #4 od JiFi
mě se nejvíce osvědčilo, přejít na dálkové ovládání centrálu, pak tento problém odpada...

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #5 od pegas77
no dalkač to vyřeší jen napůl, odemčeš ano ale pak zmačkni přimrzlý čudl :lol:
a pak aby se taky ještě vrátil :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #6 od michal_tipar
dá se s tím dělat jen jedna věc, nechat auto otevřené přes víkend ve vymrzlé garáži, auto vyschne a přestanou lapálie s přimrzáním zámků, těsnění a pod...
Pokud nemáte garáž zkuste se porozhlédnout v okolí u koho by šlo nechat auto takhle vyschnout přes víkend (třeba servisy nebo firmy) - v pátek dovezete a v pondělí odjedete, většinou to nikomu nepřekáží.
Já to takhle dělám už léta když začnou mrazy a nemám problém. Letos mi auto stálo dlouho na dešti a zámek řidiče taky zamrzl, to byl impuls začít zase dávat auto do garáže :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #7 od JiFi

no dalkač to vyřeší jen napůl, odemčeš ano ale pak zmačkni přimrzlý čudl :lol:
a pak aby se taky ještě vrátil :D


nikdy jsem s tím problém neměl, pokud bych měl, řešení snadné, mít po ruce líh :-) nebo zapalovač nebo oboje :lol:

btw, nejsem si jist, ale mám pocit, že kdybych Ti nechal ty zadní kliky, lze jej prekuchat na prední a kdyby jsi moc chtěl ty přední, tak ti je necham... minimálně jednu

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #8 od BlackJack
Garáž je určitě k nezaplacení, auto pak méně trpí. Nicméně taky znám situace, kdy se auto čáchne na wapce a ráno nejde otevřít. Klíček tedy nepoužívám, mám dálkový centrál, ale ten cuplík prostě zamrzne a docela drží. Když už se jej podaří promáčknout, nechce se vrátit a tím pádem nejde zavřít. Samozřejmě se budu opakovat, že silikon pomůže. Jinak zapalovač, protože jsem kuřák, sebou neustále nosím a tím by to šlo taky krapet odmrazit.

Ale i přesto bych chtěl vidět JiFiho s lihem a zapalovačem. Abys nedopadl jako já s benzínem a zapalovačem. Takovej malej bumm a jakou jsem měl hezkou kůži na obličeji a rukou :lol:

Benzín nebrat :twisted:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #9 od jipaf
hoši, jestli to nezamrzá a tím i nechytá díky tomu, že podél okna vede gumová lišta, která by měla zabraňovat zatékaní vody po skle do dveří..
ta lišta u starých aut je díky stáří a klimatic.podmínek prostě zkrácená..
když je zkrácená na zadních dveřích a tou dírou vtéká voda, teče kolem zámku a odtokem dole prostě ven..
jedná-li se ovšem o přední oboje dveře, pak vtékající voda teče kolmo dolů asi přímo na zámky a mechanismy, pak když se topí v autě tak v poho, ale jakmile to promrzne přes noc, ráno je problém odemknout, když se konečně podaří odemknout, pak zase odskakují dveře, tak že nahřát motor, pustit topení na odskakující dveře a když se mírně nahřejí, jdou zavřít..
kolikkrát jsem jel ráno do práce, kosa jako v ruském filmu a já za jízdy držel dveře tak dlouho, než jsem neuslyšel to zklidňující jemné cvaknutí a držely alespoň na první zácvak..
v práci pak teplá garáž, na fajront spay s mazadly, a tou škvírou s hora u zkrácené gumy nastříkat co vleze.. pár dní v mrazu se zase dá jezdit v poho, ale není to řešení na celou zimu, čas od času se to musí dle potřeb opakovat..protože se v autě topí, na skle to taje a zase teče dolůůů...
už jsem přemýšlel, že na zimu tam dám alespoň žvejdu, nebudu používat okno, a na jaře ji klíčem vydloubnu.. je to asi lepší řešení než držet odskakující dveře..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #10 od Michael!!!
Zdravím,já ten samej problém mám taky,já tam kolikrát nemůžu ani ten klíček střičit celý do zámku jak je to zamrzlé,jednou jsem chvátal tak jsem uvařil vodu v konvici a polil jsem to a šlo to hned,sice to není nejlepší způsob ale tak jsem to udělal já,jinak jsem si koupil rozmrazovač do zámků tak požívám toto není to moooc působivé ale do -5stupnů to funguje,dále nemůžu zavřít dveře...stím bouchnu a nic:D...musím chvilku zavítat a zavítak a pak se to chytne!!!...A klucí já mám dokonce garáž doma ale za 1)jsem línej jí viklidt aby se mi tam Tempřička vešla a za2)mám garáž kde je teplo a to není pro to auto úplně nejlepší způsob,každý den dávat zasněžené a zamrzlé auto do garáže-jelikož jak to na tom autě každý den taje a tím páden je tam všude voda na autě tak to víc rezne a odchází,takhle jsme mely naše BMW každý den v té naší garáži 4 roky a jak je to ted schnilý!!!...nejlepší je přístřešek,pergola a tak kde není teplo,tod můj názor!!!

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #11 od michal_tipar
jj říká se že pergola je nejlepší pro stání auta, ale když je potřeba pak něco udělat je stejně na houbelec jako chodník před barákem... :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #12 od Michael!!!

jj říká se že pergola je nejlepší pro stání auta, ale když je potřeba pak něco udělat je stejně na houbelec jako chodník před barákem... :wink:


Což to samozdřejmně!!!...jistě když něco chceš udělat je to na prd dělat to v zimě pod pergolou!!!

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #13 od čenda
Díky za rady, po asi hodinové cestě na chalupu to povolilo. Ušetřili jste mi megaopruz s demontáží zámku při teplotě pod nulou.
Divná věc je, že se mi to nikdy dřív nestalo. Asi holt nepříznivá kombinace teplota-tlak-rosný bod :lol:
To gumové těsnění mám taky smrštěné, asi to na zimu zkusím zalepit páskou - jeden konec na okno, druhý na dveře.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #14 od Zemca

dá se s tím dělat jen jedna věc, nechat auto otevřené přes víkend ve vymrzlé garáži, auto vyschne a přestanou lapálie s přimrzáním zámků, těsnění a pod...
Pokud nemáte garáž zkuste se porozhlédnout v okolí u koho by šlo nechat auto takhle vyschnout přes víkend (třeba servisy nebo firmy) - v pátek dovezete a v pondělí odjedete, většinou to nikomu nepřekáží.
Já to takhle dělám už léta když začnou mrazy a nemám problém. Letos mi auto stálo dlouho na dešti a zámek řidiče taky zamrzl, to byl impuls začít zase dávat auto do garáže :-)


Na to jsou dobrý garáže u obchodních center, ale předpokládám, že to se mimo Prahu hledá dost blbě. Já tak řešil zamrzlou naftu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #15 od Zemca

Díky za rady, po asi hodinové cestě na chalupu to povolilo. Ušetřili jste mi megaopruz s demontáží zámku při teplotě pod nulou.
Divná věc je, že se mi to nikdy dřív nestalo. Asi holt nepříznivá kombinace teplota-tlak-rosný bod :lol:
To gumové těsnění mám taky smrštěné, asi to na zimu zkusím zalepit páskou - jeden konec na okno, druhý na dveře.



Jak přibývají roky, přibývaji i prkotiny které se se*ou. Mám s tim zkušeností víc než je zdrávo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.567 sekund
Powered by Kunena fórum