vybíjení baterie

Více
15 roků 7 měsíců zpět #31 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: vybíjení baterie
dvoři,
už jsem ti psal, vymontuj altík a zanes jej nějakému elektikářovi, koukne ti na uhlíky, v těch bych to asi neviděl a hlavně si nech přeměřit a vyměnit diody v usměrňovacím můstku,.. pokud to musíš tůrovat, domnívám se, že ti to může dobíjet asi snad jednou diodou, bez demontáže a přeměření to nezjistíš a zbytek to je jenom tlachání o ničem.. :D :D :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #32 od Michael!!!
Odpověděl Michael!!! pro téma Re: vybíjení baterie
tak to stím odpojovánám jak tu píšeš to není vůbec zdravé jak už všichni písají!!!...proměř koliki to dává při zapojené baterce,jinka já vsázím na to že to bude altík!!!

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #33 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: vybíjení baterie
Řekl bych, že jipaf na to jde s rozumem. Pokud ti totiž odejde jedna z usměrňovacích diod, bude altík dobíjet jen jednou cestou = 50%. A pak při nízkých otáčkách nebude stíhat, až při vysokých.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #34 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: vybíjení baterie
Jedna proražená dioda nic tak šíleného, jako píše Dvoři, neudělá. Já jsem jezdil teď skoro dva roky na altík s jednou proraženou diodou a altík normálně dobíjel, jen slabě prosvěcovala kontrolka dobíjení.

Jinak k měnění jedné diody na můstku, tu budu tlumočit, co mi řekl chlépek, který opravuje elektromotory, vinutí, altíky a jiné. Když se vyrábí můstek do altíku, tak se přesně měří charakteristika daných diod a skládají je k sobě tak, že vždy téměř stejné charakteristiky po sobě. Pokud tam dáme my jednu jinou diodu, brzy zase odejde, kvůli odlišné charakteristice.
Opakuji, že tlumočím, co mi bylo řečeno, já tomuhle zase tolik nerozumim. Tak mě tu kdyžtak ukamenujete :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #35 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: vybíjení baterie
Pokus se zase já nepletu, tak diodový můstek v altíku je Graetzův typ. Takže 4 diody -> 2 závěrné + 2 otevřené a naopak. Podle mě diody jako polovodičové součástky nemají nějakou extra rozmanitou charakteristiku. Z výrobní linky padají všechny se stejnými vlastnostmi. Samozřejmě že se může stát, že nějaká nevydrží dřív než druhá, ale to může být způsobeno i okolním prostředním - teplota, mechanické kmitání atd. Prostě vyměnit, nejlépe všechny.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #36 od Michael!!!
Odpověděl Michael!!! pro téma Re: vybíjení baterie
Sakra tak ted vůbec nák nepobýrám ty diody sakra se mi to zamotává!!!...ty diody se nachází kde???já jen tak abych byl v obraze!!!:)

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #37 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: vybíjení baterie

Pokus se zase já nepletu, tak diodový můstek v altíku je Graetzův typ. Takže 4 diody -> 2 závěrné + 2 otevřené a naopak. Podle mě diody jako polovodičové součástky nemají nějakou extra rozmanitou charakteristiku. Z výrobní linky padají všechny se stejnými vlastnostmi. Samozřejmě že se může stát, že nějaká nevydrží dřív než druhá, ale to může být způsobeno i okolním prostředním - teplota, mechanické kmitání atd. Prostě vyměnit, nejlépe všechny.


No to by jich tam muselo byt ale 12+3 ne? A to neni.

Mas pravdu,ze kremikove diody se parametry prilis nelisi ale nejde nacpat jakakoliv dioda co najdu v supliku do alternatoru.Teda alespon do hlavniho usmernovace.Druha vec je ze po tech letech provozu a ruznymi zatizenimi dochazi k degradaci kremiku.Takze uz davno nemaji parametry jako kdyz sjeli z linky.Cimz nechci rict ze nestaci vymenit jen tu jednu vadnou,ale doporucuje se vymenit vsechny 3 v te vetvi kde doslo k poskozeni.

Michaeli. Ty ty ty. Copak nemas jako jeden z oboru autoelektriku?

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #38 od Michael!!!
Odpověděl Michael!!! pro téma Re: vybíjení baterie

Pokus se zase já nepletu, tak diodový můstek v altíku je Graetzův typ. Takže 4 diody -> 2 závěrné + 2 otevřené a naopak. Podle mě diody jako polovodičové součástky nemají nějakou extra rozmanitou charakteristiku. Z výrobní linky padají všechny se stejnými vlastnostmi. Samozřejmě že se může stát, že nějaká nevydrží dřív než druhá, ale to může být způsobeno i okolním prostředním - teplota, mechanické kmitání atd. Prostě vyměnit, nejlépe všechny.


No to by jich tam muselo byt ale 12+3 ne? A to neni.

Mas pravdu,ze kremikove diody se parametry prilis nelisi ale nejde nacpat jakakoliv dioda co najdu v supliku do alternatoru.Teda alespon do hlavniho usmernovace.Druha vec je ze po tech letech provozu a ruznymi zatizenimi dochazi k degradaci kremiku.Takze uz davno nemaji parametry jako kdyz sjeli z linky.Cimz nechci rict ze nestaci vymenit jen tu jednu vadnou,ale doporucuje se vymenit vsechny 3 v te vetvi kde doslo k poskozeni.

Michaeli. Ty ty ty. Copak nemas jako jeden z oboru autoelektriku?


no ty ty ty to asi si zasloužím ty ty ty ale prostě ted vůbec nevím co myslíte tima diodama možná bych to poznal možná jsem to viděl já nevím ted si to prostě nevybavuji!!!:D...no a obor mám automechanik:D

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #39 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: vybíjení baterie
Promin napsal jsem obor ,ale myslel jsem predmet.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #40 od Michael!!!
Odpověděl Michael!!! pro téma Re: vybíjení baterie
oki!!!:)...nu a řekneš mi rs kde se ti diodi tedy nachází???

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #41 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: vybíjení baterie
Mel bych? 8)

Nas ucili ze samostudium cvici mozek.Takze to neber jako urazku ci nejake hrube odmitnuti pomoci,ale prece jen ty nam budes jednou opravovat auta v servise ,takze nejaka namaha ci snaha resit problem sam je daleko lepsi nez tisic odpovedi od jinych. Je treba umet se zamyslet a pochopit ci umet si patricne veci dohledat.

Ale nebudu arogantni mrcha jak se o mne vseobecne tvrdi.
Je tady v sekci downloads clanek.Zkus na neho hodit ockem treba ti na nektere dotazy odpovi.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #42 od Michael!!!
Odpověděl Michael!!! pro téma Re: vybíjení baterie

Mel bych? 8)

Nas ucili ze samostudium cvici mozek.Takze to neber jako urazku ci nejake hrube odmitnuti pomoci,ale prece jen ty nam budes jednou opravovat auta v servise ,takze nejaka namaha ci snaha resit problem sam je daleko lepsi nez tisic odpovedi od jinych. Je treba umet se zamyslet a pochopit ci umet si patricne veci dohledat.

Ale nebudu arogantni mrcha jak se o mne vseobecne tvrdi.
Je tady v sekci downloads clanek.Zkus na neho hodit ockem treba ti na nektere dotazy odpovi.


:lol: :lol: Arogantní mrcha:D...já třeba to otobě neříkám!!!já určo budu říkat že jsi fajn a že poradíš protože jsi mi hrozně mooc pomohl s tím problém s tou stříkačkou!!!
Ale určo souhlasím s tím co říkáš samouka cvičí mozec určo že bych to dohledal an netu nebo se poptal prozkoumal a tak,A neni to jisté jestli jednou budu dělat v servisu jsou i jiné možnosti než opravovat auta,ano chtěl bychopravovat auta ale jestli to nevijde nebo něco půjdu jezdit a co já vím co bude!!!:DJinak díky!!!

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #43 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: vybíjení baterie
rs: neber to jako lichotku
ale zajímalo by mě kde chodíš na nějaké odbornější vědomosti?
jestli víš o nějakých odbornějších stránkách kde by se dalo dozědět více, možná že by to některým z nás i pomohlo v samostudiu..
nebo je to tvým dením chlebíčkem?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #44 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: vybíjení baterie
To jipaf:
A co myslis?
Ja nemam zadne odbornejsi vedomosti jen mne sem tam zajimaji nektere veci a rad jim prichazim na kloub.Tim ze ma clovek zajem o podstatu veci tak si je ohoten i nektere veci dohledat.Odbornici na problematiku aut jsou tu jini.Ja mezi ne zcela jiste nepatrim.
Jen takova napoveda automechanik ani autoelektrikar nejsem a v Trineckych zelezarnach nedelam,i kdyz na ne vidim z okna kdyz mam to stesti a jsem doma.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #45 od Michael!!!
Odpověděl Michael!!! pro téma Re: vybíjení baterie
to já když jsem doma a koukám z okna tak vidím jen mojí púřekrásnou Tempříičku :P :P

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.512 sekund
Powered by Kunena fórum